
Lidl neće povećavati cenu belog hleba
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održano 30 akcija čišćenja širom Srbije
Peta sezona ovog projekta u oktobru uspešno je zatvorena akcijom čišćenja na Adi Ciganliji u Beogradu. Godinama unazad završna akcija čišćenja se održava upravo na ovoj lokaciji koja predstavlja retko prirodno bogatstvo našeg glavnog grada. Ove godine Henkel Srbija i SOPAS zajedničkim snagama realizovali su sedam akcija čišćenja širom Srbije, odakle je uklonjeno više od 2,5 tona otpada.
Projekat „Volim reku, a ti?“ započet je 2020. godine, a tokom pet sezona uklonjeno je više od 11 tona otpada i održano je 30 akcija čišćenja. Peta sezona, tradicionalno je otvorena u Kruševcu koji je veoma značajan za kompaniju Henkel jer se tu nalazi proizvodni kompleks. Na jezeru Ćelije su udruženim snagama ronioci iz ronilačkog kluba Viking i zaposleni Henkela uklonili rekordnih 1,5 tonu otpada. Akcija je nastavljena u Užicu gde je sa jezera Vrutci uklonjeno oko 150 kg.
Ronioci u Pirotu i Beloj Crkvi su nastavili akcije čišćenja Zavojskog i Gradskog jezera kada su izvukli više od 400 kg otpada iz vode. Nakon kratke letnje pauze, Henkel i SOPAS nastavili su saradnju i realizovali akciju čišćenja na popularnoj turističkoj destinaciji, jezeru Perućac. Tom prilikom ronilački klub Delfin Užice uspešno je uklonio više od 300 kg otpada sa ove lokacije.
U septembru su po prvi put tokom projekta „Volim reku, a ti?“ čišćeni reka Bistrica i Potpećko jezero. Sa ovih lokacija je izvučeno oko 250 kg , ujedno je ove godine održano čak sedam akcija čišćenja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija donela je odluku da će zadržati cenu belog hleba od brašna T-500, odnosno cena će u svim Lidl prodavnicama ostati kao i do sada 58,99 dinara za 500g, bez obzira na najnoviju odluku Vlad...
Održivost bezbednost na internetu
U nastojanju da se doprinese prevazilaženju digitalnog jaza i da se unapredi bezbednost dece na internetu, UNICEF i kompanija Yettel predstavili su seriju od tri brošure pod zajedničkim nazivom „Digitalni ko...
Film „Košava“ iz 1974. godine (Centar film), koji je digitalno restaurisan u okviru projekta A1 Kinoteka, biće besplatno prikazan, u nedelju, 29. juna, u Jugoslovenskoj kinoteci, u Sali „Makavejev“, u dva te...
Prva lekcija svakog vozača početnika jeste da se upozna s vozilom – da podesi sedište, da namesti retrovizore, da komotno može da dohvati papučice. I što više iskustva ima, vozač preskače jedan važan korak, ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE