2022

11.02.2022. 09:53

Henkel

Autor: Nova Ekonomija

Sva deca zaslužuju čistu odeću

 Henkelov brend Persil u partnerstvu sa organizacijom SOS Dečija sela Srbija pokrenuo je projekat čija je poruka da „Sva deca zaslužuju čistu odeću“. Tokom februara i marta svakom kupovinom Persil deterdženta postajete deo misi...

Henkel

2022

11.02.2022. 09:53

 Henkelov brend Persil u partnerstvu sa organizacijom SOS Dečija sela Srbija pokrenuo je projekat čija je poruka da „Sva deca zaslužuju čistu odeću“. Tokom februara i marta svakom kupovinom Persil deterdženta postajete deo misije, a to je da se obezbedi 144.000kg  čistog veša za decu, mlade i porodice koje podržava organizacija SOS Dečija sela Srbija.

„Prljava odeća često sprečava decu da bezbrižno provedu svoje detinjstvo i pokažu talente. Ovom kampanjom želimo da obezbedimo da svako dete ima pristup čistoj odeći i da mu prljava odeća ne bude prepreka za ono što želi. Naš cilj je da pomognemo rešavanju higijenskog siromaštva i drago nam je da imamo partnere kao što je organizacija SOS Dečija sela Srbija. Pozivamo vas da nas podržite u ovoj misiji i da zajedničkim snagama obezbedimo 144.000kg1  čistog veša“, istakala je Ivana Mladenović, Marketing menadžerka u kompaniji Henkel.

„Saradnja kompanije Henkel i naše Organizacije nastavlja se i u 2022. godini. Poruka kampanje „Sva deca zaslužuju čistu odeću“ predstavlja samo jedan segment naše misije koja kaže da sva deca zaslužuju da žive u toplom, bezbednom i podsticajnom okruženju, kako bi izrasla u zdrave, uspešne i srećne osobe. Pored doma punog ljubavi i podržavajuće sredine, važan preduslov za zdravo odrastanje je redovna higijena. To je, pored snažnog osećaja društvene odgovornosti, tačka susreta kompanije Henkel i naše organizacije“, istakla je Vesna Mraković Jokanović, nacionalna direktorka SOS Dečija sela Srbija. 

Poznato je da higijensko siromaštvo izuzetno negativno utiče na razvoj dece. Ne samo na njihovo zdravlje, već i na samopouzdanje, dobrobit, međuljudske odnose i budućnost. Kao odgovorna kompanija, Henkel je prepoznao značaj ovog problema, te je na globalnom nivou doneo odluku o važnosti podizanja svesti javnosti o istom i njegovom rešavanju.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.