Održivost

30.09.2024. 14:26

Strauss Adriatic

Autor: Nova ekonomija

Strauss Adriatic i Dečje srce zajedno obeležili Međunarodni dan kafe

Omiljeni napitak kao simbol povezivanja ljudi

Foto: Nikola Rudić

Održivost

30.09.2024. 14:26

Kompanija Strauss Adriatic, povodom obeležavanja Međunarodnog dana kafe i septembra kao meseca kafe, organizovala je u Čuburskom parku u Beogradu poseban događaj „Park punog srca“, u saradnji sa humanitarnom organizacijom Dečje srce, koja pruža podršku osobama sa smetnjama u razvoju i njihovim porodicama kroz različite programe socijalne zaštite i osamostaljivanja.

Cilj ove manifestacije bio je podsticanje zajedništva, pozitivne energije i društvene inkluzije uz kafu kao simbola povezivanja ljudi, kako bi se doprinelo stvaranju prilika za ljude sa posebnim potrebama da budu aktivni i kreativni članovi zajednice – prilika da svako od nas izdvoji moment svog vremena kako bismo članovima udruženja poklonili ono što im je najvažnije – moment za druženje.

Tokom druženja, posetioci su sa članovima organizacije uživali u Doncafe Moment kafi, a zajedno su učestvovali i u sportskim aktivnostima i kreativnim radionicama. U okviru organizacije Decje srce je i kafić-radionica-shop Zvuci srca, koji vode i u kojem rade osobe sa smetnjama u razvoju. Kompanija Strauss Adriatic je ujedno najavila i dugoročnu podršku kafiću Zvuci srca, kroz besplatno snabdevanje kafom i posebno dizajniranim šoljicama, koje će biti kreirane na osnovu crteža koje su članovi organizacije osmislili tokom radionice na događaju.

Doncafé, kao prepoznatljiv brend kompanije Strauss Adriatic, kroz svoju kampanju „Moment da okreneš stvari na bolje“ inspiriše ljude da svakodnevnim izazovima pristupaju s pozitivnim stavom i podstiču ih da naprave male korake u smeru lične dobrobiti, kao i da učine nešto dobro i za druge. Cilj je da svi, pored uživanja u kafi, uz Doncafé pronađemo snagu u svakodnevnim malim trenucima, koji će nam pomoći da napravimo pozitivan iskorak u budućnost.

Događaj je privukao pažnju brojnih Beograđana, a Strauss Adriatic nastavlja da neguje vrednosti društvene odgovornosti kroz društveno vredne inicijative, koje podržavaju socijalnu inkluziju i povezivanje zajednice. Do kraja godine, kompanija će organizovati još dva događaja sa organizacijom Dečje srce, na kojima će članovi organizacije zajedno sa zaposlenima kompanije praviti ukrase za novogodišnju jelku, koja će potom biti postavljena u kafiću Zvuci srca tokom praznika.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.