U susret Međunarodnom danu napuštenih životinja, koji se obeležava svake treće subote u avgustu, kompanija Lidl je donirala tonu hrane i grickalica za mačke udruženju za spasavanje životinja Animal Rescue Serbia (ARS). Pored toga, s ciljem podizanja svesti o udomljavanju, zajedno sa ARS-om, organizovala je druženje javnih ličnosti sa macama u prihvatilištu kroz kampanju „Pružam ti šapu“.
Tokom posete centru, osim druženja, hranjenja i maženja sa macama, učesnici i predstavnici Lidla imali su priliku da naprave hranilice i pojilice za napuštene životinje uz pomoć iskusnijih volontera, ali i da od njih saznaju sa kakvim se izazovima svakodnevno susreću kako napuštene životinje, tako i oni koji im pružaju pomoć. U Srbiji ne postoji jedinstveni registar, te nije poznat tačan broj lutalica, ali se procenjuje da na ulicama naše zemlje živi više od 800.000 napuštenih životinja, od čega više od pola miliona čine mačke.
„Verujemo da odgovornost prema zajednici uključuje i one koji nas ne mogu zamoliti za pomoć, ali je i te kako zaslužuju. Ova kampanja je naš način da podržimo i četvoronožne prijatelje, ali i one koji im svakodnevno pružaju drugu šansu“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Kao centar za privremeno zbrinjavanje brojnih životinja u blizini Beograda, neprofitna organizacija ARS proteklih devet godina okuplja dobrovoljce sa značajnom misijom – pružanje pomoći životinjama u nevolji i njihovo zbrinjavanje do oporavka ili trajnog udomljavanja. Sa željom da im obezbedi toplo utočište na duži period, volonteri ovog udruženja nastoje da, iz godine u godinu, edukuju što veći broj građana o važnosti udomljavanja životinja, kao i o pravilnom ophođenju prema njima, i to kroz različite kampanje, projekte i saradnje.
Od početka svog rada do danas, organizacija ARS bila je oslonac za više od 5.000 životinja, dok se danas u prihvatilištu nalazi oko 150 njih koje se oporavljaju i čekaju novi dom – trenutno imaju 91 macu, 60 ptica i 2 kunića. Pomenuta poseta njihov dan učinila je lepšim, jer su mace istraživale nove mirise, mazile se sa učesnicima i uživale u obilju pažnje koju zaslužuju.
„Udomljavanje i briga o napuštenim životinjama odgovornost je cele zajednice. Bilo da je reč o udomljavanju, volontiranju ili nekom drugom vidu podrške, svaka akcija doprinosi stvaranju boljih uslova za život ovih životinja. Ovakvi događaji pružaju mogućnost da zajednički ostvarimo vidljiv i značajan uticaj“, izjavila je Sanja Radosavljević ispred organizacije Animal Rescue Serbia.
Principi društvene odgovornosti, kojima se Lidl vodi u svakom segmentu svog poslovanja, za kompaniju podrazumevaju i brigu o onima koji su ugroženi, ali nas rečima ne mogu zamoliti za pomoć. Smatrajući da svaka napuštena šapa sutra može biti omiljeni kućni ljubimac i najverniji prijatelj, Lidl će i u narednim godinama nastaviti da podržava one koji se bore za njihovo lepše sutra.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Sekopak, vodeći operater sistema upravljanja ambalažnim otpadom u Srbiji, obeležila je 19 godina rada konferencijom Sistem koji vraća vrednost. Od osnivanja do danas, kompanija je omogućila recikla...
U okviru globalne akcije Dan brižnosti, koju je po treći put organizovala STADA Grupa, više od 230 zaposlenih Hemofarma u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori učestvovalo je u akciji dobrovoljnog davanja...
Praznični Erste Bazar ženskog preduzetništva #verujusebe, koji se ove godine održava treći put zaredom, biće organizovan 13. decembra u Botaničkoj bašti „Jevremovac“. U godini kada Erste Banka obeležava znač...
MK Group i AikGroup već devetu godinu zaredom organizovale su tradicionalni događaj „Podrška porodici”, u okviru koga nagrađuju svoje zaposlene koji se u aktuelnoj godini ostvare u ulozi roditelja. Ove godin...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.