U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival „KAMPANJE SA SVRHOM 2024“ je po četvrti put proglasio, na Međunarodni dan deteta, najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival je po prvi put odlikovao kampanje u čak tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i novoj GENDER (RED) posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
Na početku, prisutnima se obratila Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala KAMPANJE SA SVRHOM i NGO Žute Patalone, inicijatora Festivala: „Ono što nama svima zaista ostaje jeste izbor, i to kako nama pojedincima, tako i kompanijama i institucijama. Zato nagrađujemo one kompanije koje su odlučile da svoje komunikacione narative usklade sa dobrobiti društva i doprinesu opštem dobru. Po prvi smo uveli posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Želimo da podstaknemo da se o tome priča, nagradimo one koji su podigli glas za dobrobit svih i pojačamo kapacitete naše zajednice za uspešene kampanje sa svrhom jer mi jesmo Kampanje sa svrhom“.
Pristunima se obratila i predsednica žirija Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm Fondacije, ispred Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 koji je ove godine radio u sastavu:
Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
Maja Vidaković, Savetnik za medije
Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS
KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.
Podšrka Festivalu KAMPANJE SA SVRHOM ove godine stigla je od društveno odogovornih kompanija. Festival su podržali NLB Komercijalna banka kao Žuti sponzor, Coca Cola HBC Srbija, HENKEL Srbija, Grand Kafa i Yuhor.
Medijski prijatelji Festivala su Advertiser Serbia, Biznis.rs, Magazin Biznis, portal Daily green, Progressive magazine, Nedeljnik, Nova Ekonomija, Media Marketing i drugi.
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024:
„Zakuni se u zakon“ – Autonomni ženski centar, agencija McCann Beograd
„Ne ostavljaj za kasnije“ – UNICEF Srbija, agencija Friday Finally
„Pretnja je pretnja“ – ANEM, agencija New Moment New Ideas Company
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL 2024:
„Nema cenu“ – Mercator-S, agencija Kuća čuvarkuća
„Dečji svet je veći od ekrana“ – Telekom Srbija, agencija Ovation BBDO
„Reci NE za HPV“ – Merck Sharp & Dohme, agencija Influencers
Kada je Business Info Group objavila Lidere društvene odgovornosti 2010. godine, prvu ediciju tog tipa u Srbiji, istraživanje javnog mnjenja koje je rađeno tada pokazalo je da u javnosti postoji percepcija d...
Deda Mrazovi pomoćnici naporno su radili i ove zime, pripremivši iznenađenja za najmlađe i poklone koje su želeli čitave godine. U susret praznicima, Lidl vilenjaci su poranili i upakovali oko 1.200 novogodi...
Mol Serbia je deo jedne od vodećih kompanija, kada je reč o nafti, ali i zelenoj energiji u regionu, Mol Grupa čije sedište je u Budimpešti. Pored poslovnih aktivnosti u Srbiji, Mol Grupa u svom portfoliu im...
Održivo poslovanje je u savremenom dobu od poželjnog postalo ključni faktor u oblikovanju dugoročnih poslovnih strategija.[caption id="attachment_163213" align="alignnone" width="364"] Jovana Vještica,...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok