Park u Šajkaškoj ulici u glavnom gradu Vojvodine, Veliki park u Kragujevcu, park u Ulici sedmog jula u Nišu, kao i ulice Milojka Lešanina i Dušanova u ovom gradu, postali su ove nedelje bogatiji za stabla lišćara i četinara koja su posadili zaposleni u kompaniji Mondelēz International.
Sadnja je realizovana povodom obeležavanja Svetskog dana šuma u partnerstvu sa JKP Gradsko zelenilo iz Novog Sada, JKP Šumadija Kragujevac i JKP Mediana iz Niša, u nameri da se doprinese čistijem vazduhu i očuvanju lokalne životne sredine.
“U okviru održivog poslovanja želimo da doprinesemo tome da ljudi i planeta napreduju zajedno. Sa jedne strane, prioritet je da budemo lider u oblastima koje su nama kao kompaniji najznačajnije, sa druge, da pokrećemo pozitivne promene u oblastima koje su svetu generalno najpotrebnije. Zaštita životne sredine je jedna od njih i zato nam je posebno drago da smo našom akcijom ozeleneli površine u Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu i time doprineli čistijem vazduhu u ovim gradovima”, izjavio je Stevan Vujošević, Country Manager za Srbiju i BiH u kompaniji Mondelēz International.
Akcija sadnje u Novom SaduFoto: Mondelēz
„Svaka promena započinje iznutra i zato sam veoma ponosan na kolege koje su učestvovale u ovoj akciji sadnje drveća. To je potvrda da svako od nas ima važnu ulogu u očuvanju životne sredine i može doprineti lokalnoj zajednici”, naglasio je Vujošević.
Sadnjom drveća u pomenuta tri grada, uz svoje dobro poznate brendove Milka i OREO, kompanija je realizovala prvi talas pošumljavanja, dok je na jesen u planu akcija sadnje u Beogradu.
U okviru konkretnih akcija usmerenih na oblast klimatskih promena, kompanija Mondelēz International postavila je ambiciozan cilj – pre dve godine obavezala se da do 2050. godine ostvari cilj nulte neto emisije gasova sa efektom staklene bašte u celokupnom lancu vrednosti.
Akcija sadnje u NišuFoto: Mondelēz
Da bi ostvarila ovaj dugoročan cilj, postavljeni su jasni principi među kojima su i transformisanje sopstvenog načina poslovanja, jačanje saradnje u okviru industrije i sektora, investiranje u inovacije kako bi se pokrenula tehnološka evolucija, kao i postavljanje kratkoročnih ciljeva i transparentnost napretka u njihovom ostvarivanju.
Napredak u ostvarivanju ciljeva u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja, kompanija objavljuje u svom “Snacking Made Right” izveštaju.
Poslednji izveštaj za 2021, kada su u pitanju oblasti klimatskih promena i životne sredine, pokazuje da je emisija CO2 smanjena za 21% u odnosu na referentnu 2018. godinu, dok 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije, što je povećanje od 9% u poređenju sa 2020. godinom.
Akcija sadnje u KragujevcuFoto: Mondelēz
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok