Proverena i kvalitetna nabavka omiljenih proizvoda Maxi supermarketa od danas je još dostupnija građanima Subotice. Nudeći pažljivo biran, inovativan asortiman u enterijeru opremljenom po najsavremenijim standardima, nova prodavnica svečano je otvorila vrata na adresi Aresenija Čarnojevića 52.
Maxi supermarket na 400m2 moderno uređenog prostora raspolaže širokom paletom raznovrsnih artikala vrhunskog kvaliteta donoseći kupcima u ovom gradu još bolje iskustvo ugodne komšijske nabavke, a njegovo otvaranje kompanija Delez Srbija uveličala je i podrškom lokalnoj zajednici. Tako je ovim povodom Domu za decu ometenu u razvoju „Kolevka“ uručen ček donacije u iznosu od 500.000 dinara.
„Iskreno se nadam da će građani Subotice uživati u nabavci namirnica u našem sedmom Maxi supermarketu u njihovom gradu. Potrudili smo se da asortiman i usluga budu na najvišem nivou, i veoma me raduje što su naše kolege odabrale da baš Dom Kolevka dobije donaciju kompanije“, izjavio je Vladimir Denona, direktor operacija kompanije Delez Srbija.
Zahvaljujući doniranim sredstvima biće obezbeđene pelene, potrebna sredstva za ličnu higijenu kao i igračke i didaktička oprema za štićenike Doma.
Donacija Domu za decu ometenu u razvoju „Kolevka“Foto: Delez Srbija
U novoj prodavnici, uz prepoznatljivu ponudu svežeg voća i povrća Maxi pijace, kupcima se na raspolaganju nalazi kvalitetan izbor mesa, delikatesa, ukusnih svežih peciva kao i brojnih drugih prehrambenih i neprehrambenih artikala koji odgovaraju na potrebe svakog člana domaćinstva.
Užitku pri nabavci u prijatnom ambijentu doprinosi 20 zaposlenih, uz čiji osmeh i asistenciju kupovina postaje još lakša. Za potpuni komfor, potrošačima se je dostupan i parking ispred same radnje, a brzo i lako plaćanje obezbeđeno je putem tri regularne i dve samouslužne kase.
Otvaranjem novog Maxi supermarketa kompanija Delez Srbija obezbedila je građanima Subotice još jedno mesto na kom mogu uživati nabavci krojenoj po merilima modernog kupca, a novčanom donacijom Domu za decu ometenu u razvoju “Kolevka” još jednom pokazala da je podrška zajednici u kojoj posluje neizostavan deo njenog poslovanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok