„Veliko srce Balkan Beta“ je nagrada koja će biti dodeljivana pojedincu ili timu iz kompanije Balkan Bet koji su u prethodnoj godini dali najveći doprinos promociji filantropije i voleonterizma u kompaniji. I činjenju dobrih dela u najširem smislu.
Prvi dobitnik nagrade je Petar Čenić iz HR sektora, Tim lider u trening centru, a nagrada mu je simbolično uručena 03. aprila, na Međunarodni dan dobrih dela.
Šta za tebe znači nagrada Veliko srce Balkan Beta?
Drago mi je da sam deo kompanije koja deo svog poslovanja posvećuje segmentu humanosti i pomaganju onima kojima je pomoć najpotrebnija. Iskreno, po meni, ova nagrada pripada svim zaposlenima koji su se u predhodnom periodu odazivali svakoj humanitarnoj akciji i nesebično davali svoj doprinos u pomoći drugima.
CEO Bojan Šćekić uručuje nagradu Veliko srceFoto: Balkan Bet
Zanimljivo je da ova nagrada dolazi u trenutku kada slaviš jubilej, 20 godina rada u Balkan Betu. Koliko ti znači što radiš u kompaniji u kojoj za humanitarne aktivnosti podrška dolazi od samog vrha kompanije, u prilog čemu govori i to da ti je nagradu uručio lično CEO kompanije, gospodin Bojan Šćekić?
Posle 20 godina rada raduje me što kompanija u kojoj sam bukvalno odrastao ide u smeru u kojem je važno kakvi smo kao ljudi i koliko pomažemo jedni drugima. Humanost je jako bitna stvar u svim segmentima naših života i jako mi je drago što se i rukovodstvo kompanije trudi da bude deo naše humane priče koju svi zajedno gradimo.
Iako si do sada učestvovao u više akcija, ne možemo a da ne izdvojimo inkluzivnu utakmicu koju si, zajedno sa kolegama, odigrao sa članovima kluba malog fudbala „Mungosi“. Utakfilantromica je bila posebna po tome jer si je igrao noseći u naručju svoju dvogodišnju ćerku Unu. Da li je možda i to jedan od načina da svoju ljubav prema humanosti preneseš na mlađe naraštaje?
Danas je jako važno učiti decu da budu otvoreni prema drugim ljudima koji su možda i drugačiji od njih. Zato treba da odrastaju u porodicama gde ćemo im ličnim primerom pokazati kakve vrednosti treba da neguju. Svoje dete bi hteo da naučim da biti human nije zadatak već način života.
Inkluzivna utakmica sa MungosimaFoto: Balkan Bet
Pored humanitarnih akcija koje organizuje kompanija u kojoj radiš, neretko si inicijator i učesnik u aktivnostima koje realizuješ u lokalnoj zajednici. Poslednja od njih je humanitarni turnir u pecanju održan na jezeru u Krajišniku kod Zrenjanina. Da li, na osnovu svega toga, možemo reći da si ambasador dobrih dela, ne samo u Balkan Betu, već i šire?
Danas kada živimo životima sa puno stresnih situacija jako je bitno da čovek ima momente kada može da ose pusti i uživa sa svojom porodicom i prijateljima, a ako u tim trenucima može nekom i da pomogne onda je to pun pogodak. Bitno mi je da na to što pomažem drugima ne gledam kao na zadatak ili obavezu, već na nešto u čemu istinski uživam.
Nedavno je osnovana i Fondacija Balkan Bet sa ciljem da objedini sve humanitarne aktivnosti koje kompanija sprovodi. Jedan od ciljeva Fondacije je da aktivno radi na uključivanju zaposlenih u sprovođenje CSR aktivnosti. Šta bi ti, kao neko ko već aktivno učestvuje u takvim aktivnostima, poručio kolegama i ostalima, zašto bi trebali deo svog vremena da posvete onima kojima su potrebni pomoć i podrška?
Voleo bih da svaki zaposleni da svoj doprinos činjenjem dobrih dela, jer osećaj koji imate kada pomognete nekome kome je pomoć potrebna se ne može opisati. Budimo dobri jedni prema drugima i pokažimo to delima.
Balkan Bet HR timFoto: Balkan Bet
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
Kompanija NIS, Fondacija SOS Dečija sela Srbija i njihov Centar „Jaki mladi“ organizovali su edukativne radionice namenjene osnaživanju mladih koje podržava ova organizacija, kao i mladih koji dolaze iz oset...
Kada je Business Info Group objavila Lidere društvene odgovornosti 2010. godine, prvu ediciju tog tipa u Srbiji, istraživanje javnog mnjenja koje je rađeno tada pokazalo je da u javnosti postoji percepcija d...
Deda Mrazovi pomoćnici naporno su radili i ove zime, pripremivši iznenađenja za najmlađe i poklone koje su želeli čitave godine. U susret praznicima, Lidl vilenjaci su poranili i upakovali oko 1.200 novogodi...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost