Više od četiri miliona ljudi videlo je važnu poruku, koja ističe značaj odgovornosti u saobraćaju prilikom konzumacije alkohola – „Kad ide tura, ne ide gas“. U pitanju je sada već tradicionalna kampanja kompanije HEINEKEN Srbija, koja godinama beleži sjajne rezultate, dok je ove nadograđena jedinstvenim konceptom ZERO HERO – posvećenom svim vozačima koji biraju bezbednost i odlučuju da sednu za volan isključivo kada su „na nuli“.
Sa ciljem da dodatno podigne svest o ovoj značajnoj temi, HEINEKEN je u saradnji sa Auto-moto savezom Srbije realizovao niz aktivnosti tokom letnjih meseci. Posebnu pažnju javnosti privukla je aktivacija u popularnom beogradskom mestu za izlaske, Gastrošoru, gde su posetioci, na bravama automobila, zaticali simbolične „katance“. Poruke na istim jasno su poručile da ZERO HERO ne vozi ni kad popije samo jedno pivo, ni kad živi tu na pet minuta, ni kad je dobro jeo, ni kad nema žive duše na ulicama. Uz to, sprovedena je i anketa o navikama u vožnji, koja je dodatno „osvestila“ vozače
„Mi u HEINEKEN-u već godinama dosledno radimo na tome da ukažemo na važnost odgovorne konzumacije. ZERO HERO koncept je korak dalje u tom pravcu – zasnovan na ideji da su prave vrednosti upravo u svakodnevnim izborima koje donosimo. Zato smo i prikazali najčešće izgovore koje vozači koriste, kako bismo na kreativan ali i edukativan način, na mestu donošenja odluke, istakli da treba da imamo nula kompromisa kada je vožnja pod dejstvom alkohola u pitanju“, poručio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova HEINEKEN Srbija.
Tokom trajanja projekta objavljeni su brojni članci i TV prilozi o značaju odgovorne vožnje, uz ključne poruke na bilbordima širom Srbije, a važan kanal komunikacije bile su i društvene mreže. Podršku su pružila i poznata lica, poput novinara Mladena Alvirovića, glumca Slavena Došla i influensera Marte Lović i Miće Ašćerića. Kombinacija različitih komunikacionih kanala doprinela je velikoj vidljivosti kampanje koja je dosegla više od četiri miliona ljudi.
HEINEKEN Srbija će i u narednom periodu nastojati da motiviše sve učesnike u saobraćaju da budu heroji svakodnevice – savesni vozači.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
Kompanija Lidl Srbija i njeni novogodišnji vilenjaci i ove godine bili su zauzeti najlepšim poslom – pripremom paketića za decu širom Srbije. Lidlovi vilenjaci su pripremili poklone za više od 4.500 dece, ka...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.