
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
poruka Apatinske pivare sa 30. Drinske regate
Teme reciklaže, očuvanja životne sredine, kao i odgovorne konzumacije alkohola bile su u fokusu Apatinske pivare i na jubilarnoj 30. Drinskoj regati, koja predstavlja jednu od najvećih turističkih manifestacija i najveću “žurku” na vodi. Celokupan program postavljen oko Drinske regate je trajao je ove godine čak nedelju dana, a Jelen Pivo i Nikšićko Pivo su brojnim aktivnostima obradovali ljubitelje dobrog provoda i splavarenja.
Drinska regata sinonim je za uživanje u prirodi i nezaboravnu zabavu, a ove godine je na spustu od Perućca do Rogačice učestvovalo preko 2000 čamaca. Jedan od glavnih ciljeva regate je očuvanje i promovisanje ekologije i prirodnih lepota reke Drine, i u skladu sa tim Apatinska pivara godinama unazad zajedno sa operaterom ambalažnog otpada, Sekopakom tokom svoje akcije ”Recikliraj, uživaj i Drinu od otpada sačuvaj” skreće pažnju na značaj reciklaže i očuvanja životne sredine. U okviru ove akcije na reciklažu je i ove godine poslato više stotina kilograma ambalažnog otpada.
„Sa ciljem da građani stvore ekološku svest, na Drinskoj regati smo postavili infrastrukturu za odvajanje ambalažnog otpada. Kada se reciklira, taj otpad može da dobije novi oblik i svrhu i zato nam je drago što je veliki broj posetilaca podržao akciju. Samo uz zajedničku posvećenost i doslednost možemo da očuvamo našu životnu sredinu“, kažu u Sekopaku.
Apatinska pivara je istovremeno zajedno sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Agencijom za bezbednost saobraćaja je tokom ove manifestacije sprovela i kampanju ”Kad pijem, ne vozim”, apelujući na odgovorno ponašanje u saobraćaju i odgovornu konzumaciju.
Pored reciklaže, odgovorna konzumacija alkohola je i ove godine bila u fokusu na Drinskoj regati.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE