Održivost

08.11.2024. 12:02

Henkel

Autor: Nova ekonomija

Završena peta sezona projekta „Volim reku, a ti?“

Održano 30 akcija čišćenja širom Srbije

Foto: Henkel

Održivost

08.11.2024. 12:02

Kompanija Henkel već petu godinu za redom u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), organizuje ekološki projekat „Volim reku, a ti?“ u okviru kampanje „Promena počinje od nas“ sa ciljem očuvanja životne sredine i vodenih površina.

Peta sezona ovog projekta u oktobru uspešno je zatvorena akcijom čišćenja na Adi Ciganliji u Beogradu. Godinama unazad završna akcija čišćenja se održava upravo na ovoj lokaciji koja predstavlja retko prirodno bogatstvo našeg glavnog grada. Ove godine Henkel Srbija i SOPAS zajedničkim snagama realizovali su sedam akcija čišćenja širom Srbije, odakle je uklonjeno više od 2,5 tona otpada.

Projekat „Volim reku, a ti?“ započet je 2020. godine, a tokom pet sezona uklonjeno je više od 11 tona otpada i održano je 30 akcija čišćenja. Peta sezona, tradicionalno je otvorena u Kruševcu koji je veoma značajan  za kompaniju Henkel jer se tu nalazi proizvodni kompleks.  Na jezeru Ćelije su udruženim snagama ronioci iz ronilačkog kluba Viking i zaposleni Henkela uklonili  rekordnih 1,5 tonu otpada.  Akcija je nastavljena u  Užicu gde je sa jezera Vrutci uklonjeno oko 150 kg.

Ronioci u Pirotu i Beloj Crkvi su nastavili akcije čišćenja Zavojskog i Gradskog jezera kada su izvukli više od 400 kg otpada iz vode. Nakon kratke letnje pauze, Henkel i SOPAS nastavili su saradnju i realizovali akciju čišćenja na popularnoj turističkoj destinaciji, jezeru Perućac. Tom prilikom ronilački klub Delfin Užice uspešno je uklonio više od 300 kg otpada sa ove lokacije.

U septembru  su po prvi put tokom projekta „Volim reku, a ti?“ čišćeni  reka Bistrica i Potpećko jezero. Sa ovih lokacija je izvučeno  oko 250 kg , ujedno je ove godine održano čak sedam akcija čišćenja.

Govoreći o značaju projekta koji sprovodi Henkelov poslovnih sektor Consumer Brands, Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel, istakla je da je „Volim reku, a ti?“ jedan od najznačajnijih projekata za nju lično, ali i za Henkel, posebno uzimajući u obzir njegov doprinos zaštiti životne sredine, koji treba da postane prioritet svih ljudi. „Veoma mi je drago što već pet godina zaredom realizujemo jedan ovakav projekat i posebno smo ponosni što nailazimo na podršku kako zaposlenih tako i šire zajednice.  Čišteći vodene površine naše zemlje, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), čvrsto verujemo da dajemo doprinos očuvanju prirode, ali i primer drugima, kako možemo da čuvamo  našu životnu sredinu“

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.