Još jedno izdanje specijalizovane akademije Coke Academy, u organizaciji kompanije Coca-Cola HBC Srbija, održano je za više od 80 vlasnika malih trgovinskih radnji iz cele zemlje.
Učesnici akademije imali su prilike da saznaju na koji način mogu da unaprede svoje poslovanje i isprate tržište koje se menja, upoznaju najefikasnije tehnike za unapređenje prodaje i profitabilnosti, kao i da čuju dragocena iskustva zaposlenih u Coca-Cola HBC Srbija, ali i stručnjaka iz različitih industrija.
„Potrebe naših kupaca su nam uvek na prvom mestu. Godinama uspešno sarađujemo i projekat Coke Academy je naš način da im se odužimo za svu podršku koju nam kao kompaniji pružaju. U današnjem poslovnom svetu, pred nama su različiti izazovi koje možemo da prevaziđemo samo ukoliko snažno stojimo jedni uz druge i negujemo naša partnerstva. Ponosan sam kada vidim koliko novih ideja iznedri svaka naša Akademija i kako zajedno iz godine u godinu učimo kako da budemo što bolji na tržištu“, rekao je na otvaranju Coke Academy Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
„Promene u ponašanju potrošača su neminovnost i te promene govore da svi zajedno treba da živimo kulturu prilagođavanja i inovativnih pristupa. Želimo da nastavimo da pobeđujemo sa našim kupcima, a jedini način da rastemo zajedno jeste da učimo jedni od drugih. Coke Academy je jedinstvena prilika za to“, poručio je Mirko Gutić, direktor prodaje u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Na koji način ova jedinstvena akademija doprinosi osnaživanju i razvoju ovog sektora, svedoče i utisci učesnika.
„Iako nam je u suštini dosta stvari bilo već poznato, učešće na predavanjima Coke Academy nam je omogućilo da ih sagledamo iz drugačije perspektive. Shvatili smo da postoji mnogo toga što možemo da naučimo i primenimo u praksi kako bismo unapredili naš rad. Toplo preporučujem i drugim maloprodavcima da se pridruže ovakvim događajima jer verujem da će im biti izuzetno korisni“, istakla je Sanja Bogatić Dragić iz kompanije Agropapuk.
„Preporučila bih svima Coke Academy zbog razmene pozitivnih iskustava sa drugim kolegama iz iste branše, kao i korisnih saveta naših predavača za pospešivanje poslovanja u maloprodajnim objektima. Ovim putem bih želela da se zahvalim kompaniji Coca-Cola HBC Srbija na pozivu za učešće i svakako ću se odazvati uvek“, rekla je Silvana Mijajlović, „Dragstor Marlboro“ Aleksandrovac.
Coke Academy je jedinstveni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija, razvijen sa ciljem pružanja podrške kupcima i unapređenja njihovog poslovanja. Program je sastavljen od interaktivnih predavanja, panela i razgovora sa kupcima. Do sada je realizovano pet Coke Academy radionica kojim je osnaženo ukupno više od 300 kupaca.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
"Za Srbiju bi najbolje rešenje bilo da za obezbeđenje nedostajuće električne energije zakupi desetak odsto kapaciteta mađarske nuklearne elektrane Pakš i izgradi gasnu elektranu u okolini Niša", rekao je str...
Velike kompanije koje žele da se oglašavaju u medijima često nailaze na etičke prepreke, jer neki mediji koji imaju veliku čitanost i koji posećuje velik broj građana, ne poštuju etičke kodekse. Zbog toga, s...
U Evropskoj uniji privreda posle dužeg perioda stagnacije beleži blagi rast i inflacija nastavlja da pada, a među zemljama kandidatima za članstvo, jači privredni rast od 4,2 odsto se naredne godine očekuje ...
U proteklih godinu dana, u Srbiji energetika ima najbolji rast, stopa investicija beleži pozitivan trend, u očima stranih investitora smo stabilno poslovno okruženje, a EU nam ostaje strateški cilj - rečeno ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok