
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
INTERVJU: Jelena Stančić, menadžerka za korporativne komunikacije, Balkan Bet
Jelena Stančić, menadžerka za korporativne komunikacije, Balkan Bet
Kada novorođenče stigne iz porodilišta, najveća stavka u kućnom budžetu je oprema bebine sobe i kupovina stvari koje su neophodne u prvim danima po rođenju bebe. Kako nam je važno da naše zaposlene na putu roditeljstva podržimo od samog početka, svaki zaposleni, kada postane roditelj, dobija vaučer za kupovinu stvari za prvo opremanje bebe.
Time želimo da ih podržimo i da im omogućimo da im prvi dani roditeljstva prođu što bezbrižnije, kako bi svu pažnju i energiju usmerili ka novom članu porodice. Naravno, i vreme, jer za tu priliku novopečeni roditelji dobijaju pet slobodnih dana.
Prepoznali smo da sve majke koje se, posle trudničkog i porodiljskog odsustva vraćaju na posao, ulaze u proces adaptacije na jedan specifičan način. Taj proces je posebno izazovan za koleginice koje su se u ulozi roditelja ostvarile po prvi put.
Da bi taj period prošao glatko, koleginicama smo dali mogućnost da u prvih šest meseci po povratku na posao mogu da rade pola radnog vremena, tj. četiri sata. Iskustvo nam je pokazalo da je koleginicama ovaj model pomogao da period adaptacije protekne što jednostavnije, i da se, u tom osteljivom trenutku, na pravi način pronađe balans između poslovnih i roditeljskih obaveza.
Koleginice i kolege koji ispraćaju svoje najmlađe u prvi, ali i drugi razred, tog dana dobijaju slobodan dan kako bi bili uz svoje školarce i zajedno prebrodili uzbuđenje koje je prirodno za taj dan. Pored toga, kompanija porodicama pruža i finansijsku potporu kroz vaučere za kupovinu školskog pribora.
Sada već tradicionalno, početkom septembra okupljamo sve đake prvake i one koji kreću u vrtić da im poželimo puno uspeha u jednom, za njih novom, poglavlju u životu. I već tada, zakazujemo ponovno druženje krajem godine, kada kroz prigodan program i zabavu, najmlađima uručujemo novogodišnje paketiće.
Ove godine, Porodični dan je održan 30. avgusta na platou ispred naše upravne zgrade u Beogradu. Prisutvovala su deca i roditelji naših zaposlenih, pa je, shodno tome, sadržaj bio prilagođen svim uzrastima. Ukratko, bio je to jedan magičan dan upotpunjen druženjem sa maskotama, igrom, kreativnm radionicama, kao i degustacijom sladoleda, krofni i drugih slatkiša koji su taj dan zasladili i učinili nezaboravnim.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE