U danima kada se okupljamo i slavimo porodične tradicije i običaje, postoje oni koji slave nešto posebno. Sa željom da dodatno uveliča jedan poseban razlog za slavlje – rođenje deteta, Jelen pivo časti novopečene tate personalizovanom gajbom piva u okviru kampanje Jelen za tate.
Svaki tata koji se u toj ulozi ostvario od oktobra meseca ove godine može da se prijavi putem sajta www.jelenzatate.rs za svoju personalizovanu gajbu koja stiže na kućnu adresu uz poklon za mame koji daruje Nutrino Lab.
Od početka kampanje svaki treći novopečeni tata u Srbiji je dobio gajbu piva sa svojim imenom, a veliki broj njih je osetio potrebu da se javi i zahvali Jelen pivu na jedinstvenom poklonu, deleći fotografije svog poklona, koje svakodnevno pristižu.
Kako je u srcu ove kampanje iskrena želja da se ljubiteljima piva dodatno uveliča trenutak za pamćenje, predstavnici kompanije su se lično angažovali da dostave gajbe i poklone za mame i svedoče o pozitivnim reakcijama novopečenih roditelja kojima su zakucali na vrata – osmesi, grostoprimstvo, srdačnost i iznenađenje brzinom dostave su svuda prisutni.
U videu prenosimo samo delić atmofere prilikom isporuke u proteklom period i iskrene reakcije novopočenih roditelja:
Putem veb stranice www.jelenzatate.rs, sve tate koje su se ostvarile u ovoj ulozi od 1. oktobra do 31. januara 2023. će moći da dobiju svoju personalizovanu gajbu Jelen piva tako što će u par jednostavnih koraka popuniti prijavu.
Slavimo za naša dobra vremena!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Učenička kompanija T-Buddy, predstavnik Srbije na Junior Achievement evropskom takmičenju učeničkih kompanija „Gen_E“ održanog u Atini, osvojila je specijalnu nagradu "Re-Power Your Future Award". Ovu nagrad...
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok