UniCredit Banka, u saradnji sa kompanijom Mastercard, omogućila je deci iz Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine „Zvečanska“ priliku koja se pamti celog života. Zahvaljujući zvaničnom sponzoru UEFA Champions League, kompaniji Mastercard, imali su priliku da gledaju utakmicu između FK Crvena Zvezda i FC Barcelona, koja je održana u Beogradu kao deo UEFA Lige šampiona.
Takođe, učestvovali su u jedinstvenom iskustvu Player Mascot, koje im je omogućilo da pre početka utakmice izađu na teren zajedno sa igračima, što je donelo vidljivu radost svim učesnicima.
Deca su imala priliku da iskuse uzbuđenje zagrevanja za meč, probno istrčavanje na teren kroz tunel i preuzimanje zvaničnih uniformi koje su im ostale kao poklon, i da pred početak utakmice izađu na teren, ruku pod ruku sa fudbalskim zvezdama iz dva fudbalska tima. Želja banke je bila da ovim iznenađenjem podstakne najmlađe, bez roditeljskog staranja, da pokrenu svoju motivaciju i jednoga dana oni sami budu deo ovako velikog iskustva kao uspešni sportisti.
Dodatno, prvih 15 novih klijenata koji su otvorili račun i potrošili minimum 500,00 RSD, dobili su po dve karte za utakmicu kojoj su prisustvovali. Ovo je samo jedan od benefita koje je banka pripremila u prethodnom periodu, i sa ovom praksom će nastaviti i u buduće.
Mastercard u sklopu svog sponzorstva UEFA Champions League svojim korisnicima, a klijentima UniCredit Banke i ove godine tradicionalno, pruža priliku da dožive
neprocenjivo iskustvo i postanu deo istorije, dajući im mogućnost da osvoje ulaznice za utakmice na najvećoj fudbalskoj senzaciji godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Godišnji izveštaj o štetnim emisijama Ujedinjenih nacija, koji je objavljen prošle nedelje, upozorava da, ako izostane reakcija vlada širom sveta, do kraja ovog veka zagrevanje planete biće 3.1 stepen veće u...
Opština Bajina Bašta, zahvaljujući donaciji Wiener Städtische osiguranja, dobila je biciklističku servisnu stanicu, koja je postavljena na frekventnom mestu pristupačnom svim biciklistima - ispred Sportske h...
Kompanija Henkel već petu godinu za redom u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), organizuje ekološki projekat „Volim reku, a ti?“ u okviru kampanje „Promena počinje...
Kompanije Lidl Srbija i Essity realizovale su tokom oktobra drugu po redu zajedničku kampanju pod nazivom „Za lepši život svakog deteta“. Tom prilikom prikupljeno je 35 hiljada evra donacije, koja je potrebn...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok