
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
„Najvažniji poziv u životu”, kampanja koju je pokrenula Hemofarm fondacija u partnerstvu sa agencijom „Jazavac i Utorak”, čiji je cilj povećanje broja donora organa i transplantacija u Srbiji, dobitnik je UEPS-ovog Grand Prix-a za kampanju 2023, dok je Hemofarm fondacija proglašena za oglašivača godine.
Osim ove dve nagrade, kampanji „Najvažniji poziv u životu” dodeljeno je zlatno priznanje za društveno odgovorni i humanitarni projekat, zlatno priznanje za TV spot i zlatno i bronzano priznanje za OOH kampanju koja podrazumeva bilborde čekajući najvažniji poziv i bilbord lutku.
„Najvažniji poziv u životu” je kampanja u koju se Hemofarm fondacija vratila 2023. zbog više od 2000 osoba koje čekaju na donora organa i samo dve transplantacije koje su obavljene u 2022. godini. Zahvaljujući kampanji i partnerima na projektu – Ministarstvu zdravlja Srbije, RFZO, organizaciji Zajedno za novi život, aktivnoj medijskoj promociji i zagovaranju, broj transplantacija u Srbiji u 2023. godini se povećao na 31.
Za svoj rad u oblasti zdrvlja i dobrobiti ljudi, Hemofarm fondacija je samo u 2023. godini nagrađena sa 17 priznanja, dok je u poslednjih osam godina dobila preko 50 međunarodnih, regionalnih i nacionalnih nagrada.
Na ovogodišnji UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije) konkurs prijavljeno je 277 radova iz cele zemlje, a o nagradama je odlučivao 30-člani žiri iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE