U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival „KAMPANJE SA SVRHOM 2024“ je po četvrti put proglasio, na Međunarodni dan deteta, najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival je po prvi put odlikovao kampanje u čak tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i novoj GENDER (RED) posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
Na početku, prisutnima se obratila Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala KAMPANJE SA SVRHOM i NGO Žute Patalone, inicijatora Festivala: „Ono što nama svima zaista ostaje jeste izbor, i to kako nama pojedincima, tako i kompanijama i institucijama. Zato nagrađujemo one kompanije koje su odlučile da svoje komunikacione narative usklade sa dobrobiti društva i doprinesu opštem dobru. Po prvi smo uveli posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Želimo da podstaknemo da se o tome priča, nagradimo one koji su podigli glas za dobrobit svih i pojačamo kapacitete naše zajednice za uspešene kampanje sa svrhom jer mi jesmo Kampanje sa svrhom“.
Pristunima se obratila i predsednica žirija Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm Fondacije, ispred Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 koji je ove godine radio u sastavu:
Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
Maja Vidaković, Savetnik za medije
Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS
KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.
Podšrka Festivalu KAMPANJE SA SVRHOM ove godine stigla je od društveno odogovornih kompanija. Festival su podržali NLB Komercijalna banka kao Žuti sponzor, Coca Cola HBC Srbija, HENKEL Srbija, Grand Kafa i Yuhor.
Medijski prijatelji Festivala su Advertiser Serbia, Biznis.rs, Magazin Biznis, portal Daily green, Progressive magazine, Nedeljnik, Nova Ekonomija, Media Marketing i drugi.
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024:
„Zakuni se u zakon“ – Autonomni ženski centar, agencija McCann Beograd
„Ne ostavljaj za kasnije“ – UNICEF Srbija, agencija Friday Finally
„Pretnja je pretnja“ – ANEM, agencija New Moment New Ideas Company
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL 2024:
„Nema cenu“ – Mercator-S, agencija Kuća čuvarkuća
„Dečji svet je veći od ekrana“ – Telekom Srbija, agencija Ovation BBDO
„Reci NE za HPV“ – Merck Sharp & Dohme, agencija Influencers
Hemofarm, farmaceutski lider u zemlji i regionu, obeležio je 65 godina uspešnog rada i kontinuiranog razvoja. Šest i po decenija Hemofarm predano ispunjava svoju osnovnu misiju da brine o zdravlju ljudi, kro...
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizovala je Dan zelene nabavke, koji je okupio oko 40 partnera i dobavljača iz različitih oblasti, s ciljem da zajedno razmotre prilike za unapređenje održivosti u poslovan...
Fabrika Rosa vode Vlasinka, deo Coca-Cola HBC Srbija, osvojila je nagradu u kategoriji Strategija – zaštita životne sredine na ovogodišnjem konkursu „ESG lideri 2025“, u organizaciji PwC Srbija.
Nagradu „ES...
U okviru konkursa {ZAJEDNO} za održive ideje, kompanija dm drogerie markt finansijski će podržati sedam izvanrednih inicijativa posvećenih zaštiti životne sredine, edukaciji o održivosti i razvoju lokalnih z...
U Srbiji su u proteklih nekoliko godina zabeleženi brojni slučajevi u kojima su se političari – i iz opozicije i iz vlasti – angažovali na otkrivanju korupcijskih afera ili kriminalnih ...
“Zato je i pala nadstrešnica jer oni tako rade“, komentariše Branko Kovačević, profesor emeritus Univerziteta u Beogradu, izjavu predsednika Srbije Aleksandra Vučića da se više nigd...
Nemačka ambasada u Prištini navela je danas da prati slučaj pokušaja iseljenja sedamnaest srpskih porodica u selu Lešak kod Leposavića, te da je u toku prikupljanje informacija od sv...
“Ovo je kampanja u kojoj nije bilo argumenata, već uvreda. Kampanja u kojoj umesto odgovora na probleme, građanima šalju funkcionere iz Beograda – svakog dana, po zadatku. Pitate se zašt...
Na više instagram stranica studenata u blokadi beogradskih fakulteta večeras je objavljen video u kome su predstavnici Beogradskog univerziteta zatražili od Vlade da odobri upis nove generacije stude...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok