CSR Club Vesti iz zemlje

04.08.2023. 11:24

Saopštenje

Autor: Apatinska pivara

Apatinska pivara predstavila najnoviji Izveštaj o održivom razvoju

Foto: Apatinska pivara

Međunarodni dan piva je odličan povod da Apatinska pivara predstavi najznačajnije rezultate u domenu održivosti koje su ostvarili tokom protekle godine, a koji su objavljeni u Izveštaju o održivosti pod nazivom: “Dali smo održivu reč”.

Energetska efikasnost, kongeneracija, bolje upravljanje vodnim resursima, reciklaža ambalažnog otpada, kao i odgovorna konzumacija su deo inicijativa koje je Apatinska pivara nastavila da primenjuje u cilju održivog poslovanja.

Istovremeno, svi rezultati koje su ostvarile pivare članice Molson Coors izdvojeni su u globalnom izveštaju “Our Imprint Report” za 2022. godinu koji je objavljen u julu mesecu, naglašavajući napredak ostvaren u odnosu na strategiju koja je usmerena na brigu o ljudima i planeti.

Uzimajući u obzir sve urgentnije globalne izazove u oblasti životne sredine, postavljamo sve ambicioznije ciljeve kada je u pitanju naš vodeni, klimatski i ambalažni pečat. Voda je ključna za naš proces proizvodnje, te veliku pažnju posvećujemo efikasnoj upotrebi ovog dragocenog prirodnog resursa. Izgradnjom sopstvenog postrojenja za preradu otpadnih voda dostigli smo izuzetan uspeh – nakon što je iskoristimo u svom proizvodnom procesu, prirodi vraćamo čistu vodu, a u tom celom procesu proizvodimo i  zelenu energiju. Kada je reč o upotrebi energije, usmereni smo na stalno poboljšanje energetske efikasnosti kroz smanjenje i optimizaciju potrošnje toplotne energije, struje i vode – kaže Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.

Sumirajući rezultate u proteklom periodu, Apatinska pivara se može pohvaliti da je racionalnim trošenjem u poslednjih pet godina za čak 22 % smanjila potrošnju energije.

Sva otpadna voda prerađujuje se i kao nusproizvod, i od te prerade dobija se biogas od kojeg se pomoću kogenerativnog postrojenja proizvodi električna i toplotna energija, što predstavlja odličan primer cirkularne ekonomije.

Ova kompanija je među najboljim pivarama u Molson Coors grupaciji u oblasti poizvodnje CO2. Naime, većinu CO2 koju potroše u proizvodnim procesima sami i proizvedu u procesu fermentacije piva.

Apatinska pivara je već 17. godina posvećena kampanji „Kad pijem ne vozim“. U partnerstvu sa Upravom saobraćajne policije i Agencijom za bezbednost saobraćaja promoviše odgovornu konzumaciju i apeluje na bezbednost u saobraćaju.

U okviru dugogodišnjeg projekta „Reciklirajte i Vi“ sarađujući sa partnerima skreće pažnju javnosti na važnost reciklaže i pravilnog odlaganja ambalažnog otpada.

Jedna od ključnih vrednosti Apatinske pivare je: „Ljudi su nam uvek na prvom mestu“. Podrška porodici, odnosno ravnoteži između privatnog i poslovnog života, je veoma važna, tako da je pivara nosilac prestižnog Family Friendly sertifikata, i to kao prva kompanija u Srbiji u sektoru robe široke potrošnje. U protekloj godini uveli su i nove pogodnosti za kolege i trude se da uživaju u pogodnostima koji će im omogućiti dobar balans između posla i porodičnog života.

Kompletan Izveštaj o održivosti možete pogledati na sajtu Apatinske pivare OVDE ili jednostavnim skeniranjem QR koda.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.