Prava ljubav se lako nosi uz novu Superhero kolekciju
Mastercard i NURDOR predstavljaju novu kolekciju inspirisanu ljubavlju koje potpisuje muzičar Kendi, a sav prihod od donacija namenjen je izgradnji nove NURDOR kuće za decu obolelu od malignih bolesti
Mastercard i Nurdor danas su predstavili novu, četvrtu po redu, Superhero kolekciju ulične mode koja je ove godine inspirisana ljubavlju. Superhero kolekcija je dostupna na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije, a na svim komadima se nalaze stihovi koje je napisao talentovani muzičar, Kendi.
Danas samo bih ljubav, Prava ljubav se lako nosi i Ljubav dolazi u svim bojama neke su od poruka i stihova o ljubavi koji su se našli na komadima iz nove kolekcije, kao podsetnik na univerzalnu važnost ljubavi , na koje u izazovnim vremenima češto zaboravljamo. Dizajn kolekcije potpisuje Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.
„Veliko je zadovoljstvo biti deo ovakve priče, koju Nurdor i Mastercard uspešno sprovode i već nekoliko godina u kontinuitetu uspevaju da prave mnogo dobre stvari.
Moj zadatak je bio da osmislim poruke koje bi odgovarale temi kampanje, a to je ljubav. Moram priznati da je bio veliki izazov, ali kako je ljubav najveći pokretač u mom životu, poruke su izašle sasvim lagano“, istakao je Kendi, prepoznatljiv po svom neobičnom spoju hiphopa, lirike i metafore, spojenim u jedan urbani zvuk protkan stihovima o ljubavi.
„ Superhero iz godine u godinu pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema.
Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu Superhero i pokažu da se prava ljubav lako nosi“, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.
„Superheroji i ljubav su upravo ono iz čega je NURDOR i nastao 2003. godine.
Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – Superhero kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: Ljubav i Radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od Ljubavi i Radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan“, izjavila je Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a .
U izradi Superhero kolekcije velika pažnja se polaže na kvalitet materijala i samu proizvodnju, pa je nova kolekcija ovog puta izrađena od organskog pamuka. Ulična moda je i dalje u fokusu kolekcije, koju čine majice i duksevi, kao i komadi za decu, a prvi put ove sezone, Superhero uvodi i aksesoar, a to je ceger. Jednostavni, nosivi komadi dolaze u beloj, crnoj, crvenoj i puder roze boji, tako da se lako mogu uklopiti u različite stilove odevanja.
Kao i do sada, kompletan prihod od donacija na platformi odlazi za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine. Putem ove platforme do sada je prikupljeno preko 7 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo isključivo onlajn, putem platnih kartica.
Superhero projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok