Na događaju koji je organizovala Gradska organizacija slepih Beograda (GOSB), povodom Dana belog štapa, Samsung je predstavio svoje programe za slepe i slabovide osobe.
„Naši članovi se svakodnevno susreću sa raznim preprekama, jer ne vide ili imaju oštećen vid. Ovo uključuje i poteškoće pri korišćenju elektronskih i mobilnih uređaja. Zato velike kompanije moraju da razumeju i osluškuju potrebe osoba sa određenim invaliditetom. Srećni smo što je Samsung prepoznao te potrebe i uveo program za slepe i slabovide“, rekao je Nikola Đorđević, predsednik GOSB-a.
Uz podršku Samsung korisničkog servisa, osnovan je centar za obuku u sedištu GOSB-a, postavljanjem cele serije Samsung uređaja. Opremljeni pametnim telefonom, TV i Soundbar uređajima, pa čak i kućnim aparatima, slepe i slabovide osobe mogu da prođu obuku za lakše korišćenje navedenih elektronskih i mobilnih uređaja.
Preko aplikacije Samsung Smart Things, korisnik može da kontroliše sve pametne uređaje uz pomoć povratnih audio informacija koju dobija od aplikacije instalirane na telefonu. Takođe, Samsung je, uz pomoć škole za učenike oštećenog vida „Veljko Ramadanović“, pripremio i uputstva za upotrebu i nalepnice za uređaje na Brajevom pismu.“
Za Samsung korisnike koji ne mogu da posete servis ili centar za obuku, kompanija uz podršku ovlašćenog servisnog centra Promobi, obezbeđuje kućnu posetu. Obučeni serviseri pružaju usluge popravke i obuku za Samsung pametne i druge uređaje, sa uključenim korisničkim priručnicima i materijalima na Brajevom pismu. Ovo uključuje sve elektronske uređaje, uključujući pametne telefone.
Za one koji posećuju servisni centar, omogućeno je lakše kretanje uz 3D reljefnu mapu, koja slepim i slabovidim osobama pomaže da se kreću kroz prostor. Na kraju, za bilo koju vrstu podrške korisnicima je dostupan Call centar, za sva pitanja u vezi sa funkcionisanjem uređaja, kao i u vezi sa prodajom i naručivanjem proizvoda.
Obe usluge su već godinama dostupne gluvim i nagluvim korisnicima, gde je prevodilac za znakovni jezik obezbeđen u servisnom centru i prilikom posete klijentu kući.
„Kroz ovu saradnju nastavljamo da radimo na razvoju inovativnih rešenja koja će poboljšati kvalitet života slepih i slabovidih, te gluvih i nagluvih osoba. Naš cilj je briga o našim korisnicima, tako što ćemo olakšati pristup Samsung ekosistemu i servisnim mogućnostima, kako bi slepe i slabovide osobe maksimalno iskoristile njegove mogućnosti, jer smo uvereni da tehnologija može da bude sredstvo koje će slepim i slabovidim osobama omogućiti da ostvare svoj pun potencijal”, rekao je Jong Ho Kang, predsednik Samsung-a za Adrijatik regiju.
Kompanija Samsung nastaviće da nalazi zajednička rešenja sa svojim partnerima, koja će slepim i slabovidim osobama olakšati svakodnevicu i omogućiti im da ostanu u toku sa savremenim tehnologijama.
I ove godine, SUPERHERO projekat koji sprovode kompanija Mastercard i Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR) inspiriše nas da se osetimo kao superheroji kada pomažemo drugima!
Peta kol...
Već šestu godinu zaredom, u trenutku kada je ceo svet usmeren na potragu za sniženjima i akcijama, dm sprovodi inicijativu Giving Friday pozivajući najširu zajednicu na humanost i solidarnost. Black Friday, ...
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok