Zvanični podaci ovogodišnjeg popisa pokazali su da Srbija ima oko 500.000 stanovnika manje nego u 2011. godini. Negativni prirodni priraštaj jedan je od osnovnih uzroka ovakve situacije.
Situaciju dodatno komplikuje i činjenica da se sve više parova suočava sa problemom steriliteta. Kako bi pronašli pravi odgovor na ove izazove potrebno je, između ostalog, povećati ulaganja u oblast reproduktivnog zdravlja. Svakako je najbolje rešenje da se ostvarenju ovog važnog nacionalnog cilja posvete i sve odgovorne kompanije i pojedinci kako bi se što pre zaustavio ili preokrenuo zabrinjavajući trend na koji je ukazao nedavno završeni popis.
Dobar primer je kompanija NIS koja je celu 2022. godinu posvetila kampanji na nacionalnom nivou „Da se nove nade rode“. Naime, putem ove kampanje NIS je podržao ukupno 40 javnih zdravstvenih ustanova koje se bave reproduktivnim zdravljem, na različitim nivoima zdravstvene zaštite. Zahvaljujući kompaniji NIS ove ustanove dobiće savremenu medicinsku opremu koja će značajno unaprediti dijagnostiku i lečenje pacijentkinja. Od posebne je važnosti što su podržane institucije širom Srbije, odnosno u čak 30 gradova i opština u našoj zemlji.
U nastavku ove izuzetno važne kampanje, kompanija NIS je odlučila da prvorođenim bebama u 2023. godini pokloni ukupno 225 poklon paketa u kojima se nalaze domaći proizvodi neophodni za bebine prve dane po dolasku kući iz porodilišta. Poklon pakete će dobiti po 15 prvorođenih beba u Vranju, Zaječaru, Leskovcu, Kruševcu, Boru, Ćupriji, Paraćinu, Knjaževcu, Sremskoj Mitrovici, Užicu, Pirotu, Loznici, Šapcu, Vršcu i Valjevu. Zaposleni kompanije NIS, članovi Kluba volontera kompanije, priključili su se ovoj akciji i donirali pelene za jednokratnu upotrebu.
Iz NIS-a navode da je društveno odgovorno poslovanje među prioritetima kompanije, te da su od 2009. godine kroz različite programe u zajednicu uložili više od 4,2 milijarde dinara. Sa podrškom zajednici kompanija će sa istim žarom nastaviti i u narednim godinama.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
BelgrAID festival, jedinstveni događaj posvećen humanosti, umetnosti i zajedništvu, održaće se 4. i 5. aprila 2025. godine na Dorćol Platzu u Beogradu. Kroz bogat program, festival će okupiti sve koji veruju...
“EduAction Week”, inicijativa za obrazovanje koju organizuju UniCredit Fondacija i Teach For All, održava se od 31. marta do 11. aprila. Tokom dve nedelje, planiran je bogat program obrazovnih i radionica pr...
Yettel je do početka 2025. godine, zajedno sa korisnicima, dostigao cilj od milion recikliranih uređaja. Zahvaljujući velikom interesovanju i odzivu korisnika, postavljen je i novi ambiciozni cilj, a to je ...
U Beogradu je 25.03.2025., u Marsh Open Space-u, održan WARM UP WASH UP 2025 – zagrevanje za KAMPANJE SA SVRHOM posvećeno Greenwashing-u.Događaj je imao za cilj da razotkrije kako izgleda poigravanje sa...
SBB obaveštava javnost da je, nakon dobijanja svih neophodnih regulatornih odobrenja, uspešno završen prelazak kompanije u vlasništvo "e& PPF Telecom Grupe"....
Aleksandar Kavčić, profesor i osnivač fondacije "Alek Kavčić" pušten je nakon više od dva sata zadržavanja na aerodromu "Nikola Tesla", potvrđeno je za Danas. Kavčić je bio zatvoren u s...
Studenti, profesori i opozicija glavni su akteri strane koja je za mirnu smenu režima, te kao takvi moraju da se dogovore i formiraju zajednički front, smatra kolumnista Peščanika Dejan Ilić, koji je gostovao na N1....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok