
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Saradnja kompanije Dr. Oetker sa Rainforest Alliance predstavlja ključnu inicijativu koja istovremeno odražava posvećenost visokim standardima kvaliteta proizvoda, održivom poslovanju i zaštiti životne sredine. Rainforest Alliance predstavlja globalnu organizaciju koja se bavi očuvanjem ekosistema, obnovom šuma širom sveta, zaštitom svih zaposlenih na farmama kroz obezbeđenje osnovnih zagarantovanih prava a kompanija Dr. Oetker je ponosni partner u ostvarivanju njihovih ciljeva.
Za sve Dr. Oetker proizvode koristi se isključivo kakao prah i prozvodi od kakao praha koji su iz sertifikovanih predela i proizvodnji. Pečat sa znakom organizacije je serifikat Rainforest Alliance i potvrđuje da su održani visoki standardi i time je obezbeđeno maksimalno uživanje u proizvodima od kakao praha zagarantovano prema čistoj savesti. Važnost ove saradnje odražava se u sledećim aspektima:
Odgovorno upravljanje resursima: Kroz saradnju sa Rainforest Alliance, Dr. Oetker aktivno doprinosi očuvanju šuma i njihovom održivom upravljanju. Ova inicijativa igra ključnu ulogu u zaštiti biodiverziteta, očuvanju prirodnih resursa i smanjenju negativnih uticaja na ekosisteme.
Etika i transparentnost: Odluka o upotrebi isključivo kakao praha iz sertifikovane proizvodnje ukazuje na posvećenost etičkom poslovanju. Transparentnost u lancu snabdevanja postaje sve važnija za potrošače, a Dr. Oetker sa ponosom pruža jasne informacije o poreklu i proizvodnji ključnih sastojaka svojih proizvoda.
Kvalitet proizvoda: Kvalitet Dr. Oetker proizvoda je od suštinskog značaja, a upotreba sertifikovanog kakao praha doprinosi očuvanju prirode. Održivost i kvalitet idu ruku pod ruku u Dr. Oetker pristupu proizvodnji.
Društvena odgovornost: Saradnja sa Rainforest Alliance doprinosi društvenoj odgovornosti, podržavajući projekte i inicijative koje imaju pozitivan uticaj na lokalne zajednice, promovišući pravične uslove rada i unapređujući životne uslove u ruralnim područjima.
Svest potrošača: Sve više potrošača poklanja pažnju poreklu i održivosti proizvoda koje kupuju. Saradnja sa Rainforest Alliance ne samo da odražava vrednosti kompanije Dr. Oetker, već i odgovara rastućoj svesti potrošača o važnosti podrške kompanijama koje teže održivom poslovanju.
Šire posmatrano, saradnja sa Rainforest Alliance nije samo poslovna obaveza već i moralna odgovornost koja oblikuje Dr. Oetker poslovanje ka održivijoj budućnosti. Kroz očuvanje šuma i podršku lokalnim zajednicama, postavljaju se standardi za odgovorno poslovanje i inspirišu druge kompanije da preduzmu slične korake ka očuvanju planete za buduće generacije.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE