Dajmo narednoj generaciji razlog za nadu

Erste banka

  Najnoviji božićni animirani video Erste Grupe je stigao! Četvrti put zaredom bankarska grupacija sa sedištem u Beču doprinosi širenju prazničnog duha kroz globalnu digitalnu kampanju. Ove godine, animirani video Erste Grupe stavlja u fokus budućnost naše planete i njenih najmlađih stanovnika. Sa preko 200 miliona pregleda koje su zabeležile njene prethodne video priče, Erste Grupa je postala prepoznatljiva kao jedan od najuspešnijih brendova koji redovno objavljuje božićne spotove. Agencija „Jung von Matt DONAU“ ponovo je bila angažovana za kreativno rešenje.

Pogledajte animirani video čiji je naziv #verujubudućnost (#believeintomorrow):

Fokusirani na budućnost

Novi božićni animirani video bavi se temom klimatskih promena, kroz poznate situacije iz svakodnevnog porodičnog života, da bi pokazao kako čak i mali gestovi mogu da dovedu do velike promene ka boljoj budućnosti. Ušteda vode, razdvajanje otpada, korišćenje bicikla umesto automobila – sve nas podstiče na odgovorno ponašanje, kako bismo svojoj deci mogli da ponudimo budućnost u kojoj vredi živeti. Video donosi priču o tome kako je jedan budući tata razmišljanjem o svom još nerođenom detetu podstaknut da se ponaša odgovorno: #verujubudućnost.

Pouzdan kreativni tim

Agencija „Jung von Matt DONAU“ je ponovo bila zadužena za kreativnu realizaciju spota. Verner Singer, kreativni direktor, ističe: „Tokom proteklih godina, spotovi koje smo Erste Grupi pomogli da napravi imali su jasan fokus: hajde da verujemo u sebe. Ove godine smo dodatno razvili tu ideju – hajde da verujemo u sebe i u budućnost. Upravo kao što to radi i Jakub, glavni lik ovog videa, koji se svakog dana suočava sa izborima dok se trudi koliko god može da pripremi ovaj svet za svoju nerođenu ćerku koju jedva čeka da upozna.“ 

Produkcijska kuća „Passion Pictures” sa sedištem u Londonu bila je zadužena za animaciju, nakon što je prethodnih godina već pretvorila u stvarnost maštovite svetove božićnih video animacija Erste Grupe. U saradnji sa rediteljem Markom Varingom, „Passion Pictures” je ove godine stvorio svet iz mašte koji je inspirisan stop-motion postupkom. Muziku za video komponovao je „Soviet Science”, dok je tekst pesme napisao Andreas Puc, glavni partner i osnivač agencije „Jung von Matt DONAU“.

Uspešne božićne priče

Nakon priča o ježiću Henriju (2018), bumbarici Hani (2019) i deki Edgaru (2020), ovaj božićni video je četvrti spot koji je Erste Grupa realizovala u saradnji sa agencijom „Jung von Matt DONAU” i produkcijskom kućom „Passion Pictures”. Standard je bio postavljen veoma visoko: prethodni božićni spotovi su zajedno zabeležili preko 200 miliona pregleda i dobili više od 50 nagrada.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.