2021

21.07.2021. 12:02

Lidl Srbija

Autor: Nova Ekonomija

U Lidlu sportska oprema od reciklirane plastike

Lidl će ponuditi jedinstvenu sportsku opremu napravljenu od reciklirane plastike prikupljene na plažama i morskim obalnim područjima, čime je pomognuto čišćenje životne sredine i smanjena upotreba resursa u proizvodnji. Ova nesvakida...

Lidl Srbija

2021

21.07.2021. 12:02

Lidl će ponuditi jedinstvenu sportsku opremu napravljenu od reciklirane plastike prikupljene na plažama i morskim obalnim područjima, čime je pomognuto čišćenje životne sredine i smanjena upotreba resursa u proizvodnji.

Ova nesvakidašnja linija proizvoda koju čine šortsevi, majice i patike za žene i muškarce, rezultat je težnje kompanije Lidl da se, smanjenjem upotrebe plastike i povećanom upotrebom recikliranog materijala, na globalnom nivou uključi u rešavanje ozbiljnog problema koji predstavlja neodgovorno odložen plastični otpad. Lidlova sportska odeća je u potpunosti proizvedena od plastičnog otpada, od čega deo potiče od PET boca sakupljenih iz priobalnih delova okeana u Aziji. Tako je, na primer 25% vlakana gornjeg dela patike sačinjeno od reciklirane plastike iz okeana.

     

„Ova inicijativa u potpunosti oslikava našu posvećenost održivoj ekonomiji – doprinosimo uklanjanju plastičnog otpada koji bi se vremenom našao u ili pored vode, a našim potrošačima nudimo ekološki prihvatljiviji proizvod visokog kvaliteta po već poznatim Lidl cenama. Reciklirana sintetička vlakna imaju podjednaku čvrstinu, vodootpornost i prozračnost poput prirodnih, manje upijaju vodu i brže se suše, što su upravo i razlozi zašto je izbor pao baš na sportsku opremu.“, istakla je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Lidl – Za bolje sutra

U ponudi su Crivit majice i šortsevi za žene i muškarce visokog kvaliteta, kao i patike sa uloškom od memorijske pene koja se optimalno prilagođava stopalu i osigurava udoban osećaj tokom nošenja. Ova ekološki osvešćena ponuda počinje 22. jula u svim Lidl prodavnicama u Srbiji i traje dok traju zalihe. 

Lidlova linija sportske opreme od reciklirane plastike samo je jedna u nizu društveno odgovornih inicijativa kompanije za implementaciju „REset Plastic“ strategije, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. U okviru ove strategije, kompanija Lidl Srbija u junu ove godine izbacila je iz upotrebe plastične kese za kupovinu u celoj Srbiji.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.