Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović i generalni direktor kompanije NIS Kiril Tjurdenjev obišli su Dečje selo „Dr Milorad Pavlović” u Sremskoj Kamenici, u kojem su kuće za boravak štićenika renovirane zajedničkom akcijom Pokrajinskog sekretarijata za socijalnu politiku, demografiju i ravnopravnost polova i NIS-a. Cilj akcije bio je unapređenje kvaliteta boravka dece i mladih u selu.
Kompanija NIS se u okviru svojih društveno odgovornih aktivnosti priključila inicijativi koju je u 2022. godini pokrenuo Pokrajinski sekretarijat za socijalnu politiku, demografiju i ravnopravnost polova, a koja je podrazumevala podršku ustanovama socijalne zaštite. NIS je učestvovao u projektu adaptacije prostorija u kućama Dečjeg sela „Dr Milorad Pavlović” u Sremskoj Kamenici.
Time su značajno poboljšani uslovi za boravak 101 štićenika ove ustanove, dece i mladih bez roditeljskog staranja, jer su posle 10 godina adaptirana kupatila u kućama u kojima žive deca. Ukupna vrednost projekta je 12 miliona dinara, od čega je NIS obezbedio četiri miliona, dok je ostatak finansiran iz budžeta AP Vojvodine.
Predsednik Igor Mirović zahvalio je Naftnoj industriji Srbije na podršci i istakao da ovo nije prvi put da NIS svoja finansijska sredstva ulaže u ovakve i druge važne projekte na teritoriji čitave naše zemlje, posebno u Vojvodini.
„Pokrenuli smo danas i inicijativu da u narednih nekoliko nedelja obiđemo i druge ustanove u AP Vojvodini, domove u Pančevu, Beloj Crkvi i Somboru, da vidimo da li tamo ima potrebe za zajedničkim investiranjem“, naveo je Mirović.
U znak sećanja na jednog od najvećih dobrotvora Dečjeg sela u njegovoj istoriji, Pokrajinska vlada i uprava Dečjeg sela osnovali su spomen-kutak Siniše Mihajlovića.
„Uvek kada budemo dolazili u Dečje selo, ovaj kutak će nas podsećati na njegovo veliko srce, na njegovu ideju i humanitarni rad“, istakao je Mirović.
Kiril Tjurdenjev, generalni direktor NIS-a, rekao je da kompanija rado učestvuje u projektima čiji je cilj da podrže decu i mlade.
„Deca su naša budućnost. Ono što mi možemo da uradimo jeste da im pomognemo da žive u boljim uslovima. Hvala direktoru Jankeliću na značajnom poslu koji obavlja kao direktor Dečjeg sela, jer ovde živi više od stotinu dece. Takođe, hvala gospodinu Miroviću, jer smo zajednički realizovali ovaj plemeniti projekat. Dogovorili smo se da pomognemo i drugim dečjim ustanovama u Vojvodini“, rekao je Tjurdenjev.
Mirko Jankelić, direktor Dečjeg sela „Dr Milorad Pavlović“, zahvalio je Pokrajinskoj vladi i kompaniji NIS na inicijativi da se pomogne Dečjem selu.
„Ovo nije prvi put da kompanija NIS pomaže Dečje selo, i ranije je bilo prilike i ovakvih aktivnosti, pa smo imali sanaciju sportskih terena, staza između objekata, kao i opremanje kućica pokućstvom i nameštajem. Takođe, i novogodišnji paketići su uvek tu kada je Nova godina i kada kompanija NIS ne zaboravlja Dečje selo. Mnogo nam pomažu i volonteri iz Kluba volontera NIS-a“, rekao je Jankelić.
U toku posete Dečjem selu, organizovana je i volonterska akcija u kojoj su učestvovali članovi Kluba volontera NIS-a. Štićenici ustanove su, zajedno sa volonterima NIS-a i animatorima, učestvovali u zabavnim i sportskim igrama prilagođenim njihovom uzrastu, a organizovana je i revijalna fudbalska utakmica.
NIS kontinuirano pomaže i druge ustanove socijalne zaštite i udruženja koja se bave brigom o deci. Od 2009. godine NIS je podržao više od 30 projekata koji su za cilj imali unapređenje kvaliteta života socijalno osetljivih kategorija društva. Kompanija već godinama organizuje i novogodišnje akcije doniranja paketića za decu bez roditeljskog staranja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.