Zaposleni Wiener Städtische osiguranja realizovali su najveću ovogodišnju humanitarnu volontersku akciju, u okviru projekta Lanac dobrote, čime je zaokružena još jedna godina posvećenog rada na dobrobit zajednice.
Akcija je okupila preko 230 zaposlenih iz različitih delova Srbije – Beograda, Bačke Topole, Apatina, Jagodine, Kruševca i Novog Sada – koji su zajedničkim trudom prikupljali i distribuirali garderobu, obuću, igračke, slatkiše i sredstva za ličnu higijenu za korisnike usluga udruženja za socijalnu integraciju dece i mladih, ”Centar Zvezda” u Beogradu.
Donacija je namenjena deci uzrasta od 6 do 15 godina, koja su smeštena u hraniteljskim porodicama i deci čiji su roditelji završili program ovog centra, a uz velikodušnost i nesebičnost Wiener volontera, obezbeđeno je preko 50 paketa osnovnih potrepština za mlade korisnike.
Udruženje „Centar Zvezda“, osnovano 2013. godine u Beogradu, posvećeno je pružanju podrške deci i mladima bez roditeljskog staranja, kao i onima iz izuzetno siromašnih i disfunkcionalnih porodica. Misija Udruženja je da omogući mladima da se obrazuju, osamostale i osete da nisu sami u suočavanju sa životnim izazovima.
Zaposleni Wiener Städtische osiguranja, u okviru projekta Lanac dobrote, jedan radni dan godišnje posvećuju volonterskom radu. Ove godine je u 21 akciji širom Srbije učestvovalo 763 zaposlenih, starajući se o dobrobiti zajednice u kojoj žive i rade. Humanitarne i druge akcije koje Wiener volonteri pokreću posvećene su socijalno osetljivim grupama ali i najširoj zajednici jer doprinose podizanju svesti o važnim temama kao što su socijalna inkluzija, zaštita životne sredine i održivi rast.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.