2021

23.04.2021. 11:04

OMV Srbija

Autor: Nova Ekonomija

OMV Srbija neutralizuje emisiju CO2 goriva prodatog na Dan planete Zemlje

Svo natočeno gorivo na OMV Srbija benzinskim stanicama na Dan planete Zemlje 22. aprila, biće klimatski neutralno. Dobrovoljna neutralizacija emisije CO2 je deo holističkog pristupa u zaštiti klime, a na ovaj način OMV Srbija otvara novu t...

OMV Srbija

2021

23.04.2021. 11:04

Svo natočeno gorivo na OMV Srbija benzinskim stanicama na Dan planete Zemlje 22. aprila, biće klimatski neutralno. Dobrovoljna neutralizacija emisije CO2 je deo holističkog pristupa u zaštiti klime, a na ovaj način OMV Srbija otvara novu temu putem konkretne inovativne akcije, podižući svest o tome šta kao pojedinci i kompanije možemo da uradimo kada je koncept klimatske neutralnosti u pitanju.

OMV Srbija će neutralizaciju emisije CO2 celokupne količine prodatog goriva na dan Planete zemlje realizovati kroz ulaganje u internacionalni licencirani projekat pošumljavanja u saradnji sa ClimatePartner organizacijom. Takođe, sa ciljem kontinuiranog doprinosa neutralizaciji emisije CO₂ i očuvanju prirodnog bogatstva Srbije, i ove godine tim zaposlenih u saradnji sa javnim preduzećem Srbijašume organizovao je pošumljavanje u mestu Drenova. 

„Mesec u kome obeležavamo Dan planete Zemlje inspirisao nas je da nastavimo sa dosadašnjim konkretnim aktivnostima kojima doprinosimo neutralizaciji emisije CO₂ i očuvanju prirode. Uz već tradicionalnu akciju pošumljavanja u našoj prelepoj zemlji, pridružili smo se internacionalnoj inicijativi pošumljavanja kojom podržavamo ciljeve klimatskih promena. Veoma nam je važno da podelimo sa svim našim potrošačima ove informacije kako bi zajedno uticali na razumevanje značaja ove teme“ rekao je ovim povodom direktor prodaje OMV Srbija Nikola Bozalo.   

    

„Svi možemo da delujemo na smanjenje količine emisije CO₂ kao i na neutralizaciju nužne emisije. Veoma smo zadovoljni kada znamo da je očekivani efekat naših aktivnosti samo tokom ovog meseca (neutralizacija emisije CO2 i sađenje drveća), neutralizacija preko 1.000 tona  CO2“ dodao je Bozalo i pozvao potrošače se pridruže i doprinesu uspehu akcije kupovinom goriva na OMV Srbija benzinskim stanicama 22. aprila.

Inovativna kampanja OMV Srbija samo je jedna od inicijativa koje OMV kao kompanija globalno sprovodi u oblasti neutralizacije emisije CO2. Inače, OMV se obavezao da će podržati ciljeve Pariskog sporazuma i ključne klimatske ciljeve postavljene od strane Saveta EU za 2030. Konkretni ciljevi OMV u vezi sa klimom su: neto nulta emisija gasova sa efektom staklene bašte iz operacija do 2050. godine ili ranije, liderska pozicija u cirkularnoj ekonomiji plastike (zahvaljujući inovativnim rešenjima kao što je ReOil®) i najmanje 60% portfelja proizvoda sa niskim sadržajem i bez ugljenika. Planirano je ostvarenje ovih ciljeva zahvaljujući povećanoj upotrebi sirove nafte za petrohemijske proizvode, većem udelu gasa u portfelju proizvoda, vodoničnim rešenjima za mobilnost i industriju, rešenjima za e-mobilnost i isporuci naprednih biogoriva. 

Organizacija ClimatePartner sa sedištem u Minhenu međunarodni je pružalac rešenja za korporativno klimatsko delovanje. Organizacija trenutno realizuje stotinu međunarodno priznatih licenciranih projekata neutralizacije ugljenika. Projekti za neutralizaciju ugljenika smanjuju emisije ugljenika putem tehnologija kao što su pošumljavanje ili obnovljivi izvori energije. Nezavisne organizacije nadgledaju tačnu količinu uštede ugljenika. Ove uštede se zatim prodaju u obliku sertifikata o smanjenju ugljenika kako bi se finansirao projekat.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.