Privredna komora Srbije i Udruženje pivara Srbije, koje u svom sastavu okuplja 3 najveće kompanije na srpskom tržištu, danas su svečanim događajem u Privrednoj komori Srbije, najavili početak kampanje “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima”. U narednim fazama sledi podrška zdravstvenih institucija.
Cilj ove kampanje je da na dugoročnom nivou edukuje mladu populaciju i potrošače o važnosti usvajanja kulture odgovorne konzumacije pivarskih proizvoda.
Kampanja će, u 2023. godini obuhvatiti edukaciju stručnjaka – psihologa, lekara opšte prakse i stručnjake različitih profila, koji će u narednim fazama kampanje sveobuhvatno raditi sa mladom populacijom i potrošačima u vidu javnih događaja, tribina u studentskim domovima i slično.
Na današnjem događaju, medijima i javnosti su se obratili Miroslav Lutovac, savetnik predsednika Privredne komore Srbije; prof. dr Jelena Pejin sa Tehnološkog fakulteta u Novom Sadu i Nada Filipović, direktorka Udruženja pivara Srbije.
Privredna komora Srbije i Grupacija pivara tradicionalno sarađuje sa Udruženjem pivara Srbije na brojnim projektima od interesa za pivarsku industriju i time pomaže pivarima da zajednički kreiraju afirmativno poslovno okruženje.
Tim povodom, Miroslav Lutovac, savetnik predsednika Privredne komore Srbije, izjavio je: “Razvijanje društveno odgovornih kampanja koje podižu svest o usvajanju kulture odgovorne konzumacije od vitalnog su značaja za naše društvo. Ne samo da promovišu dobrobit pojedinaca, već i doprinose opštem boljlitku i bezbednosti, pre svega mlade populacije, kojoj je ova kampanja namenjena, ali i svim građanima Srbije.”
O svojstvima piva koja prave razliku između pivarskih brendova i drugih pića, govorila je profesorka sa Tehnološkog fakulteta u Novom Sadu, dr Jelena Pejin.
“Popularnost piva proizilazi iz prijatnih, senzorskih osobina i povoljnih nutritivnih svojstava, ukoliko se konzumira u umerenim količinama. Smanjenje sadržaja etanola je danas vrlo značajan cilj u tehonologiji piva. Bezalkoholna piva imaju blagotvorno dejstvo svih zdravih komponenti piva, uz potpuno odsustvo negativnog konzumiranja etanola. Ova piva sve više dobijaju na značaju.”
Nada Filipović, direktorka Udruženja pivara Srbije, istakla je: “Podjednako kao što obeležavamo poslovne uspehe kompanija članica Udruženja pivara Srbije, a to su Heineken, Molson Coors (Apatinska pivara), Carlsberg i Sladara Souflet, prioritet dajemo komunikaciji sa našim potrošačima o važnosti odgovorne konzumacije. Danas, više nego ikada, raste svest o važnosti usvajanja odgovornog i zdravijeg načina života. U potrazi za tom ravnotežom, naša industrija je odgovorila izazovu nudeći raznolik spektar proizvoda pivarske industrije. Kao lideri u svojoj industriji, razumemo našu ulogu u zalaganju za edukaciju i podsticanje naših sugrađana da donose odgovorne i informisane odluke “.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Sve zaposlene u kompaniji Lidl Srbija očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine. Kompanija kontinuirano radi na unapređenju benefita za svoje zaposlene, a sada je najavila i povećanje plata za zap...
Novogodišnji i božićni praznici pružaju priliku da učinimo mnogo, jer i mali gest može imati veliki značaj za nekoga. U tom duhu, kompanija NIS je uputila donaciju Verskom dobrotvornom starateljstvu, zahvalj...
U duhu prazničnog perioda, kompanija Imlek nastavila je svoju lepu tradiciju donacija, i ove godine pruživši podršku deci iz Prihvatilišta za decu Beograda, Doma za decu ometenu u razvoju „Kolevka” iz Subot...
Trgovinski lanac Maxi i kompanija SEKOPAK okupile su više od hiljadu mališana u okviru jedinstvene ekološke inicijative "Čista planeta za zdravo odrastanje". U periodu od 20. do 30. decembra na platou ispred...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok