Bilo da je reč o ličnom rastu naših zaposlenih ili stvaranju zdravog i uspešnog okruženja za naše klijente, oživljavanju zanemarenih i napuštenih lokacija ili podršci ljudima kojima smo potrebni, naš pristup je strateški, okrenut budućnosti, sa dubokim osećajem empatije
Za Marera Properties, kompaniju za investiranje, akviziciju, razvoj i iznajmljivanje poslovnih, maloprodajnih i industrijskih objekata, koja ima portfolio od 200.000 metara kvadratnih čija vrednost u Srbiji iznosi gotovo 180 miliona evra, odgovornost predstavlja suštinu poslovanja. Ogleda se u odnosu prema okruženju koje naseljavamo i unapređujemo, u pristupu na koji razvijamo odnose sa ključnim partnerima, interesnim stranama, klijentima i lokalnim zajednicama, konačno, u načinu na koji upravljamo i podižemo kapacitete ljudskog kapitala i imovine.
Kao kompanija sa najznačajnijim projektima rekonstrukcije poslovnih objekata, Marera Properties, ne samo da postavlja standarde u obnovi i razvoju nekretnina, već i aktivno prepoznaje svoju ulogu u razvijanju budućih generacija, trudeći se da bude partner u pozitivnim promenama i izvor inspiracije za sve one koji žele da aktivno doprinose održivosti u celini.
Odgovornost, koja sa jedne strane odražava našu posvećenost etičkim poslovnim praksama, u isto vreme predstavlja i strateški imperativ koji vodi ka pozitivnim ishodima i za našu kompaniju i za društvo u celini.
Naš odnos prema okruženju definiše strateški pravac smanjenja ugljeničnog otiska. Razvijajući naša znanja, koristeći zelenu tehnologiju i implementirajući odgovarajuće procese na svim organizacionim nivoima, ostvarujemo našu misiju smanjenja negativnog uticaja na naše okruženje u cilju dostizanja neutralnog otiska. Samo u 2023. godini, primenom programa za smanjenje otpada, štednju vode, smanjenje potrošnje električne energije i ozelenjavanja krovnih površina, ostvarili smo značajno umanjenje CO2 emisije po zaposlenom – čak 19% u odnosu na prethodnu godinu, dok smo ukupnu potrošnju vode smanjili za čitavih 39%.
Bilo da je reč o ličnom rastu naših zaposlenih ili stvaranju zdravog i uspešnog okruženja za naše klijente, oživljavanju zanemarenih i napuštenih lokacija ili podršci ljudima kojima smo potrebni, naš pristup je strateški, okrenut budućnosti, sa dubokim osećajem empatije.
ODRŽIVI RAZVOJ INVESTICIONOG PORTOFLIJA
Svesni činjenice da nekretnine imaju ogroman uticaj na prirodu i okruženje, da kumulativno troše oko 40% energije proizvedene na globalnom nivou i doprinose sa 30% u ukupnoj emisiji CO2, svi naši dosadašnji investicioni projekti realizovani su sa izraženim naglaskom na održivost.
U svom portfoliju imamo 16 objekata: poslovne zgrade, retail objekte i industrijski park, čijim smo rekonstrukcijama unapredili neposredno okruženje vodeći računa o značaju i jedinstvenosti svake lokacije, naročito onih pod zaštitom države. Pravi primeri ovakvog pristupa su upravo najznačajniji realizovani investicioni projekti, od velike arhitektonske vrednosti, koji uključuju i revitalizaciju lokacija, ukupne površine 90.000 m2, na kojima se nalaze objekti od izuzetnog značaja za istoriju i kulturu Beograda: Palata Beograd (Beograđanka, 1974), Kalemegdan Business centar (nekadašnja fabrika BEKO, 1931), BIGZ (nekadašnja štamparija, 1937). Njihovom daljom nadgradnjom postigli smo unapređenje energetskih performansi i ublažili negativni uticaj na okruženje primenom modernih tehnologija, ozelenjavanjem više od 1.500 m2 krovova, postavljanjem pčelinjaka i kultivisanjem više od 84.000 m2 zelenih površina.
MILION DOBRIH RAZLOGA ZA STRATEŠKO PARTNERSTVO SA CRVENIM KRSTOM
Od kada smo akvizirali Industrijski park Pobeda na Petrovaradinu, u avgustu 2020. godine, uložili smo više od dva miliona evra u rekonstrukciju postojećih kapaciteta i infrastrukturna unapređenja unutar parka i oko njega. Industrijski objekat nekada prepušten propadanju, zahvaljujući našem ulaganju, za poslednje tri godine uspeo je da podrži veliki broj lokalnih proizvođača i lokalnu ekonomiju – sa 15 narastao je na 47 lokalnih proizvođača, koji su svoju proizvodnju preneli u 100.000 m2 proizvodnih kapaciteta Parka. Time smo suštinski doprineli unapređenju i razvoju lokalne ekonomije u Novom Sadu u segmentu malih i srednjih preduzeća.
Na ceremoniji održanoj u Industrijskom parku Pobeda 10. maja 2023. godine, u Petrovaradinu, Crvenom krstu Novog Sada uručili smo obnovljenu halu površine 1.600 m2, na inicijalni period korišćenja od deset godina, što je donacija kompanije vredna milion evra.
Ovim strateškim potezom, Crveni krst Novog Sada dobio je novi značajan resurs – humanitarno skladište iz koga će do kraja ove godine biti distribuirano 220.000 kg humanitarne pomoći za više od 15.000 pojedinačnih korisnika.
Kao proširenje strateške saradnje sa Crvenim krstom i u saradnji sa Institutom za transfuziju krvi Srbije, pokrenuli smo program promocije dobrovoljnog davanja krvi u okviru svojih poslovnih lokacija. Cilj programa „Vrediš za troje, kada daš krv“ podrška je obezbeđivanju stabilnih zaliha krvi za zdravstveni sistem Srbije.
Naše dugoročno opredeljenje i odgovornost za postizanje CO2 neutralnog statusa je misija na kojoj radimo svakog dana i koju ostvarujemo kroz svaki naš projekat. Podrška zajednici, a naročito onima koji su u položaju da zavise od pomoći društva, oličena je kroz strateško partnerstvo sa Crvenim krstom. Istrajni smo u tome da omogućimo da pomoć koja znači život stigne do svih onih kojima je potrebna, angažujući i ljudske i sve druge resurse kojima raspolažemo. Sve što preduzimamo u cilju fizičkog i tehnološkog unapređenja objekata, lokacija i segmenata u kojima poslujemo, kao krajnji cilj ima podizanje vrednosti svakodnevice ljudi sa kojima živimo. Za njih gradimo, za njih stvaramo i oni će uvek biti na prvom mestu.
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok