Održivost

18.11.2024. 12:53

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

Više od 50.000 roditelja ispratilo Lidlov projekat „lupilu radionice ranog razvoja“

Foto: Lidl Srbija

Održivost

18.11.2024. 12:53

Kompanija Lidl Srbija i poznati roditeljski portal Bebac.com uspešno su završili sada već tradicionalni Lidlov projekat „Lupilu radionice ranog razvoja“. Roditelji, i oni koji će to tek postati, su imali priliku da potpuno besplatno steknu znanja u oblasti roditeljstva kroz radionice koje su sprovedene u saradnji sa različitim ekspertima, a svaku od obrađenih tema do sada je ispratilo više od 50.000 ljudi na različitim platformama. Dodatno, projekat su obeležila i darivanja roditelja, kao i Lidl donacije pelena i vlažnih maramica za novorođenčad ka KBC Zvezdari i KBC Dragiše Mišović.

Prethodne godine partner kompanije Lidl na ovom projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, a interesovanje javnosti za temu roditeljstva ostalo je na visokom nivou i ove godine. Novi ciklus radionica bio je mesto gde su roditelji i budući roditelji mogli uz pomoć angažovanih eksperata da pronađu zanimljive i korisne sadržaje potpuno besplatno.

Predstavljeni su razni praktični trikovi koji brigu o bebi čine jednostavnijom, ali i teme poput razvoja motoričkih veština dece, pravilnog emotivnog razvoja i navika koje deca imaju. „Lupilu radionice ranog razvoja“ približile su javnosti dileme roditelja i pružile su odgovore na česta pitanja koja su stručnjacima postavljale mame i tate.

„Zaista je inspirativno biti podrška roditeljima i onima koji će ovu važnu ulogu tek preuzeti i osim Lupilu proizvoda izuzetnog kvaliteta ponuditi im i edukativni sadržaj koji će im biti od koristi, kako u prvim danima roditeljstva, tako i kasnije u razvoju“, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija.

Kompanija Lidl Srbija će u narednom periodu donirati mesečne zalihe pelena i vlažnih maramica za novorođenčad u KBC Zvezdara, kao i mesečne zalihe pelena za novorođenčad u KBC Dragiša Mišović. Lidl ovom donacijom želi da pruži podršku porodicama i medicinskom osoblju u njihovoj svakodnevnoj brizi za najmlađe.

Sa željom da obraduju i bebe i roditelje, Lidl Srbija i Bebac.com organizovali su i dva darivanja putem kojih su roditelji bili nagrađeni zalihama Lupilu pelena i vlažnih maramica dovoljnih za mesec dana bebine nege. Na taj način, mališanima je osigurana dodatna nega proizvodima koji su namenjeni njihovoj nežnoj koži, pružajući im potrebnu udobnost u svakom trenutku, a mamama i tatama su prvi dani roditeljstva učinjeni bezbrižnijim.

Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe, napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.