Održivost

07.07.2023. 16:57

Saopštenje

Autor: Udruženje pivara Srbije

Pokrenuta kampanja “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima”

Važno je usvojiti kulturu odgovorne konzumacije

Vizual: Udruženje pivara Srbije / Dušan Milenković

Održivost

07.07.2023. 16:57

Privredna komora Srbije i Udruženje pivara Srbije, koje u svom sastavu okuplja 3 najveće kompanije na srpskom tržištu, danas su svečanim događajem u Privrednoj komori Srbije, najavili početak kampanje “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima”. U narednim fazama sledi podrška zdravstvenih institucija.

Cilj ove kampanje je da na dugoročnom nivou edukuje mladu populaciju i potrošače o važnosti usvajanja kulture odgovorne konzumacije pivarskih proizvoda.

Kampanja će, u 2023. godini obuhvatiti edukaciju stručnjaka – psihologa, lekara opšte prakse i stručnjake različitih profila, koji će u narednim fazama kampanje sveobuhvatno raditi sa mladom populacijom i potrošačima u vidu javnih događaja, tribina u studentskim domovima i slično.

Na današnjem događaju, medijima i javnosti su se obratili Miroslav Lutovac, savetnik predsednika Privredne komore Srbije; prof. dr Jelena Pejin sa Tehnološkog fakulteta u Novom Sadu i Nada Filipović, direktorka Udruženja pivara Srbije.

Privredna komora Srbije i Grupacija pivara tradicionalno sarađuje sa Udruženjem pivara Srbije na brojnim projektima od interesa za pivarsku industriju i time pomaže pivarima da zajednički kreiraju afirmativno poslovno okruženje.

 

O svojstvima piva koja prave razliku između pivarskih brendova i drugih pića, govorila je profesorka sa Tehnološkog fakulteta u Novom Sadu, dr Jelena Pejin.

“Popularnost piva proizilazi iz prijatnih, senzorskih osobina i povoljnih nutritivnih svojstava, ukoliko se konzumira u umerenim količinama. Smanjenje sadržaja etanola je danas vrlo značajan cilj u tehonologiji piva. Bezalkoholna piva imaju blagotvorno dejstvo svih zdravih komponenti piva, uz potpuno odsustvo negativnog konzumiranja etanola. Ova piva sve više dobijaju na značaju.”

 

Nada Filipović, direktorka Udruženja pivara Srbije, istakla je: “Podjednako kao što obeležavamo poslovne uspehe kompanija članica Udruženja pivara Srbije, a to su Heineken, Molson Coors (Apatinska pivara), Carlsberg i Sladara Souflet, prioritet dajemo komunikaciji sa našim potrošačima o važnosti odgovorne konzumacije. Danas, više nego ikada, raste svest o važnosti usvajanja odgovornog i zdravijeg načina života. U potrazi za tom ravnotežom, naša industrija je odgovorila izazovu nudeći raznolik spektar proizvoda pivarske industrije. Kao lideri u svojoj industriji, razumemo našu ulogu u zalaganju za edukaciju i podsticanje naših sugrađana da donose odgovorne i informisane odluke “.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.