Zvanični podaci ovogodišnjeg popisa pokazali su da Srbija ima oko 500.000 stanovnika manje nego u 2011. godini. Negativni prirodni priraštaj jedan je od osnovnih uzroka ovakve situacije.
Situaciju dodatno komplikuje i činjenica da se sve više parova suočava sa problemom steriliteta. Kako bi pronašli pravi odgovor na ove izazove potrebno je, između ostalog, povećati ulaganja u oblast reproduktivnog zdravlja. Svakako je najbolje rešenje da se ostvarenju ovog važnog nacionalnog cilja posvete i sve odgovorne kompanije i pojedinci kako bi se što pre zaustavio ili preokrenuo zabrinjavajući trend na koji je ukazao nedavno završeni popis.
Dobar primer je kompanija NIS koja je celu 2022. godinu posvetila kampanji na nacionalnom nivou „Da se nove nade rode“. Naime, putem ove kampanje NIS je podržao ukupno 40 javnih zdravstvenih ustanova koje se bave reproduktivnim zdravljem, na različitim nivoima zdravstvene zaštite. Zahvaljujući kompaniji NIS ove ustanove dobiće savremenu medicinsku opremu koja će značajno unaprediti dijagnostiku i lečenje pacijentkinja. Od posebne je važnosti što su podržane institucije širom Srbije, odnosno u čak 30 gradova i opština u našoj zemlji.
U nastavku ove izuzetno važne kampanje, kompanija NIS je odlučila da prvorođenim bebama u 2023. godini pokloni ukupno 225 poklon paketa u kojima se nalaze domaći proizvodi neophodni za bebine prve dane po dolasku kući iz porodilišta. Poklon pakete će dobiti po 15 prvorođenih beba u Vranju, Zaječaru, Leskovcu, Kruševcu, Boru, Ćupriji, Paraćinu, Knjaževcu, Sremskoj Mitrovici, Užicu, Pirotu, Loznici, Šapcu, Vršcu i Valjevu. Zaposleni kompanije NIS, članovi Kluba volontera kompanije, priključili su se ovoj akciji i donirali pelene za jednokratnu upotrebu.
Iz NIS-a navode da je društveno odgovorno poslovanje među prioritetima kompanije, te da su od 2009. godine kroz različite programe u zajednicu uložili više od 4,2 milijarde dinara. Sa podrškom zajednici kompanija će sa istim žarom nastaviti i u narednim godinama.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok