
Održivost u fokusu
Program „Zajedno ka nuli“ deo je globalne poslovne strategije kompanije. Smatramo da jedino strateškim pristupom pitanju održivosti možemo zaista da budemo društveno odgovorni, ali i da budemo pioniri u mnog...
Kompanija Lidl Srbija najavila je novi ciklus povećanja zarada i unapređenja benefita za svoje zaposlene u 2026. godini. Na godišnjem nivou, a uključujući predstojeće januarsko povećanje, zarade najvećeg broja zaposlenih na operativnim pozicijama u Lidlu će se uvećati za više od 20%. Ovim potezom, kompanija potvrđuje svoju stratešku posvećenost obezbeđivanju konkurentnih uslova rada i stabilnosti za svoje zaposlene.
Novim povećanjem osnovne zarade od oko 7%, a koje je najavljeno za januar 2026, plate prodavaca u kompaniji će biti uvećane za do 23% na godišnjem nivou, koristeći poređenje januar 2025. sa januarom 2026. godina. Pored fokusa na sektor prodaje, Lidl Srbija planira i povećanje zarada za zaposlene u okviru Logističkih centara, kao i u Direkciji, koje će stupiti na snagu sa početkom nove poslovne godine, tj. od marta 2026. godine. Ovim se obezbeđuje ujednačen rast primanja u svim sektorima kompanije, čime se nagrađuje doprinos svakog pojedinca u lancu poslovanja.
Osim povećanja osnovne zarade, i uvećanja iznosa varijabilnih naknada, kompanija će za zaposlene na operativnim pozicijama i u narednoj godini osigurati dodatak za godišnji odmor u iznosu od 30.000 dinara. Takođe, uplate sredstava na Lidl kartice za zaposlene u iznosu do čak 50.000 dinara na godišnjem nivou ostaju benefit koji imaju svi zaposleni bez obzira na segment poslovanja i poziciju.
Sveobuhvatan sistem podrške zaposlenima
Lidl Srbija ima za cilj da bude siguran partner svojim zaposlenima, zato im pored konkurentnih finansijskih uslova pruža podršku i u prevazilaženju izazova kako u profesionalnom, tako i u ličnom životu, sa naglaskom na svakodnevne životne situacije. Svi zaposleni u Lidlu, bilo da rade u sektoru Prodaje, Logistike ili u Direkciji, imaju besplatno privatno zdravstveno osiguranje sa uključenim godišnjim sistematskim pregledima.
Takođe, kompanija Lidl Srbija zaposlenima na raspolaganje stavlja i inovativni program podrške, pod nazivom EAP – Employee Assistance Program, koji podrazumeva poverljivo savetovanje sa stručnjacima iz oblasti finansija, prava i psihologije. U okviru ovog programa, svi zaposleni u bilo kom trenutku mogu kontaktirati podršku, i to putem mobilne aplikacije, telefona i portala i besplatno dobiti stručne savete na važne teme iz svakodnevnog života uz potpunu poverljivost podataka.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Program „Zajedno ka nuli“ deo je globalne poslovne strategije kompanije. Smatramo da jedino strateškim pristupom pitanju održivosti možemo zaista da budemo društveno odgovorni, ali i da budemo pioniri u mnog...

McDonald’s Srbija je u ponedeljak, 22. decembra, organizovao jedinstvenu humanitarnu aukciju kultnog narandžastog kauča iz TV serije „Prijatelji“, na kojoj su partneri i saradnici kompanije licitirali kako b...

Nekonvencionalan, razigran i emotivno snažan, „Arjačkinje barjačkinje, koga ćete“ izdvojio se među više od 300 pristiglih rukopisa i poneo titulu pobedničkog romana četvrtog ciklusa Konkursa za najbolji neob...

Izdavaštvo Održivost društvena odgovornost
Petnaest godina. Toliko je prošlo otkako je Business Info Group 2010. godine objavila prvu ediciju „Lideri društvene odgovornosti“. U to vreme u javnosti je preovlađivalo mišljenje da je društveno odgovorno ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE