SBB kompanija donirala je opremu i svoje servise za potrebe rada prvog Nacionalnog centra za podršku i edukaciju obolelih od raka dojke i raka grlića materice u Srbiji, koji je danas zvanično otvoren u Ulici Topličin venac 29 u Beogradu, na inicijativu Udruženja građana Ženski centar Milica.
Pored svojih servisa, SBB je donirao laptop računare i slušalice za potrebe Call centra u okviru Nacionalnog centra, kako bi mogao da neometano radi i pruža podršku ženama koje se bore sa ovim bolestima.
„Kao kompanija u kojoj od ukupnog broja zaposlenih polovinu čine žene, srećni smo što smo podržali jednu ovakvu ideju, koja se danas i realizovala. Mi smo zajedno sa Ženskim centrom Milica prethodne godine organizovali i edukaciju za sve naše koleginice o prevenciji raka dojke, kako bi podigli svest i unutar našeg tima o značaju ove teme. Nastavićemo kao i uvek da, pored ulaganja u tehnologiju i servise, ulažemo i u projekte koji doprinose društvu i zajednici u kojoj živimo i poslujemo“, rekla je Jela Krivokapić, Menadžerka za odnose sa javnošću SBB kompanije.
Nacionalni centar je smešten u prostorijama primarne zdravstvene zaštite u okviru Doma zdravlja Stari grad, pri čemu je i fizički najbliži pacijentkinjama kojima je podrška potrebna tokom lečenja kao i članovima njihovih porodica. Sve žene kojima je pomoć potrebna mogu da dobiju podršku lično od edukovanih žena konsultanata, kao i putem besplatne telefonske linije 0800 40 40 40.
„Potreba za otvaranjem Prvog Nacionalnog kol centra je velika, jer preko 4.300 žena oboli godišnje od raka dojke i oko 1.000 žena od raka grlića materice, a nažalost kapacitet zdravstvenih institucija nije toliki da može na pravi način da pruži informacije i podršku tokom lečenja. Od izuzetne je važnosti da postoji jedno ovakvo mesto koje čini stručno veće od 13 eksperata iz oblasti onkologije i koje je dostupno da putem telefona odgovori na sva pitanja vezana za proces lečenja i pruži podršku obolelim ženama. Zahvaljujemo se SBB kompaniji koja je bila naša podrška i nadamo se nastavku saradnje“, istakla je Vesna Bondžić, predsednica Ženskog centra Milica.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok