Kompanija Henkel već petu godinu za redom u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), organizuje ekološki projekat „Volim reku, a ti?“ u okviru kampanje „Promena počinje od nas“ sa ciljem očuvanja životne sredine i vodenih površina.
Peta sezona ovog projekta u oktobru uspešno je zatvorena akcijom čišćenja na Adi Ciganliji u Beogradu. Godinama unazad završna akcija čišćenja se održava upravo na ovoj lokaciji koja predstavlja retko prirodno bogatstvo našeg glavnog grada. Ove godine Henkel Srbija i SOPAS zajedničkim snagama realizovali su sedam akcija čišćenja širom Srbije, odakle je uklonjeno više od 2,5 tona otpada.
Projekat „Volim reku, a ti?“ započet je 2020. godine, a tokom pet sezona uklonjeno je više od 11 tona otpada i održano je 30 akcija čišćenja. Peta sezona, tradicionalno je otvorena u Kruševcu koji je veoma značajan za kompaniju Henkel jer se tu nalazi proizvodni kompleks. Na jezeru Ćelije su udruženim snagama ronioci iz ronilačkog kluba Viking i zaposleni Henkela uklonili rekordnih 1,5 tonu otpada. Akcija je nastavljena u Užicu gde je sa jezera Vrutci uklonjeno oko 150 kg.
Ronioci u Pirotu i Beloj Crkvi su nastavili akcije čišćenja Zavojskog i Gradskog jezera kada su izvukli više od 400 kg otpada iz vode. Nakon kratke letnje pauze, Henkel i SOPAS nastavili su saradnju i realizovali akciju čišćenja na popularnoj turističkoj destinaciji, jezeru Perućac. Tom prilikom ronilački klub Delfin Užice uspešno je uklonio više od 300 kg otpada sa ove lokacije.
U septembru su po prvi put tokom projekta „Volim reku, a ti?“ čišćeni reka Bistrica i Potpećko jezero. Sa ovih lokacija je izvučeno oko 250 kg , ujedno je ove godine održano čak sedam akcija čišćenja.
Govoreći o značaju projekta koji sprovodi Henkelov poslovnih sektor Consumer Brands, Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel, istakla je da je „Volim reku, a ti?“ jedan od najznačajnijih projekata za nju lično, ali i za Henkel, posebno uzimajući u obzir njegov doprinos zaštiti životne sredine, koji treba da postane prioritet svih ljudi. „Veoma mi je drago što već pet godina zaredom realizujemo jedan ovakav projekat i posebno smo ponosni što nailazimo na podršku kako zaposlenih tako i šire zajednice. Čišteći vodene površine naše zemlje, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), čvrsto verujemo da dajemo doprinos očuvanju prirode, ali i primer drugima, kako možemo da čuvamo našu životnu sredinu“
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Održivo poslovanje je u savremenom dobu od poželjnog postalo ključni faktor u oblikovanju dugoročnih poslovnih strategija.[caption id="attachment_163213" align="alignnone" width="364"] Jovana Vještica,...
Digitalno restaurirani film „Žuta“ (1973, Centar film), reditelja Vladimira Tadeja, a po scenariju Gordana Mihića biće besplatno prikazan za publiku u Jugoslovenskoj kinoteci u Uzun Mirkovoj ulici, u pondelj...
Kompanija Lidl Srbija je, uz pomoć svojih potrošača, u okviru tradicionalne praznične kampanje „Mala dela - velika magija“ donirala sredstva u ukupnom iznosu od 6.300.000 RSD korisnicima Crvenog krsta Srbije...
Suštinska poluga razvoja društva za UniCredit Banku u Srbiji i UniCredit Fondaciju jeste oblast obrazovanja, u koju ulažu više od milion evra kroz različite projekte u periodu od 2023. do 2026. godine. Podrš...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok