Odgovorna konzumacija alkohola ponovo je bila u fokusu na Beogradskom festivalu piva gde je Apatinska pivara u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i ovoga puta promovisala važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju.
Posetioci Beer Festa su učestvovali u brojnim zanimljivim aktivacijama koje su imale za cilj da doprinesu podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
„Zadovoljstvo mi je da zajedno sa predstavnicima Apatinske pivare i Agencije za bezbednost saobraćaja, najavim još jedno izdanje kampanje „Kad pijem ne vozim“. Već sedamnaestu godinu zajednički realizujemo ovu kampanju i sa ponosom možemo da kažemo da se radi o jednoj od kampanja sa najvećom tradicijom, ali i najvećim značajem, s obzirom da vožnja pod dejstvom alkohola predstavlja jedan od najvećih problema bezbednosti saobraćaja i kod nas i širom sveta.
Iskoristio bih priliku da se ispred Ministarstva unutrašnjih poslova zahvalim Apatinskoj pivari na podršci i donacijama koje smo imali svih ovih godina. Više od 150 alkometara najnovije generacije koje je pivara donirala Upravi saobraćajne policije daju direktan doprinos efikasnijim kontrolama i unapređenju bezbednosti saobraćaja na našim putevima – rekao je Slaviša Lakićević, načelnik Uprave saobraćajne policije, Ministarstva unutrašnjih poslova.
„Ispravan i bezbedan stav u slučaju konzumiranja alkohola glasi: “Kad pijem ne vozim”. Verujemo da je ta rečenica uspela da sačuva brojne živote tokom svih ovih godina koliko traje društveno odgovorna kampanja koju realizujemo sa Apatinskom pivarom. Na događaju na kom se uobičajeno konzumira alkohol, Agencija za bezbednost saobraćaja svojim prisustvom deluje preventivno i u direktnoj komunikaciji sa posetiocima poziva na odgovorno ponašanje i podseća da alkohol i vožnja ne idu zajedno.
U slučaju konzumiranja alkohola treba obezbediti alternativu za povratak kući. Ko je konzumirao alkohol ne treba da seda za volan, za to ne postoji opravdanje. Takođe, ne treba da pristane da se prevozi sa nekim ko je konzumirao alkohol. Taksi, gradski prevoz, poziv prijatelju ili roditeljima jesu ispravna rešenja u tom slučaju, kako biste se bezbedno vratili kući“ – izjavio je Branko Stamatović, v.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja
“Veoma je važno da svake godine novim generacijama vozača podižemo svest o odgovornoj konzumaciji alkohola i iznova apelujemo: Ukoliko si popio, pozovi prijatelja ili taksi, sačekaj autobus ili prošetaj!
Naša dugogodišnja posvećenost kampanji “Kad pijem ne vozim” usmerena je ka tome da zajedno sa našim partnerima Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije svi zajedno damo doprinos u edukaciji svih učesnika u saobraćaju“ – rekla je Slobodanka Cucić, menadžerka za korporativne poslove Apatinske pivare i dodala da su i mediji takođe godinama unazad odlični saradnici i partneri koji u velikoj meri doprinose uspešnosti kampanje.
Kampanja „Kad pijem ne vozim“ i ovoga leta biće prisutna na festivalima u gradovima širom Srbije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Održivo poslovanje je u savremenom dobu od poželjnog postalo ključni faktor u oblikovanju dugoročnih poslovnih strategija.[caption id="attachment_163213" align="alignnone" width="364"] Jovana Vještica,...
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok