U svetu gde se svakodnevno proizvodi preko 300 miliona tona plastike, od čega se čak 50% koristi samo jednom pre nego što završi na deponijama ili u prirodi, potreba za održivim alternativama nikada nije bila veća. Bifrost Bioplastics, pionirski tim iz Srbije, prepoznaje razmere ovog globalnog problema i posvećen je razvoju inovativnih, biorazgradivih rešenja koja ne samo da smanjuju plastični otpad, već i aktivno doprinose regeneraciji ekosistema.
Ko smo mi – Bifrost Bioplastics
Osnovan u Jagodini od strane grupe prijatelja, izviđača i entuzijasta za ekologiju, Bifrost Bioplastics je više od obične kompanije. Mi smo tim vizionara, naučnika, inženjera i preduzetnika okupljenih oko jedne misije – da svet učinimo boljim mestom kroz održive tehnologije. Bifrost je pokrenut sa ciljem da kreira inovativne alternative plastici za jednokratnu upotrebu, fokusirajući se na korišćenje industrijske konoplje kao glavnog sirovinskog resursa.
Naš materijal se izrađuje od obnovljivih biljnih materijala, čija je osnova industrijska konoplja – biljka koja ima neverovatan potencijal da transformiše ne samo industriju plastike, već i poljoprivredu. Zašto konoplja?
Održiva je i regenerativna. Konoplja poboljšava kvalitet zemljišta i zahteva minimalne količine vode i pesticida.
Ugljenično negativna. Tokom svog životnog ciklusa, konoplja apsorbuje više ugljen-dioksida nego što ga emituje, čime direktno doprinosi borbi protiv klimatskih promena.
Naši proizvodi se prirodno razgrađuju, za razliku od plastike na bazi fosilnih goriva koja ostaje u prirodi stotinama godina.
Naša misija – Održivo rešenje za globalni problem
Suočeni sa činjenicom da se svake godine u okeane izruči preko 8 miliona tona plastike, naš cilj nije samo da smanjimo upotrebu plastike, već i da potpuno promenimo način na koji proizvodimo i koristimo ambalažu, saksije za biljke i druge proizvode.
Bifrost Bioplastics teži ka:
Zameni plastike za jednokratnu upotrebu biorazgradivim alternativama.
Razvoju lokalne i globalne infrastrukture za proizvodnju i distribuciju održivih proizvoda.
Podizanju svesti o važnosti održivih rešenja kroz edukativne kampanje i saradnju sa ekološkim organizacijama.
Pridružite se našoj kampanji i oblikujte budućnost zajedno sa nama
Pokrenuli smo kampanju za prikupljanje sredstava koja će omogućiti proširenje naših plantaža industrijske konoplje i povećanje kapaciteta za proizvodnju našeg karbon negativnog materijala. Naš cilj je da prikupimo 27.000 evra, što će omogućiti značajan korak ka smanjenju emisije ugljen-dioksida i povećanju proizvodnje održivih materijala.
Kako možete podržati našu misiju?
Vaša podrška je ključna za ostvarenje ove vizije, a donacije možete izvršiti na nekoliko nivoa, uz poklon zahvalnosti:
Iznad 2.000 RSD: Ekološki ranac izrađen od održivih materijala, savršen za svakodnevnu upotrebu.
Između 3.500 i 7.500 RSD: Visokokvalitetna majica sa ekološkom porukom koja podseća na važnost očuvanja planete.
Iznad 7.500 RSD: Premijum dukserica, idealna za sve koji žele da pokažu svoju podršku održivosti na moderan način.
Svaka donacija ne samo da podržava naš rad, već i direktno doprinosi regeneraciji dodatnih površina zemljišta u Srbiji. Sadnjom industrijske konoplje u devastiranim oblastima, doprinosimo vraćanju zdravlja zemljištu i stvaramo održiv izvor sirovina za buduće generacije.
Kako izvršiti donaciju?
Podršku možete pružiti putem:
Bankovnog transfera:
Primalac: Bifrost Bioplastics DOO Jagodina
Broj računa: 340000001103046197
Poziv na broj: 287 (donacije i sponzorstva)
Opis: Unesite svoje ime, prezime i broj telefona
Nakon izvršene donacije, posetite naš veb-sajt i popunite obrazac kako biste obezbedili svoj poklon zahvalnosti.
Šta je naša motivacija?
Naša planeta je na prekretnici. S jedne strane, suočavamo se sa rastućom ekološkom krizom, a s druge strane, imamo priliku da kroz inovacije i održive tehnologije promenimo tok budućnosti. Bifrost Bioplastics nije samo još jedna kompanija – mi želimo da budemo pokretači promene.
Naša vizija nije ograničena samo na Srbiju. Radimo na tome da postanemo deo globalne zajednice ekološki svesnih kompanija koje teže istom cilju – čistijoj, zdravijoj i održivijoj budućnosti za sve nas.
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
Zeleni vodonik će biti ključni sastojak u dekarbonizaciji različitih sektora koji zahtevaju fizička goriva i koji se ne mogu elektrifikovati. Dugolinijski avio-saobraćaj i brodski transport će zahtevati ni...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok