Na svečanoj ceremoniji održanoj u Ambasadi Francuske u Beogradu, Wiener Städtische osiguranje je uručilo nagrade opštinama Svilajnac i Vranje za uspešno sprovedene projekte u oblasti održive urbane mobilnosti, u okviru konkursa „Ekoopština 2025“.
Kao partner programske celine „Održiva mobilnost“, Wiener Städtische osiguranje je podržalo dve opštine koje su na najbolji način odgovorile na kriterijume konkursa, implementirajući inovativna rešenja za unapređenje ekološki odgovornog prevoza u urbanim sredinama.
Kompanija kontinuirano podržava lokalne zajednice u Srbiji u razvoju i realizaciji ekološki prihvatljivih rešenja za saobraćaj, sa ciljem smanjenja emisije štetnih gasova, rasterećenja saobraćajnica i povećanja njihove prohodnosti. U prethodne tri godine, Wiener Städtische osiguranje je podržalo projekte održive mobilnosti u Beogradu, Bajinoj Bašti, Nišu, Pirotu i Kruševcu, doprinoseći unapređenju kvaliteta života i zaštiti životne sredine u gradskim sredinama.
Konkurs „Ekoopština“ predstavlja važnu platformu za razmenu iskustava i najboljih praksi između francuskih i srpskih stručnjaka, fokusirajući se na četiri ključne oblasti: održivo upravljanje otpadom, održivo upravljanje vodama, održivu mobilnost i energetsku efikasnost zgrada. Kao partner ovog programa, Wiener Städtische osiguranje nastavlja da aktivno podržava inicijative koje doprinose stvaranju čistijih i održivijih gradova u Srbiji, sa ciljem obezbeđivanja bolje životne sredine za buduće generacije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nastavljajući više od tri decenije dugu tradiciju sistematskog ulaganja u mlade i njihovo obrazovanje, Hemofarm fondacija predstavila je 33. generaciju stipendista za školsku 2025/2026. godinu.Deset izuz...
Jelica Milošević, Milica Martinović i Ana Salević laureatkinje su ovogodišnjih Nacionalnih priznanja u okviru renomiranog međunarodnog programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Wome...
Dve srebrne plakete osvojila je kompanija Grand kafa za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“, i to na prestižnom Danu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).
Tokom obeležavanja 65. godišnji...
Kompanija Lidl Srbija i njeni novogodišnji vilenjaci i ove godine bili su zauzeti najlepšim poslom – pripremom paketića za decu širom Srbije. Lidlovi vilenjaci su pripremili poklone za više od 4.500 dece, ka...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.