Omiljeno kupalište Novosađana, Štrand, danas je postalo bogatije za 20 novih sadnica drveća, kao i preko 30 sadnica ukrasnih biljaka. Akciju ozelenjavanja kod Mosta Slobode sprovela je kompanija Neoplanta koja sadnjom platana, breza i piramidalnog jasena želi da meštanima i turistima pruži hladovinu i u najtoplijim danima. Inicijativa je sprovedena uz podršku JKP Zelenilo.
Sadnja platana nastavak je prethodnih akcija kompanije Neoplanta koja se i ranije ove godine pobrinula da obezbedi hlad za svoje sugrađane, posadivši platane na zelenoj površini uz reku. Ozelenjavanje i ulepšavanja grada čiji naziv nosi je samo još jedno u nizu dela koja je Neoplanta učinila za svoj grad, a iz kompanije poručuju da će nastaviti sa ovakvom praksom:
„Kada smo u martu ove godine zasadili platane koji su tokom leta svim posetiocima Štranda pružili Široooku hladovinu, obećali smo da ćemo sa dobrom praksom ozelenjavanja nastaviti i ubuduće. I dalje imamo želju da ostavimo zalog za budućnost gradu čije latinsko ime nosimo, da ostavimo pravi zeleni trag, jer kao autentično vojvođanska i novosadska kompanija, planiramo da i dalje aktivno učestvujemo u životima naših sugrađana”, istakla je Jelena Kanazir, specijalista za PR i komunikacije kompanije Neoplanta.
Kao istaknuta društveno odgovorna i kompanija koja se različitim akcijama povezuje sa svojim gradom, Neoplanta je i do sada širila “zelene” inicijative. Osim ozelenjavanja površina, kompanija je postavila i žardinjere sa stablima kod Železničke stanice Novi Sad i napravila postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda, kako bi se očuvao biodiverzitet u kanalu Dunav-Tisa-Dunav, kontanstno ulažući i u smanjenje emisije CO2. Misleći na svoje mlade sugrađane, kompanija tradicionalno poklanja bicikle najboljim osnovcima i srednjoškolcima, čime podržava misiju grada da se omasovi vožnja bicikla kao ekološkog prevoznog sredstva. Kao potvrdu svoje politike zelenog poslovanja, Neoplanta je nedavno dobila značajnu integrisanu dozvolu za prevenciju i kontrolu zagađenja životne sredine (IPPC), koja predstavlja najviši evropski standard u ovoj oblasti.
Brend Moja Kravica osvojio je priznanja „Moj izbor“ i „Miljenik potrošača“ u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“, kao najbolji brend i najbolji domaći proizvod u kategoriji „Mleko i mlečni proizvodi“. Moja ...
U okviru prvog humanitarnog festivala BelgrAID, 4. aprila na Dorćol Platzu, održana je jubilarna 15. dodela priznanja „Najbolje u Srbiji”, u organizaciji udruženja Moja Srbija. Ova tradicionalna kampanja već...
Kompanija Lidl Srbija je drugu godinu zaredom izglasana za dobitnika prestižnog priznanja „Najbolje u Srbiji“ u kategoriji „Trgovina“. Priznanje je dodeljeno u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“, koju organ...
Kompanija MK Group organizovala je zimovanje za trideset najboljih učenika iz osnovnih škola sa Kosova i Metohije, koji će ove godine trinaesti put zaredom boraviti u hotelu Grand na Kopaoniku. U periodu od ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok