
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
United Grupa se pridružila Zajedničkom udruženju za društveno-odgovorno poslovanje (JAC), po ugledu na svetske lidere u industriji sa ciljem unapređenja odgovornosti lanaca snabdevanja u sektoru telekomunikacija. Ovo partnerstvo naglašava posvećenost United Grupe rigoroznim standardima društveno-odgovornog poslovanja, etičkom poreklu i upravljanju životnom sredinom.
Kao vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, United Grupa poseduje najveću FTTH (Fiber to the home) mrežu u regionu i napredna rešenja za povezivanje, pružajući usluge za preko 5,3 miliona domaćinstava svojom fiksnom mrežom i 7,5 miliona mobilnih korisnika. Pridruživanjem Zajedničkom udruženju za društveno-odgovorno poslovanje (JAC) i saradnjom sa globalnim liderima, United Grupa je pokazala posvećenost podizanju društvenih, ekoloških i etičkih standarda u industriji, kod dobavljača i šire.
Primarni cilj Zajedničkog udruženju za društveno-odgovorno poslovanje je promovisanje odgovorne poslovne prakse u lancu snabdevanja u sektoru telekomunikacija. Udruženje sprovodi zajedničke revizije, deli najbolje prakse i olakšava otvoreni dijalog među članovima kako bi poboljšalo performanse održivosti i osiguralo etičko poreklo. Uključivanje United Grupe u JAC pojačava stalne napore kompanije da poboljša transparentnost, smanji uticaj na životnu sredinu i promoviše fer poslovnu praksu u svom poslovanju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења