U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival „KAMPANJE SA SVRHOM 2024“ je po četvrti put proglasio, na Međunarodni dan deteta, najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ove godine Festival je po prvi put odlikovao kampanje u čak tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i novoj GENDER (RED) posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
Na početku, prisutnima se obratila Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala KAMPANJE SA SVRHOM i NGO Žute Patalone, inicijatora Festivala: „Ono što nama svima zaista ostaje jeste izbor, i to kako nama pojedincima, tako i kompanijama i institucijama. Zato nagrađujemo one kompanije koje su odlučile da svoje komunikacione narative usklade sa dobrobiti društva i doprinesu opštem dobru. Po prvi smo uveli posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Želimo da podstaknemo da se o tome priča, nagradimo one koji su podigli glas za dobrobit svih i pojačamo kapacitete naše zajednice za uspešene kampanje sa svrhom jer mi jesmo Kampanje sa svrhom“.
Pristunima se obratila i predsednica žirija Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm Fondacije, ispred Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 koji je ove godine radio u sastavu:
Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
Maja Vidaković, Savetnik za medije
Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS
KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.
Podšrka Festivalu KAMPANJE SA SVRHOM ove godine stigla je od društveno odogovornih kompanija. Festival su podržali NLB Komercijalna banka kao Žuti sponzor, Coca Cola HBC Srbija, HENKEL Srbija, Grand Kafa i Yuhor.
Medijski prijatelji Festivala su Advertiser Serbia, Biznis.rs, Magazin Biznis, portal Daily green, Progressive magazine, Nedeljnik, Nova Ekonomija, Media Marketing i drugi.
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024:
„Zakuni se u zakon“ – Autonomni ženski centar, agencija McCann Beograd
„Ne ostavljaj za kasnije“ – UNICEF Srbija, agencija Friday Finally
„Pretnja je pretnja“ – ANEM, agencija New Moment New Ideas Company
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL 2024:
„Nema cenu“ – Mercator-S, agencija Kuća čuvarkuća
„Dečji svet je veći od ekrana“ – Telekom Srbija, agencija Ovation BBDO
„Reci NE za HPV“ – Merck Sharp & Dohme, agencija Influencers
Treći po redu She’s Next Veliki edukativni događaj, okupio je hiljadu žena koje su se udružile u cilju unapređenja svojih preduzetničkih veština i poslovanja. Ovaj jedinstveni događaj, organizovan od strane ...
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok