UniCredit Banka, u saradnji sa kompanijom Mastercard, omogućila je deci iz Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine „Zvečanska“ priliku koja se pamti celog života. Zahvaljujući zvaničnom sponzoru UEFA Champions League, kompaniji Mastercard, imali su priliku da gledaju utakmicu između FK Crvena Zvezda i FC Barcelona, koja je održana u Beogradu kao deo UEFA Lige šampiona.
Takođe, učestvovali su u jedinstvenom iskustvu Player Mascot, koje im je omogućilo da pre početka utakmice izađu na teren zajedno sa igračima, što je donelo vidljivu radost svim učesnicima.
Deca su imala priliku da iskuse uzbuđenje zagrevanja za meč, probno istrčavanje na teren kroz tunel i preuzimanje zvaničnih uniformi koje su im ostale kao poklon, i da pred početak utakmice izađu na teren, ruku pod ruku sa fudbalskim zvezdama iz dva fudbalska tima. Želja banke je bila da ovim iznenađenjem podstakne najmlađe, bez roditeljskog staranja, da pokrenu svoju motivaciju i jednoga dana oni sami budu deo ovako velikog iskustva kao uspešni sportisti.
Dodatno, prvih 15 novih klijenata koji su otvorili račun i potrošili minimum 500,00 RSD, dobili su po dve karte za utakmicu kojoj su prisustvovali. Ovo je samo jedan od benefita koje je banka pripremila u prethodnom periodu, i sa ovom praksom će nastaviti i u buduće.
Mastercard u sklopu svog sponzorstva UEFA Champions League svojim korisnicima, a klijentima UniCredit Banke i ove godine tradicionalno, pruža priliku da dožive
neprocenjivo iskustvo i postanu deo istorije, dajući im mogućnost da osvoje ulaznice za utakmice na najvećoj fudbalskoj senzaciji godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Treći po redu She’s Next Veliki edukativni događaj, okupio je hiljadu žena koje su se udružile u cilju unapređenja svojih preduzetničkih veština i poslovanja. Ovaj jedinstveni događaj, organizovan od strane ...
Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama C...
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali ...
Put do održivosti ima određene prepreke, i zahteva kontinuirano i temeljno istraživanje, unapređenje postojećih procedura i uvođenje novih. Ono što smo naučili na tom putu je da ne odustajemo, već da predano...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok