U danima kada se okupljamo i slavimo porodične tradicije i običaje, postoje oni koji slave nešto posebno. Sa željom da dodatno uveliča jedan poseban razlog za slavlje – rođenje deteta, Jelen pivo časti novopečene tate personalizovanom gajbom piva u okviru kampanje Jelen za tate.
Svaki tata koji se u toj ulozi ostvario od oktobra meseca ove godine može da se prijavi putem sajta www.jelenzatate.rs za svoju personalizovanu gajbu koja stiže na kućnu adresu uz poklon za mame koji daruje Nutrino Lab.
Od početka kampanje svaki treći novopečeni tata u Srbiji je dobio gajbu piva sa svojim imenom, a veliki broj njih je osetio potrebu da se javi i zahvali Jelen pivu na jedinstvenom poklonu, deleći fotografije svog poklona, koje svakodnevno pristižu.
Kako je u srcu ove kampanje iskrena želja da se ljubiteljima piva dodatno uveliča trenutak za pamćenje, predstavnici kompanije su se lično angažovali da dostave gajbe i poklone za mame i svedoče o pozitivnim reakcijama novopečenih roditelja kojima su zakucali na vrata – osmesi, grostoprimstvo, srdačnost i iznenađenje brzinom dostave su svuda prisutni.
U videu prenosimo samo delić atmofere prilikom isporuke u proteklom period i iskrene reakcije novopočenih roditelja:
Putem veb stranice www.jelenzatate.rs, sve tate koje su se ostvarile u ovoj ulozi od 1. oktobra do 31. januara 2023. će moći da dobiju svoju personalizovanu gajbu Jelen piva tako što će u par jednostavnih koraka popuniti prijavu.
Slavimo za naša dobra vremena!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija, u saradnji sa izdavačkom kućom JRJ, objavila je edukativnu knjigu za decu pod nazivom „Planeta Spelta“. Kao deo strateške posvećenosti kompanije društveno odgovornom poslovanju i konce...
ProCredit banka pokrenula je prvi NetZero kalkulator, inovativni digitalni alat koji malim i srednjim preduzećima (MSP) omogućava da na jednostavan način izmere svoj karbonski otisak, razumeju gde nastaju nj...
Apatinska pivara, članica Molson Coors Grupe, tradicionalno je i ove godine objavila svoj godišnji Izveštaj o održivosti pod nazivom „Dali smo održivu reč“, koji prikazuje najznačajnije rezultate u oblasti o...
Prijave za Festival društveno odgovorne komunikacije Kampanje sa svrhom – prvi i jedini festival ovog tipa u Srbiji – su otvorene! Festival, od 2021. godine, prepoznaje kampanje koje koriste moć komunikacije...
Srbija vidi svoju šansu da iskoristi diplomatske promašaje Prištine i ojača svoju poziciju, pre svega u odnosima sa SAD, ali i zapadnim partnerima, a da nam to prikaže kao rezultat svoje diplomatske akcije....
Studenti u blokadi objavili su na zvaničnom nalogu na Instagramu da će u subotu, 20. septembra, dan Vojne parade u Beogradu, organizovati skup podrške "onima koji su na prvoj liniji odbrane naše zemlje"....
"Nije prijatno. Ne osećam se lepo, osećam se ugroženo, ali nije poenta da sebi pravim neke žalopojke i pričam kako je meni teško", kaže Pavle Cicvarić za Danas, povodom tvrdnje člana Glavnog odbora Srpske napredne stranke Siniše Vuči...
Predsednik Vlade Repubilke Srbije prof. dr Đuro Macut razgovarao je danas sa rektorima univerziteta čiji je osnivač Republika Srbija o realizaciji prethodnih dogovora i planovima za početak naredne akademske godine, saopšteno je iz Vlade....
Beograd će 20. septembra biti domaćin velike vojne parade pod nazivom „Snaga jedinstva“, kojom se obeležava novi državni praznik, sa pet dana zakašnjenja. Dok vlast najavljuje impozantnu smotru sa hiljadama vojnika i predstavljanjem novih sistema naoružanja, javnost se ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.