
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Novi Mastercard izveštaj o društvenoj odgovornosti donosi informacije o rezultatima postignutim 2022. godine
Mastercard je danas objavio svoj Godišnji izveštaj o društvenoj odgovornosti, koji donosi presek aktivnosti koje je kompanija poduzela tokom 2022. godine kako bi dostigla zacrtane ciljeve koji se odnose na zaštitu životne okoline, društvenu odgovornost i korporativno upravljanje. ESG strategija i projekti koji se sprovede su usaglašeni sa stubovima: Ljudi, Prosperitet i Planeta, a rezultati su direktno povezani i mere se kroz dugoročni uspeh kompanije.
Najvažnija dostignuća uključuju:
Osnaživanje ljudi da ostvare svoj puni potencijal
Podsticanje prosperiteta širom sveta
Očuvanje planete za buduće generacije
Fokus kompanije Mastercard je na jačanju ekonomija i osnaživanju ljudi, odnosno na izgradnji održive ekonomije u kojoj svi pojedinci i biznisi imaju jednake prilike da napreduju. Kako bi dali svoj doprinos u stvaranju takvog svijeta, kompanija ide napred sa jasnom namjerom i zadatim tempom. Kompanija postavlja standarde i principe i prema njima se odnosi odgovorno.
Na taj način, Mastercard želi osigurati da se inovacijama veruje, te pokazati da tehnologije pomažu pojedincima, biznisima i vladama na svakom koraku. kroz ovakav stav, kompanija povezuje svoju svrhu sa svojom temeljnom poslovnom strategijom, a sve kako bi se obezbedio dugoročni rast i kako bi se izgradilo povjerenje kod partnera i doprinelo pravednijem i prosperitetnijem svetu.
Mastercard ESG izveštaj za 2022. dostupan je online – Doing well by doing good (mastercard.com)
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE