Novogodišnji i božićni praznici pružaju priliku da učinimo mnogo, jer i mali gest može imati veliki značaj za nekoga. U tom duhu, kompanija NIS je uputila donaciju Verskom dobrotvornom starateljstvu, zahvaljujući kojoj je obezbeđeno 120 vaučera za kupovinu odeće i obuće za decu iz 120 socijalno ugroženih porodica, odnosno višedetnih porodica i porodica samohranih roditelja, koji su korisnici usluga Verskog dobrotvornog starateljstva.
Tradicionalnoj prazničnoj akciji pridružili su se i zaposleni kompanije-članovi Kluba volontera NIS-a, koji su u okviru praznične volonterske akcije „Slatko od srca“ prikupili slatkiše i slaniše za korisnike Narodne kuhinje Verskog dobrotvornog starateljstva, kao i za korisnike Dnevnog boravka „Duga“ u Leskovcu. Na ovaj način, NIS nastavlja da pokazuje posvećenost zajednici i pruža podršku najugroženijim grupama našeg društva u želji da im ulepša praznični period.
Pored ove akcije, NIS i njegovi zaposleni već 16 godina organizuju inicijative podrške i podele novogodišnjih paketića različitim grupama društva.
U NIS-u navode da ovakve humanitarne akcije predstavljaju samo deo šire inicijative koju kompanija kontinuirano sprovodi , sa ciljem pružanja pomoći osetljivim članovima društva. „Kroz ovakve projekte želimo da doprinosimo boljim uslovima života i pružimo pomoć onima kojima je najpotrebnija, naročito u prazničnom periodu“, kažu u NIS-u.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.