Već treću godinu, Schneider Electric kao naslovni sponzor Serbia Business run-a podržava trku koja okuplja zaposlene širom Srbije i podstiče na aktivniju i održiviju budućnost.
Schneider Electric, globalni lider u održivosti i digitalnoj transformaciji upravljanja energijom, i ove godine je ponosno podržao Serbia Business Run kao naslovni sponzor. Ovaj događaj, najveća korporativna trka u regionu, sa poslednjom u nizu koja je održana u Beogradu, oborio je sve rekorde sa 9.278 trkača iz 444 kompanije.
„Serbia Business Run postaje mnogo više od trke. Ove godine smo pokazali da inkluzivnost i održivost mogu da idu ruku pod ruku. Posebno sam ponosan na uvođenje Walking talasa, kojim je omogućeno učešće svima – od hodača do osoba sa asistencijom. Rekordno učešće dokazuje da zajedno možemo da ostvarimo velike promene,“ izjavio je Miloš Vuksanović, direktor Schneider Electric za Srbiju i Crnu Goru.
Schneider Electric, kao jedna od najodrživijih kompanija na svetu, doprinosi lokalnim inicijativama za smanjenje ugljeničnog otiska. Reciklirano je više od 30.000 aluminijumskih limenki, dok su solarni paneli Schneider Electric-a omogućili uštedu od 200 kW struje. Na trci se nije koristila jednokratna plastika, što je još jedan korak ka boljoj budućnosti.
Četvrta i poslednja trka u seriji poslovnih trka okupila je rekordan broj učesnika i kompanija, 9.278 kolega i koleginica iz 444 kompanije, svi zajedno ka zdravijoj i održivijoj budućnosti.
Schneider Electric godinama inspiriše učesnike maratona širom sveta, uključujući i Pariski maraton, sa fokusom na održivost i inkluziju. Serbia Business Run se savršeno uklapa u ovu viziju, pružajući lokalnim zajednicama priliku da budu deo globalnog pokreta.
Pozivamo sve kompanije i pojedince da nam se pridruže i sledeće godine, jer zajedno možemo da postignemo još veći napredak u očuvanju planete i kreiranju inkluzivne budućnosti za sve.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
Zeleni vodonik će biti ključni sastojak u dekarbonizaciji različitih sektora koji zahtevaju fizička goriva i koji se ne mogu elektrifikovati. Dugolinijski avio-saobraćaj i brodski transport će zahtevati ni...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok