Platforma „Zdravo dvadesete“ raspisala je konkurs za šestomesečnu, stručnu, plaćenu praksu za četiri pozicije kreatora sadržaja. Treću godinu zaredom društveno – odgovorna platforma kompanije Galenika, pruža priliku studentima da usavršavaju svoje komunikacione i digitalne sposobnosti i ispolje svoju kreativnu stranu prilikom uređivanja portala dvadesete.rs, kao i vođenja društvenih mreža.
U periodu od šest meseci, četiri izabrana kandidata timskim radom će doprinositi razvoju inovativnog i korisnog sadržaja za mlade, a pored mogućnosti da pokažu stečena znanja i istraživačke sposobnosti, dobiće i šansu da njihov glas čuje zajednica koja okuplja 20.000 mladih iz Srbije i regiona.
Za vreme trajanja prakse kandidati će imati i priliku da pohađaju edukacije iz oblasti komunikacijskih i digitalnih veština, koje je kompanija Galenika, kao nosilac projekta „Zdravo dvadesete” u saradnji sa svojim partnerima obezbedila odabranim kandidatima.
Ceo proces prakse biće propraćen mentorskom podrškom, kao i mesečnom, novčanom naknadom za obavljenu praksu. Raspisivanjem konkursa platforma „Zdravo dvadesete“ nastoji da uključi kreativne, svestrane i ambiciozne dvadesetogodišnjake u kreiranje sadržaja namenjenog upravo njima i njihovim vršnjacima.
„Praksa je osmišljena tako da od samog procesa prijavljivanja na praksu do njenog završetka, mladi imaju priliku da iskažu svoju kreativnost – od izbora tema, do načina na koji će ih predstaviti. Svake godine vlada veliko interesovanje, a samo prošle godine smo imali više od 200 prijavljenih kandidata i težak zadatak da odaberemo samo četvoro. Osim toga, kandidati dobijaju priliku da rade sa našim timom, vide kako izgleda proces kreiranja sadržaja, ali i kako Galenika funkcioniše kao sistem“ izjavila je Jelena Parojčić, izvršni direktor za ljudske resurse u kompaniji Galenika.
Konkurs za četiri praktikanta – content kreatora sajta i društvenih mreža otvoren je do 3. maja u ponoć, nakon čega slede razgovori sa kandidatima. Proces selekcije će biti završen do kraja maja, a praksa traje od 03. jula do 22. decembra.
Sve informacije o načinu prijave, uslovima i detaljima angažovanja za program stručne prakse možete pronaći na LINKU.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanije Lidl Srbija i Essity realizovale su tokom oktobra drugu po redu zajedničku kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“. Tom prilikom prikupljeno je 35 hiljada evra donacije, koja je potrebn...
United Grupa se pridružila Zajedničkom udruženju za društveno-odgovorno poslovanje (JAC), po ugledu na svetske lidere u industriji sa ciljem unapređenja odgovornosti lanaca snabdevanja u sektoru telekomunika...
Kompanija JYSK dobila je međunarodno priznanje za svoje ciljeve smanjenja emisija gasova sa efektom staklene bašte, koje je postavila u skladu sa globalnim standardima.Ovo priznanje je odobreno od strane...
HEINEKEN Srbija prva je kompanija u Srbiji koja je dobila evropski priznat krovni sertifikat Društveno-odgovoran poslodavac, a koji uključuje svih pet oblasti: organizacioni menadžment, usklađivanje privatno...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok