
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Nova aplikacija Via Normale dostupna svim korisnicima u Srbiji
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Wiener Städtische osiguranje je danas u ambasadi Francuske na svečanosti povodom dodele nagrada pobednicima konkursa „Ekoopština 2023”, gradovima Pirot i Kruševac dodelilo po jednu servisnu stanicu za bicikle, i tako nagradilo projekte koje su ovi gradovi kandidovali u okviru programske celine “održiva mobilnost”. Servisne stanice za bicikle namenjenje su za slobodno i besplatno korišćenje od strane svih biciklista u ovim mestima.
Ceremonija dodele nagrada pobednicima konkursa „Ekoopština 2023” održana je u prisustvu ambasadora Francuske u Srbiji, Njegove Ekselencije, gospodina Pierre Cochard, gradonačelnika nagrađenih gradova i opština i predstavnika partnerskih kompanija ovog projekta.
Konkurs „Ekoopština 2023“, na kome su mogli da učestvuju svi gradovi i opštine u Srbiji, obuhvatio je 4 celine: održivo upravljanje otpadom, održivo upravljanje vodom, energetsku efikasnost zgrada i održivu mobilnost. Osam opština i gradova dobilo je trofeje i nagrade, kao i studijsko putovanje u Francusku za svoje predstavnike. Wiener Städtische osiguranje je partner programske celine „održiva mobilnost“.
Ovim i drugim sličnim projektima Wiener Städtische osiguranje, podržava i podstiče lokalne zajednice i samouprave da brinu o životnoj sredini kako bi obezbedile održivu budućnost za generacije koje dolaze.
Projekat „Ekoopština” je francusko-srpska platforma za saradnju i ima za cilj razmenu i širenje dobrih praksi u oblasti održivog razvoja, kao i podsticanje opština da ih primenjuju na svojim teritorijama.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Lifestyle Održivost društvena odgovornost
Inovativna aplikacija olakšava korisnicima da istraže staze za šetnju, planinarenje, biciklizam i samostalno borave u prirodi širom Srbije
Drugu godinu zaredom, brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja otvara važne razgovore o odgovornoj konzumaciji alkohola, kroz kampanju „Uncool Friend“. Kampanj...
Održivost društvena odgovornost
Na Dan planete Zemlje više od 60 volontera kompanije Mastercard i OTP banke Srbija, uz stručnu podršku i vođstvo predstavnika JP Srbijašume - Šumsko gazdinstvo Beograd, zasadilo je 500 sadnica hrasta kitnjak...
Kompanija Lidl Srbija donirala je ženskoj organizaciji „Somborske šnajderke“ oko 1.000 pažljivo odabranih proizvoda iz svog asortimana, kako bi pružila dodatnu podršku ženama žrtvama nasilja u njihovoj borbi...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE