U svetu gde se svakodnevno proizvodi preko 300 miliona tona plastike, od čega se čak 50% koristi samo jednom pre nego što završi na deponijama ili u prirodi, potreba za održivim alternativama nikada nije bila veća. Bifrost Bioplastics, pionirski tim iz Srbije, prepoznaje razmere ovog globalnog problema i posvećen je razvoju inovativnih, biorazgradivih rešenja koja ne samo da smanjuju plastični otpad, već i aktivno doprinose regeneraciji ekosistema.
Ko smo mi – Bifrost Bioplastics
Osnovan u Jagodini od strane grupe prijatelja, izviđača i entuzijasta za ekologiju, Bifrost Bioplastics je više od obične kompanije. Mi smo tim vizionara, naučnika, inženjera i preduzetnika okupljenih oko jedne misije – da svet učinimo boljim mestom kroz održive tehnologije. Bifrost je pokrenut sa ciljem da kreira inovativne alternative plastici za jednokratnu upotrebu, fokusirajući se na korišćenje industrijske konoplje kao glavnog sirovinskog resursa.
Naš materijal se izrađuje od obnovljivih biljnih materijala, čija je osnova industrijska konoplja – biljka koja ima neverovatan potencijal da transformiše ne samo industriju plastike, već i poljoprivredu. Zašto konoplja?
Održiva je i regenerativna. Konoplja poboljšava kvalitet zemljišta i zahteva minimalne količine vode i pesticida.
Ugljenično negativna. Tokom svog životnog ciklusa, konoplja apsorbuje više ugljen-dioksida nego što ga emituje, čime direktno doprinosi borbi protiv klimatskih promena.
Naši proizvodi se prirodno razgrađuju, za razliku od plastike na bazi fosilnih goriva koja ostaje u prirodi stotinama godina.
Naša misija – Održivo rešenje za globalni problem
Suočeni sa činjenicom da se svake godine u okeane izruči preko 8 miliona tona plastike, naš cilj nije samo da smanjimo upotrebu plastike, već i da potpuno promenimo način na koji proizvodimo i koristimo ambalažu, saksije za biljke i druge proizvode.
Bifrost Bioplastics teži ka:
Zameni plastike za jednokratnu upotrebu biorazgradivim alternativama.
Razvoju lokalne i globalne infrastrukture za proizvodnju i distribuciju održivih proizvoda.
Podizanju svesti o važnosti održivih rešenja kroz edukativne kampanje i saradnju sa ekološkim organizacijama.
Pridružite se našoj kampanji i oblikujte budućnost zajedno sa nama
Pokrenuli smo kampanju za prikupljanje sredstava koja će omogućiti proširenje naših plantaža industrijske konoplje i povećanje kapaciteta za proizvodnju našeg karbon negativnog materijala. Naš cilj je da prikupimo 27.000 evra, što će omogućiti značajan korak ka smanjenju emisije ugljen-dioksida i povećanju proizvodnje održivih materijala.
Kako možete podržati našu misiju?
Vaša podrška je ključna za ostvarenje ove vizije, a donacije možete izvršiti na nekoliko nivoa, uz poklon zahvalnosti:
Iznad 2.000 RSD: Ekološki ranac izrađen od održivih materijala, savršen za svakodnevnu upotrebu.
Između 3.500 i 7.500 RSD: Visokokvalitetna majica sa ekološkom porukom koja podseća na važnost očuvanja planete.
Iznad 7.500 RSD: Premijum dukserica, idealna za sve koji žele da pokažu svoju podršku održivosti na moderan način.
Svaka donacija ne samo da podržava naš rad, već i direktno doprinosi regeneraciji dodatnih površina zemljišta u Srbiji. Sadnjom industrijske konoplje u devastiranim oblastima, doprinosimo vraćanju zdravlja zemljištu i stvaramo održiv izvor sirovina za buduće generacije.
Kako izvršiti donaciju?
Podršku možete pružiti putem:
Bankovnog transfera:
Primalac: Bifrost Bioplastics DOO Jagodina
Broj računa: 340000001103046197
Poziv na broj: 287 (donacije i sponzorstva)
Opis: Unesite svoje ime, prezime i broj telefona
Nakon izvršene donacije, posetite naš veb-sajt i popunite obrazac kako biste obezbedili svoj poklon zahvalnosti.
Šta je naša motivacija?
Naša planeta je na prekretnici. S jedne strane, suočavamo se sa rastućom ekološkom krizom, a s druge strane, imamo priliku da kroz inovacije i održive tehnologije promenimo tok budućnosti. Bifrost Bioplastics nije samo još jedna kompanija – mi želimo da budemo pokretači promene.
Naša vizija nije ograničena samo na Srbiju. Radimo na tome da postanemo deo globalne zajednice ekološki svesnih kompanija koje teže istom cilju – čistijoj, zdravijoj i održivijoj budućnosti za sve nas.
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok