STADA EXPO je kreiran kako bismo ljudima pružili osećaj, celokupan doživljaj, o tome šta je održivi razvoj, šta znači kada jedna farmaceutska kompanija brine o boljoj budućnosti svih nas
Hemofarm uspeh ne vrednuje samo poslovnim rezultatima nego i pozitivnim uticajem na društvo. Uspešan biznis uz unapređenje poslovanja podrazumeva i razvoj i brigu o zaposlenima, zajednici i prirodnom okruženju. U modernom svetu, najveći broj uspešnih kompanija u svoju poslovnu strategiju integriše i odgovorno poslovanje. I tokom 2023. godine Hemofarm je nastavio sa brojnim projektima koji za cilj imaju borbu za održivu budućnost. U nastavku možete pročitati neke od najvažnijih primera dobre prakse koje smo sproveli tokom ove godine.
STADA EXPO
STADA EXPO je multimedijalna postavka STADA grupe i Hemofarma, koja kroz interaktivnu i održivu prizmu prikazuje proizvodne procese u farmaceutskoj industriji, i na edukativan i inovativan način spaja nauku, tehnologiju i, pre svega, ljude koji stoje iza celog procesa. Svoju evropsku turneju, STADA EXPO započeo je 2023. godine iz Vršca, a nakon toga krenuo put ostalih evropskih zemalja.
STADA EXPO je kreiran kako bismo ljudima pružili osećaj, celokupan doživljaj, o tome šta je održivi razvoj, šta znači kada jedna farmaceutska kompanija brine o boljoj budućnosti svih nas. U pitanju su lični doživljaj i iskustvo. Ideja je da putovanjem kroz STADA EXPO ponudimo drugačije čulno i emocionalno iskustvo koje nas upoznaje sa osnovnim elementima održivosti, šta za nas znači održivi razvoj i koliko je važan doprinos i svest svakog pojedinca na tom putu. Inovativnost, digitalne tehnologije, virtualna realnost, prikaz holograma ljudskog tela, kao i interaktivni pristup, daju snagu ovom iskustvu, omogućavajući da se povežete sa pojedincima koji su svesni značaja održivosti, ali i da se jednostavno podsetite/naučite zašto je bitno voditi računa o racionalnoj upotrebi prirodnih resursa poput vode i električne energije tokom svakodnevnih aktivnosti. Prvi put u našem regionu, pojedinac može da doživi održivu budućnost i da nauči zašto ona počinje od pojedinca i zavisi od svih nas zajedno. STADA EXPO nas uči kako promenom svog odnosa prema jednostavnim svakodnevnim aktivnostima, možemo da utičemo na to da svet bude bolje mesto za buduće generacije.
Prema rečima Ronalda Zeligera, generalnog direktora Hemofarm grupe, ova kompanija već više od jedne decenije promoviše temu održivog razvoja.
„Ono što nas čini ponosnim je činjenica da su i naši dobavljači, ugledajući se na nas, takođe počeli da se bave ovom temom. To se posebno odnosi na lokalnu zajednicu u Vršcu, budući da su mnogi naši dobavljači i lokalni partneri upravo iz Vršca. Ali, ne stajemo tu. Hemofarm je deo STADA grupe koja pokriva globalno 38 tržišta, i ovo je naš način da motivišemo i inspirišemo i druge kompanije, vlade, pojedince da nam se pridruže u menjanju stvari nabolje“, poručuje Zeliger i poziva druge kompanije i pojedince da daju svoj doprinos.
Želimo da svako ko izađe kroz vrata EXPO-a sa sobom ponese osećaj da i on želi biti deo održive budućnosti!
PRVI PUT U NAŠEM REGIONU, POJEDINAC MOŽE DA DOŽIVI ODRŽIVU BUDUĆNOST I DA NAUČI ZAŠTO ONA POČINJE OD POJEDINCA I ZAVISI OD SVIH NAS ZAJEDNO
Ronald Zeliger i Sanda Savić obilaze STADA EXPOFoto: Hemofarm
NAJVAŽNIJI POZIV U ŽIVOTU
Ove godine su Hemofarm grupa i njena fondacija u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Srbije, Republičkim fondom za zdravstveno osiguranje, udruženjem pacijenata „Zajedno za novi život“, ponovo pokrenule kampanju za povećanje broja donora i transplantacija „Najvažniji poziv u životu“. Kampanja ima zadatak da podstakne kulturu donorstva sa ciljem izgradnje humanijeg i solidarnijeg društva.
„Kampanjom ’Najvažniji poziv u životu’ želimo da probudimo humanost i pružimo šansu za skoro 2.000 naših sugrađana koji svakodnevno čekaju taj poziv. Mnogo je rečeno i urađeno u poslednjih sedam godina, ali pacijenti u Srbiji i dalje čekaju najvažniji poziv. Nažalost, Srbija je i dalje na dnu liste kada je u pitanju posthumno doniranje organa. Ne bi smelo da bude tako. Doniranjem organa pomažemo drugima da nastave da žive i zato je to najveći čin humanosti. Pozivam vas da nam se pridružite i podržite donorstvo, jer je ponekad potreban samo jedan poziv da se promeni nečiji život nabolje“, poručio je na početku kampanje Ronald Zeliger, generalni direktor Hemofarma.
