
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Kompanija Lidl Srbija i poznati roditeljski portal Bebac.com uspešno su završili sada već tradicionalni Lidlov projekat „Lupilu radionice ranog razvoja“. Roditelji, i oni koji će to tek postati, su imali priliku da potpuno besplatno steknu znanja u oblasti roditeljstva kroz radionice koje su sprovedene u saradnji sa različitim ekspertima, a svaku od obrađenih tema do sada je ispratilo više od 50.000 ljudi na različitim platformama. Dodatno, projekat su obeležila i darivanja roditelja, kao i Lidl donacije pelena i vlažnih maramica za novorođenčad ka KBC Zvezdari i KBC Dragiše Mišović.
Prethodne godine partner kompanije Lidl na ovom projektu bilo je Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju, a interesovanje javnosti za temu roditeljstva ostalo je na visokom nivou i ove godine. Novi ciklus radionica bio je mesto gde su roditelji i budući roditelji mogli uz pomoć angažovanih eksperata da pronađu zanimljive i korisne sadržaje potpuno besplatno.
Predstavljeni su razni praktični trikovi koji brigu o bebi čine jednostavnijom, ali i teme poput razvoja motoričkih veština dece, pravilnog emotivnog razvoja i navika koje deca imaju. „Lupilu radionice ranog razvoja“ približile su javnosti dileme roditelja i pružile su odgovore na česta pitanja koja su stručnjacima postavljale mame i tate.
Kompanija Lidl Srbija će u narednom periodu donirati mesečne zalihe pelena i vlažnih maramica za novorođenčad u KBC Zvezdara, kao i mesečne zalihe pelena za novorođenčad u KBC Dragiša Mišović. Lidl ovom donacijom želi da pruži podršku porodicama i medicinskom osoblju u njihovoj svakodnevnoj brizi za najmlađe.
Sa željom da obraduju i bebe i roditelje, Lidl Srbija i Bebac.com organizovali su i dva darivanja putem kojih su roditelji bili nagrađeni zalihama Lupilu pelena i vlažnih maramica dovoljnih za mesec dana bebine nege. Na taj način, mališanima je osigurana dodatna nega proizvodima koji su namenjeni njihovoj nežnoj koži, pružajući im potrebnu udobnost u svakom trenutku, a mamama i tatama su prvi dani roditeljstva učinjeni bezbrižnijim.
Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi raznovrsne superupijajuće pelene i gaćice za bebe, napravljene bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE