U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. Još jedan u nizu jedinstvenih događaja za kupce nije omogućio samo smeh i zabavu već je i podigao svest o važnosti brige za muško zdravlje. Ulaznice su rasprodate u rekordnom roku, a sav prihod od prodaje biće doniran u humanitarne svrhe, čime su svi prisutni uzeli učešće u plemenitoj misiji.
S ciljem da na jedinstven način podigne svest o značajnim pitanjima poput važnosti prevencije u borbi protiv raka testisa, prostate i sveobuhvatne brige o muškom zdravlju, kompanija dm okupila je prepoznatljive predstavnike domaće stand-up scene. Publika je uživala u zanimljivom programu i nastupima Jelene Radanović, Srđana Olmana i Darka Crnogorca, dok su se u ulozi stand-up komičara premijerno oprobala i poznata lica s društvenih mreža Strahinja Ćalović i Viktor Vlajić. Svoje bogato iskustvo iz stručne prakse s publikom je podelila i urološkinja dr Slađana Kovačevič, a host večeri bio je harizmatični Miloš Milaković.
„Za nas u dm-u Movember nije samo mesec kada muškarci simbolično puštaju brkove – to je pokret za zdraviji i svesniji život. Zato nam je drago što u okviru tradicionalne dm Movember kampanje otvoreno pričamo o temama koje se tiču zdravlja muškaraca. Ovog puta ideja je bila da, na poseban način, uz humor, razbijemo određene tabue o muškom zdravlju i podsetimo na važnost prevencije i redovnih uroloških pregleda koji treba da budu prioritetni”, rekla je Tanja Kostić, vođa tima za PR, CSR i korporativne komunikacije dm Srbija.
Svi prisutni imali su priliku da saznaju ko se i zbog čega plaši odlaska kod urologa, zubara i psihoterapeuta, da li žene više brinu o svom zdravlju od muškaraca, ali i na koje su to stvari muškarci najponosniji. Pored sjajnih utisaka i nekih novih saznanja, posetioce su obradovali i vredni pokloni iz dm asortimana muške nege.
Kompanija dm godinama već sprovodi dm Movember kampanju usmerenu ka očuvanju fizičkog i mentalnog zdravlja muškog dela populacije, pa je tim povodom prethodne godine realizovala i dm Movember specijal emisiju.
Kako bi poruke ove kampanje stigle na prave adrese i posle novembra, ne zaboravite da podsećate svoje prijatelje i sve muškarce oko vas na važnost preventivnih pregleda – jer snaga dolazi u raznim oblicima!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Magazin Financial Times proglasio je UniCredit za jednog od klimatskih lidera u Evropi za 2025. godinu.
Ova prestižna godišnja lista, sastavljena u saradnji sa kompanijom Statista, ističe kompanije širom Ev...
Erste Banka je u Beogradu organizovala događaj kojim je zvanično otpočela novi ciklus saradnje sa malim i srednjim preduzećima, radi podrške održivoj transformaciji njihovog poslovanja. Događaj je održan u o...
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju, sumirajući 2024. godinu u kojoj su stabilnost, agilnost i strateška partnerstva bili ključni za dalji, održivi rast obej...
Jedan od dobitnika Nacionalne nagrade za društvenu odgovornost „Đorđe Vajfert“ za 2024. je i kompanja McDonald’s. Nagradu dodeljuje Privredna komora Srbije, a kompanija McDonald’s je nagradu dobila za projek...
"Iz dana u dan iz nedelje u nedelju predsednik Republike nas na svojim konferencijama za štampu uverava da je pobedio “obojenu revoluciju”. S obzirom da nikome nije jasno, niti uopšte može biti jasno, kako se pobeđuje nešto što se nije ni desil...
Studentski protest pod nazivom „Vidimo se na Vidovdan“ zakazan je za 28. jun u Beogradu i biće prvo veće okupljanje nakon onog održanog 15. marta i lokalnih izbora u Zaječaru i Kosjeriću. Postavlja se pitanje da li je upravo ovaj protest prekretnica i ...
Ah, taj Vidovdan! Dan Svetog Vida. Dvadeset osmi jun po Novom kalendaru, petnaesti po Starom. Kosovo polje 1389, Sarajevski atentat 1914, Rezolucija Informbiroa 1948, narodni sabor 1992. Bio je i onaj zlokobni 1989.
Opet su očekivanja ogromna. Da li su i nerealna? Šta bi treba...
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić optužio je studente u blokadi da su izručili bivšeg predsednika Jugoslavije Slobodana Miloševića u Hag na Vidovdan....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok