Sinoć je održano 5. izdanje Festivala „Kampanje sa svrhom“, manifestacije koja od 2021. godine nagrađuje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Jubilarni Festival proglasio je dobitnike u tri kategorije: GENDER, ECO i SOCIAL, i prvi put dodelio ZLATNI GRAND PRIX – najveće priznanje Festivala.
Festival se tradicionalno organizuje 20. novembra, na Međunarodni dan deteta, inspirisan rečenicom Marije Montesori: „Sva naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prvenstveno radimo za dete“, koja naglašava obrazovnu, društvenu i održivu misiju Festivala.
Pozdravna reč osnivačice
Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala, obratila se prisutnima:
„Dragi dobitnici, dragi članovi žirija, želim nam svima ono što je najvažnije – dobro zdravlje, dobre odnose, zajednicu koja nas drži i planetu koju čuvamo. Pre pet godina uočila sam da jedna kategorija društveno odgovornih kampanja može da postane ceo Festival. Danas, kada nas je sve više, jasno je da je ta odluka bila tačna.
Za to vreme ESG je postao ključna tema poslovanja, Agenda 2030 – neodložna, a komunikacija alat koji ima moć da menja svet na bolje. Hvala svima koji verujete u to i dokazujete svojim kampanjama da je to moguće.
Festival KAMPANJE SA SVRHOM nastaviće da raste i da, zajedno sa svojim učesnicima, postavlja nove standarde i postaje referentna tačka za društveno odgovornu komunikaciju.“
Obraćanje predsednice Tima počasnih selektora
Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Strategy i predsednica Tima počasnih selektora Kampanje sa svrhom 2025, istakla je:
„Drago mi je što se i ove godine okupljamo u prostoru koji je postao dom kampanjama sa svrhom. Hvala svima koji ste ovde – vaša podrška potvrđuje da komunikacija može da pokrene stvarne promene.
Veliko hvala Tijani na vizionarskoj hrabrosti da pre pet godina pokrene Festival koji je danas prepoznat kao relevantno mesto za kampanje koje doprinose zajednici.
Posebno zahvaljujem žiriju. Naš sastav godinama ostaje stabilan, a kontinuitet sedam članova koji su uz Festival od prvog dana daje našim odlukama posebnu snagu i kredibilitet. Upravo ta raznolikost perspektiva omogućava nam da svaki rad vrednujemo promišljeno i odgovorno.
Ove godine Festival je nastavio svoj prirodan rast. U tri kategorije – SOCIAL, ECO i GENDER – kampanje smo ocenjivali prema jasno definisanim kriterijumima modelovanim po uzoru na Cannes Lions standarde. Po prvi put dodeljen je i ZLATNI GRAND PRIX, kao najveće priznanje Festivala.
Sve kampanje u užem izboru prešle su propisani prag bodova i time zaslužile naziv „kampanja sa svrhom“. Svaka je unela nešto posebno – emociju, hrabrost, edukaciju ili aktivizam – i potvrdila da svrha nije trend, već suština.
Hvala svima koji ulažu trud u ovakve kampanje. Vaš rad pokazuje da kreativnost ima najveći smisao onda kada služi ljudima.“
Misija i vizija Festivala
Festival „Kampanje sa svrhom“ promoviše društveno odgovornu komunikaciju koja stvara merljiv i dugoročan pozitivan uticaj. Misija Festivala je da inspiriše kompanije i organizacije da kroz svoje kampanje doprinose dobrobiti zajednice i budućih generacija.
Kroz nagrađivanje kampanja koje imaju stvarni društveni efekat, Festival pokazuje da komunikacija može biti snažno sredstvo pozitivne promene – posebno u oblastima obrazovanja, inkluzije, održivog razvoja i kulture brige.
Dobitnici KAMPANJE SA SVRHOM 2025
ZLATNI GRAND PRIX
LEO – A1 – Mreža najvažnijih influensera
KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – SOCIAL
Hemofarm fondacija – Jazavac&Utorak – „Najvažniji poziv u životu”
Next Game Digital – Narodni muzej Srbije – „Tvoje telo je umetničko delo”
Luna TBWA – Grand Kafa – „Hajde da imamo vremena za pregled”
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.