Već treću godinu, Schneider Electric kao naslovni sponzor Serbia Business run-a podržava trku koja okuplja zaposlene širom Srbije i podstiče na aktivniju i održiviju budućnost.
Schneider Electric, globalni lider u održivosti i digitalnoj transformaciji upravljanja energijom, i ove godine je ponosno podržao Serbia Business Run kao naslovni sponzor. Ovaj događaj, najveća korporativna trka u regionu, sa poslednjom u nizu koja je održana u Beogradu, oborio je sve rekorde sa 9.278 trkača iz 444 kompanije.
„Serbia Business Run postaje mnogo više od trke. Ove godine smo pokazali da inkluzivnost i održivost mogu da idu ruku pod ruku. Posebno sam ponosan na uvođenje Walking talasa, kojim je omogućeno učešće svima – od hodača do osoba sa asistencijom. Rekordno učešće dokazuje da zajedno možemo da ostvarimo velike promene,“ izjavio je Miloš Vuksanović, direktor Schneider Electric za Srbiju i Crnu Goru.
Schneider Electric, kao jedna od najodrživijih kompanija na svetu, doprinosi lokalnim inicijativama za smanjenje ugljeničnog otiska. Reciklirano je više od 30.000 aluminijumskih limenki, dok su solarni paneli Schneider Electric-a omogućili uštedu od 200 kW struje. Na trci se nije koristila jednokratna plastika, što je još jedan korak ka boljoj budućnosti.
Četvrta i poslednja trka u seriji poslovnih trka okupila je rekordan broj učesnika i kompanija, 9.278 kolega i koleginica iz 444 kompanije, svi zajedno ka zdravijoj i održivijoj budućnosti.
Schneider Electric godinama inspiriše učesnike maratona širom sveta, uključujući i Pariski maraton, sa fokusom na održivost i inkluziju. Serbia Business Run se savršeno uklapa u ovu viziju, pružajući lokalnim zajednicama priliku da budu deo globalnog pokreta.
Pozivamo sve kompanije i pojedince da nam se pridruže i sledeće godine, jer zajedno možemo da postignemo još veći napredak u očuvanju planete i kreiranju inkluzivne budućnosti za sve.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U duhu novogodišnjih praznika i darivanja, kompanija Imlek i ove godine nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju društveno odgovornog poslovanja, pružajući podršku deci bez roditeljskog staranja i štićenicima ...
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.