Održivost

01.12.2023. 10:19

Mastercard

Autor: Nova ekonomija

Prava ljubav se lako nosi uz novu Superhero kolekciju

Mastercard i NURDOR predstavljaju novu kolekciju inspirisanu ljubavlju koje potpisuje muzičar Kendi, a sav prihod od donacija namenjen je izgradnji nove NURDOR kuće za decu obolelu od malignih bolesti

Foto: Mastercard

Održivost

01.12.2023. 10:19

Mastercard i Nurdor danas su predstavili novu, četvrtu po redu, Superhero kolekciju ulične mode koja je ove godine inspirisana ljubavlju. Superhero kolekcija je dostupna na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije, a na svim komadima se nalaze stihovi koje je napisao talentovani muzičar, Kendi.

Danas samo bih ljubav, Prava ljubav se lako nosi i Ljubav dolazi u svim bojama neke su od poruka i stihova o ljubavi koji su se našli na komadima iz nove kolekcije, kao podsetnik na univerzalnu važnost ljubavi , na koje u izazovnim vremenima češto zaboravljamo. Dizajn kolekcije potpisuje Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.

„Veliko je zadovoljstvo biti deo ovakve priče, koju Nurdor i Mastercard uspešno sprovode i već nekoliko godina u kontinuitetu uspevaju da prave mnogo dobre stvari.

Moj zadatak je bio da osmislim poruke koje bi odgovarale temi kampanje, a to je ljubav. Moram priznati da je bio veliki izazov, ali kako je ljubav najveći pokretač u mom životu, poruke su izašle sasvim lagano“, istakao je Kendi, prepoznatljiv po svom neobičnom spoju hiphopa, lirike i metafore, spojenim u jedan urbani zvuk protkan stihovima o ljubavi.

„ Superhero iz godine u godinu  pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema.

Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu Superhero i pokažu da se prava ljubav lako nosi“, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.

„Superheroji i ljubav su upravo ono iz čega je NURDOR i nastao 2003. godine.

Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – Superhero kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: Ljubav i Radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od Ljubavi i Radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan“, izjavila je Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a .

U izradi Superhero kolekcije velika pažnja se polaže  na kvalitet materijala i samu proizvodnju, pa je nova kolekcija  ovog puta izrađena od organskog pamuka. Ulična moda je i dalje u fokusu kolekcije, koju čine majice i duksevi, kao i komadi za decu, a prvi put ove sezone, Superhero uvodi i aksesoar, a to je ceger. Jednostavni, nosivi komadi dolaze u  beloj, crnoj, crvenoj i puder roze boji, tako da se lako mogu uklopiti u različite stilove odevanja.

Kao i do sada, kompletan prihod od donacija na platformi odlazi za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine. Putem ove platforme do sada je prikupljeno preko 7 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo isključivo onlajn, putem platnih kartica.

Superhero projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.