HEMOFARM JE U 2023, DRUGU GODINU ZAREDOM, DOBITNIK PRIZNANJA „NAJBOLJI POSLODAVAC“ (TOP EMPLOYER)
U Srbiji trenutno oko 2.000 ljudi čeka na donora i transplantaciju organa. Nosioci kampanje „Najvažniji poziv u životu“ su pacijenti i lekari koji građanima ukazuju na veličinu ovog problema i značaj zaveštanja organa, kako bi se broj donora povećao i spasili životi ljudi koji čekaju transplantaciju organa. Prethodna kampanja, realizovana 2016. godine, povećala je broj donora sa dva na šest na milion stanovnika, a Srbija je dobila Nacionalni dan donora, 6. jun. Usledila je pandemija COVID-19, koja je skoro u potpunosti zaustavila program donorstva i transplantacije, zbog čega je ponovo neophodno angažovanje celog društva kako bi se promenila statistika koja Srbiju dovodi na začelje Evrope. Danas svako može biti heroj, ako postane donor. Za ovu kampanju, Hemofarm fondacija osvojila je brojne nagrade.
Hemofarm je u 2023, drugu godinu zaredom, dobitnik priznanja „Najbolji poslodavac“ (Top Employer), koje dodeljuje Institut Top Employers, za uslove koje pruža zaposlenima u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. U isto vreme, STADA grupa je proglašena za Najboljeg poslodavca u Evropi. Sertifikacija Top Employer za najboljeg poslodavca ukazuje na posvećenost Hemofarma boljim uslovima rada, jer realizuje odlične politike i prakse ljudskih resursa, kao i brojne pogodnosti koje pruža za razvoj svojih zaposlenih. Hemofarm je, potvrđivanjem ovog sertifikata, dokazao da je deo poslovne zajednice koja je prepoznata kao lider po kreiranju dobrih uslova za svoje zaposlene.
„Sprovodeći u praksi najviše svetske standarde u poslovanju, Hemofarm je, zahvaljujući kontinuiranim ulaganjem u zaposlene, kroz učenje, razvoj, jedinstvenost i društveno odgovorne inicijative, po drugi put dobio prestižno međunarodno priznanje ’Top Employer’. Ovo predstavlja zajednički trud i uspeh, a zahvalna sam svim kolegama koji su dali svoj doprinos da zasluženo dobijemo ovo priznanje u Srbiji, BiH i Crnoj Gori. ’Top Employer’ je naše veliko dostignuće koje dokazuje pravac razvoja naše organizacije i kulture rasta. Uverena sam da ćemo na isti način nastaviti i u godinama koje dolaze“, izjavila je prilikom dobijanja nagrade Irina Skitjajeva, senior direktorka Ljudskih resursa u Hemofarm grupi.
Hemofarm je jedna od osam kompanija koje su dobile ovo priznanje u Srbiji, jedna od dve u Bosni i Hercegovini, i jedina u Crnoj Gori.
ZDRAVSTVENI IZVEŠTAJ STADA GRUPE
I ove godine Srbija je učestvovala u velikom zdravstvenom istraživanju koje sprovodi STADA grupa. Izveštaj, koji je obuhvatio 16 evropskih zemalja, među kojima je i naša zemlja, pruža odgovore Evropljana na više od 30 pitanja o aktuelnim zdravstvenim temama, a pre svega kako u kriznim vremenima brinu o svom zdravlju. Petu godinu zaredom, STADA organizuje online ispitivanje javnog mnjenja po pitanju zdravstvenih navika i potreba. Ovogodišnje istraživanje obuhvatilo je više od 32.000 ispitanika, starosti od 18 do 99 godina.
Alarmantan je podatak da u proseku 44% Evropljana nisu obavili nijedan od dostupnih preventivnih pregleda, a samo 13% ide na sve preglede koji su im relevantni. To znači da 87% Evropljana ne dobija adekvatnu preventivnu zaštitu. To ukazuje na nizak nivo zdravstvene prosvećenosti, ali i na različite prepreke u zdravstvenim sistemima, koje bi trebalo otkloniti.
„Skorašnja dešavanja su nas podsetila na presudnu važnost dobrog zdravlja. Da bi se to ostvarilo i sistemi poboljšali, potrebna je zajednička akcija širokog spektra zainteresovanih strana zasnovana na pouzdanim i proverljivim informacijama i podacima. Zdravstveni izveštaj kompanije STADA je vredan doprinos ovom cilju i direktno doprinosi ostvarenju naše svrhe da brinemo o zdravlju ljudi kao pouzdan partner“, kaže Peter Goldschmidt, generalni direktor STADA grupe.
U odnosu na 2022. godinu, kvalitet mentalnog zdravlja je poboljšan za čak 10% širom Evrope. Danas 67% Evropljana svoje mentalno zdravlje ocenjuje kao „veoma dobro“, a samo 10% kao „loše“. Rumunija sa 86% i Srbija 80% su predvodnici dobrog mentalnog zdravlja, a Srbija beleži skok od čak 22% u odnosu na 2022.
HEMOFARMOVE „BRKE“
Pokret Movember i ove godine su podržali zaposleni Hemofarma u BiH i Srbiji, a neki od njih već tradicionalno puštaju brkove u znak podrške. Hemofarmove „brke“ zajedno poručuju da je poseta lekaru potpuno normalan proces u kom nema stida i srama, ali da se pregledi ne rade samo u novembru, već svakog meseca u godini.
Račun koji muškarci mogu da plate zbog neredovnih lekarskih pregleda može biti veoma visok, a naplata životna. Ovo se posebno odnosi na muškarce u 40-im i 50-im godinama. Koji pregledi su prioritetni za muškarce zavisi od godina starosti i faktora rizika, poput genetskih faktora, štetnih navika, kao i drugih, već prisutnih bolesti.
„Pregledaj se – jedina je poruka i apel koji mogu da uputim. Ne čekajte novembar da vas neko podseti na važnost zdravlja. Put je jednostavan: porodični lekar, lekar specijalista, razgovor i imate miran san”, poručuje Vojislav Lalić, senior globalni IT direktor STADA GIS za Istočnu Evropu i jedan od „brka“ iz Hemofarma.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok