Brend „Clipsy“ kompanije PepsiCo, u saradnji sa evropskom organizacijom Propulsion i uz podršku Ministarstva informisanja i telekomunikacija, lansirao je kampanju „Pokaži rispekt – reaguj na hejt“, koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u digitalnom okruženju, kao i podizanje svesti o nasilju na internetu.
Na događaju koji je organizovan ovim povodom, uz prisustvo predstavnika medija, eksperata i partnera kampanje, generalni direktor kompanije PepsiCo za južna tržišta Centralne Evrope i Baltičkih zemalja Nuno Pinto Leite, istakao je da mlade treba ohrabriti i pružiti im alate za podršku na putu rešavanja izazova sa kojima se suočavaju u digitalnom okruženju.
„Kao brend koji se primarno obraća tinejdžerima, bilo nam je veoma važno da kroz odgovornu komunikaciju adresiramo izazove sa kojima se oni često suočavaju. Komunikaciona platforma „Rispekt za sve što jesi“ šalje snažnu poruku mladima da ostanu autentični i budu verni sebi, a ova kampanja je dodatni poziv za njih i njihovo okruženje da pruže svoj doprinos u izgradnji bezbednog digitalnog okruženja. Želimo da ih u tome podržimo, i zato smo uz pomoć naših partnera kreirali različite alate i edukativne materijale za koje verujemo da mogu da budu dodatni podsticaj na ovom putu“, izjavio je Pinto Leite.
Prisutnima se obratio i državni sekretar u Ministarstvu informisanja i telekomunikacija u Vladi Republike Srbije, Milan Dobrijević koji je istakao značaj uključivanja privrednog sektora u važne društvene teme:
„Vlada Republike Srbije, na čelu sa predsednicom Vlade Anom Brnabić, 2017. godine postavila je digitalizaciju i obrazovanje kao dva ključna prioriteta. Cilj nam je bio da naša deca, digitalne veštine 21. veka počnu da koriste svakodnevno i da im one postanu sredstvo za učenje, usavršavanje, istraživanje i zabavu, ali trudeći se da digitalno društvo u Srbiji bude ujedno bezbedno digitalno okruženje. Međutim, razvoj digitalnih tehnologija koliko dobrih stvari donosi našoj deci, istovremeno ih stavlja pred brojne rizike i iskušenja onlajn okruženja. Svest o sajber bulingu mora da se razvija od najranijeg uzrasta, već sa prvim susretom i komunikacijom dece na internetu.
Ministarstvo informisanja i telekomunikacija u partnerstvu sa evropskom organizacijom Propulsion, dugi niz godina radi na suzbijanju digitalnog nasilja, a sada nam se po prvi put pridružio i privatni partner – kompanija PepsiCo sa svojim brendom Clipsy. Svi zajedno imamo odgovornost u zajedničkom stvaranju boljeg i bezbednijeg interneta za našu decu. Zato ćemo u narednom periodu krenuti da radimo još intenzivnije i pozivamo sve, kao što je to i brend Clipsy uradio, da nam se u budućnosti pridruže u tome.“
Na centralnoj panel diskusiji nakon svečanog obraćanja državnog sekretara i generalnog direktora govorili su Emina Beković, edukatorka Nacionalnog kontakt centra za bezbednost dece na internetu, kao i Dragan Ilić, radijski i TV voditelj i psiholog. Oni su podelili svoja iskustva o tome kako osnažiti i edukovati mlade, ali i koja je uloga medija u kreiranju sigurnijeg digitalnog okruženja.
Kampanja će trajati od 18. septembra do 30. novembra 2023. godine, i u tom periodu će biti lansirana jedinstvena edukativna platforma clipsyprotivhejta.com na kojoj će biti dostupni vodiči za reagovanje i prevenciju digitalnog nasilja za mlade, nastavnike i roditelje. Osim specijalno kreiranih vodiča, timovi eksperata „Clipsy protiv hejta“ sprovodiće radionice za učenike u srednjim školama širom Srbije, u cilju osnaživanja i edukacije o adekvatnom i pravovremenom reagovanju u ovakvim situacijama. Edukatori u okviru radionica biće stručnjaci iz Nacionalnog kontakt centra za bezbednost dece na internetu – Pametno i bezbedno.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija, u saradnji sa udruženjem „Čepom do osmeha“, sprovela je seriju edukativnih radionica širom Srbije, pod okriljem ovogodišnjeg ciklusa projekta „Čisto iz ljubavi“. Nastojeći da osnaži i ...
Kompanija PepsiCo, u saradnji sa logističkim partnerom, kompanijom FERCAM, uvela je korišćenje HVO (hidrotretirani biljni uljani dizel) goriva nove generacije u svoju liniju transporta sirovina iz Italije k...
Petu godinu zaredom, Mastercard i OTP banka Srbija nastavljaju da pružaju podršku misiji finansiranja obnove 100 miliona stabala širom planete, putem Mastercard-ove Priceless Planet koalicije. OTP banka Srbi...
Hemofarm, jedna od vodećih farmaceutskih kompanija u regionu, učvrstila je svoju poziciju kao ESG lider u Srbiji i šire. Krajem maja ove godine, kompanija je proglašena za jednog od ESG lidera 2025. godinu o...
U Srbiji pojedine banke i dalje naplaćuju proviziju na uplate u humanitarne svrhe. Iako se ona obično kreće oko jedan odsto, ta naplata kod građana često izaziva ogorčenje....
Kako ono ide: "U svakom porazu ja sam video deo slobode; i kad je gotovo, za mene, znaj, tek tad je počelo", jer - "Ovo je zemlja za nas"? Naime, desilo se i to. Pod nadnaravnim pritiskom, i rafalnom paljbom sa svih strana iz dozvoljenog i nedozvoljenog oružja, većina fakulteta u našoj Republici je nastav...
Iako predsednik Srbije Aleksandar Vučić tvrdi da je prezadovoljan izbornim rezultatima u Kosjeriću i Zaječaru, gde je njegova stranka odnela minimalnu pobedu uz niz nepravilnosti, potkupljivanje birača i represiju, događaji od protekle nedelje ga i te kako demantuju....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok