Omiljeno kupalište Novosađana, Štrand, danas je postalo bogatije za 20 novih sadnica drveća, kao i preko 30 sadnica ukrasnih biljaka. Akciju ozelenjavanja kod Mosta Slobode sprovela je kompanija Neoplanta koja sadnjom platana, breza i piramidalnog jasena želi da meštanima i turistima pruži hladovinu i u najtoplijim danima. Inicijativa je sprovedena uz podršku JKP Zelenilo.
Sadnja platana nastavak je prethodnih akcija kompanije Neoplanta koja se i ranije ove godine pobrinula da obezbedi hlad za svoje sugrađane, posadivši platane na zelenoj površini uz reku. Ozelenjavanje i ulepšavanja grada čiji naziv nosi je samo još jedno u nizu dela koja je Neoplanta učinila za svoj grad, a iz kompanije poručuju da će nastaviti sa ovakvom praksom:
„Kada smo u martu ove godine zasadili platane koji su tokom leta svim posetiocima Štranda pružili Široooku hladovinu, obećali smo da ćemo sa dobrom praksom ozelenjavanja nastaviti i ubuduće. I dalje imamo želju da ostavimo zalog za budućnost gradu čije latinsko ime nosimo, da ostavimo pravi zeleni trag, jer kao autentično vojvođanska i novosadska kompanija, planiramo da i dalje aktivno učestvujemo u životima naših sugrađana”, istakla je Jelena Kanazir, specijalista za PR i komunikacije kompanije Neoplanta.
Kao istaknuta društveno odgovorna i kompanija koja se različitim akcijama povezuje sa svojim gradom, Neoplanta je i do sada širila “zelene” inicijative. Osim ozelenjavanja površina, kompanija je postavila i žardinjere sa stablima kod Železničke stanice Novi Sad i napravila postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda, kako bi se očuvao biodiverzitet u kanalu Dunav-Tisa-Dunav, kontanstno ulažući i u smanjenje emisije CO2. Misleći na svoje mlade sugrađane, kompanija tradicionalno poklanja bicikle najboljim osnovcima i srednjoškolcima, čime podržava misiju grada da se omasovi vožnja bicikla kao ekološkog prevoznog sredstva. Kao potvrdu svoje politike zelenog poslovanja, Neoplanta je nedavno dobila značajnu integrisanu dozvolu za prevenciju i kontrolu zagađenja životne sredine (IPPC), koja predstavlja najviši evropski standard u ovoj oblasti.
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok