
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Mastercard i NURDOR predstavljaju novu kolekciju inspirisanu ljubavlju koje potpisuje muzičar Kendi, a sav prihod od donacija namenjen je izgradnji nove NURDOR kuće za decu obolelu od malignih bolesti
Mastercard i Nurdor danas su predstavili novu, četvrtu po redu, Superhero kolekciju ulične mode koja je ove godine inspirisana ljubavlju. Superhero kolekcija je dostupna na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije, a na svim komadima se nalaze stihovi koje je napisao talentovani muzičar, Kendi.
Danas samo bih ljubav, Prava ljubav se lako nosi i Ljubav dolazi u svim bojama neke su od poruka i stihova o ljubavi koji su se našli na komadima iz nove kolekcije, kao podsetnik na univerzalnu važnost ljubavi , na koje u izazovnim vremenima češto zaboravljamo. Dizajn kolekcije potpisuje Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.
Moj zadatak je bio da osmislim poruke koje bi odgovarale temi kampanje, a to je ljubav. Moram priznati da je bio veliki izazov, ali kako je ljubav najveći pokretač u mom životu, poruke su izašle sasvim lagano“, istakao je Kendi, prepoznatljiv po svom neobičnom spoju hiphopa, lirike i metafore, spojenim u jedan urbani zvuk protkan stihovima o ljubavi.
Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu Superhero i pokažu da se prava ljubav lako nosi“, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.
Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – Superhero kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: Ljubav i Radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od Ljubavi i Radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan“, izjavila je Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a .
U izradi Superhero kolekcije velika pažnja se polaže na kvalitet materijala i samu proizvodnju, pa je nova kolekcija ovog puta izrađena od organskog pamuka. Ulična moda je i dalje u fokusu kolekcije, koju čine majice i duksevi, kao i komadi za decu, a prvi put ove sezone, Superhero uvodi i aksesoar, a to je ceger. Jednostavni, nosivi komadi dolaze u beloj, crnoj, crvenoj i puder roze boji, tako da se lako mogu uklopiti u različite stilove odevanja.
Kao i do sada, kompletan prihod od donacija na platformi odlazi za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine. Putem ove platforme do sada je prikupljeno preko 7 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo isključivo onlajn, putem platnih kartica.
Superhero projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE