OTP Grupa dobitnik je nagrade Euromoney za izvrsnost 2025. godine koja se tradicionalno dodeljuje finansijskim institucijama koje klijentima pružaju najviši nivo usluge, inovacija i stručnosti, i to u čak 16 kategorija. Pored toga što je Grupa dobila regionalnu titulu „Najbolje banke za klijente u Centralnoj i Istočnoj Evropi“, OTP banka Srbija dobila je priznanje u dve kategorije: za „Najbolju banku za ESG u Srbiji“ i „Najbolju digitalnu banku u Srbiji“.
Nagrade Euromoney Awards for Excellence, koje se dodeljuju od 1992. godine, ubrajaju se među najvažnija međunarodna priznanja u finansijskom sektoru. Dobitnici se biraju prema nizu kriterijuma, uključujući poslovni rast, profitabilnost, nivo usluge i doprinos zajednici. Ove godine, brojna priznanja članicama OTP Grupe u 9 od 11 zemalja odražavaju mnogo više od snažnog finansijskog učinka – posvećenost inovacijama, digitalnoj transformaciji, održivosti i korisničkom iskustvu.
Ovim povodom, Predrag Mihajlović, predsednik Izvršnog odbora OTP banke Srbija, istakao je da ova priznanja predstavljaju snažnu potvrdu strateškog pravca kojim banka dosledno ide, usmerena ka održivom rastu, primeni ESG principa, digitalnoj izvrsnosti i odgovornom bankarstvu koje donosi dugoročnu vrednost klijentima i zajednici.
„Ponosan sam što smo prepoznati upravo u kategorijama ESG i digitalnog bankarstva – jer one oslikavaju suštinu našeg pristupa: digitalne tehnologije primenjujemo u funkciji unapređenja korisničkog iskustva, optimizacije poslovanja i stvaranja jednostavnijih i personalizovanih usluga, dok ESG principe dosledno integrišemo u sve aspekte poslovanja, vodeći računa o društvenoj odgovornosti i održivom razvoju. Dodatno ističem i priznanje renomiranog magazina The Banker, kojim je OTP banka Srbija rangirana kao najjača banka u zemlji po snazi kapitala što dodatno potvrđuje naš kapacitet da nastavimo da ulažemo u inovacije, ljude i zajednicu“, rekao je gospodin Mihajlović i dodao:
„Želim da čestitam i ostalim članicama OTP Grupe koje su ove godine dobile Euromoney priznanja – od DSK banke u Bugarskoj, preko CKB banke u Crnoj Gori, do OTP banaka u Hrvatskoj, Mađarskoj, Moldaviji, Albaniji, Sloveniji i Ipoteka banke u Uzbekistanu. Ona potvrđuju snagu i koheziju Grupe koja uspešno povezuje lokalne potrebe sa regionalnim znanjem i naprednim tehnološkim rešenjima.Za nas u OTP banci Srbija, kontinuirana priznanja renomiranih svetskih magazina predstavljaju snažan podsticaj da nastavimo sa strateškim razvojem kroz inovacije koje podižu standarde korisničkog iskustva, ali i kroz odgovorno poslovanje utemeljeno na ESG principima koji donose dugoročnu vrednost društvu i ekonomiji“.
Péter Csányi, generalni direktor OTP Banke Mađarska, izjavio je ovim povodom: „OTP Grupa, koja pruža usluge za 17 miliona klijenata u 11 zemalja, sprovodi inovacije kroz rešenja zasnovana na veštačkoj inteligenciji i usmerenost na klijente. Naša regionalna snaga omogućava prekograničnu saradnju, dok napredno sprečavanje prevara i digitalni alati obezbeđuju bezbedna, personalizovana iskustva. Oblikujemo budućnost bankarstva primenom skalabilnih tehnologija prilagođenih lokalnim potrebama.“
András Becsei, zamenik generalnog direktora, dodao je: „OTP Grupa gradi ekosistem spreman za budućnost, moderne filijale vođene savetodavnim principima, pametne kontakt centre i digitalne inovacije, a istovremeno smo pioniri u rešenjima koja prevazilaze bankarstvo, zasnovanim na istraživanju, čiji je rezultat personalizovana, održiva usluga za klijente.“
Ovogodišnja priznanja Euromoney dodeljena na svečanosti u Londonu još jednom potvrđuju izuzetne rezultate OTP Grupe i doprinos svih članica u zajedničkom uspehu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost