Međunarodni dan piva je odličan povod da Apatinska pivara predstavi najznačajnije rezultate u domenu održivosti koje su ostvarili tokom protekle godine, a koji su objavljeni u Izveštaju o održivosti pod nazivom: “Dali smo održivu reč”.
Energetska efikasnost, kongeneracija, bolje upravljanje vodnim resursima, reciklaža ambalažnog otpada, kao i odgovorna konzumacija su deo inicijativa koje je Apatinska pivara nastavila da primenjuje u cilju održivog poslovanja.
Istovremeno, svi rezultati koje su ostvarile pivare članice Molson Coors izdvojeni su u globalnom izveštaju “Our Imprint Report” za 2022. godinu koji je objavljen u julu mesecu, naglašavajući napredak ostvaren u odnosu na strategiju koja je usmerena na brigu o ljudima i planeti.
– Uzimajući u obzir sve urgentnije globalne izazove u oblasti životne sredine, postavljamo sve ambicioznije ciljeve kada je u pitanju naš vodeni, klimatski i ambalažni pečat. Voda je ključna za naš proces proizvodnje, te veliku pažnju posvećujemo efikasnoj upotrebi ovog dragocenog prirodnog resursa. Izgradnjom sopstvenog postrojenja za preradu otpadnih voda dostigli smo izuzetan uspeh – nakon što je iskoristimo u svom proizvodnom procesu, prirodi vraćamo čistu vodu, a u tom celom procesu proizvodimo i zelenu energiju. Kada je reč o upotrebi energije, usmereni smo na stalno poboljšanje energetske efikasnosti kroz smanjenje i optimizaciju potrošnje toplotne energije, struje i vode – kaže Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.
Sumirajući rezultate u proteklom periodu, Apatinska pivara se može pohvaliti da je racionalnim trošenjem u poslednjih pet godina za čak 22 % smanjila potrošnju energije.
Sva otpadna voda prerađujuje se i kao nusproizvod, i od te prerade dobija se biogas od kojeg se pomoću kogenerativnog postrojenja proizvodi električna i toplotna energija, što predstavlja odličan primer cirkularne ekonomije.
Ova kompanija je među najboljim pivarama u Molson Coors grupaciji u oblasti poizvodnje CO2. Naime, većinu CO2 koju potroše u proizvodnim procesima sami i proizvedu u procesu fermentacije piva.
Apatinska pivara je već 17. godina posvećena kampanji „Kad pijem ne vozim“. U partnerstvu sa Upravom saobraćajne policije i Agencijom za bezbednost saobraćaja promoviše odgovornu konzumaciju i apeluje na bezbednost u saobraćaju.
U okviru dugogodišnjeg projekta „Reciklirajte i Vi“ sarađujući sa partnerima skreće pažnju javnosti na važnost reciklaže i pravilnog odlaganja ambalažnog otpada.
Jedna od ključnih vrednosti Apatinske pivare je: „Ljudi su nam uvek na prvom mestu“. Podrška porodici, odnosno ravnoteži između privatnog i poslovnog života, je veoma važna, tako da je pivara nosilac prestižnog Family Friendly sertifikata, i to kao prva kompanija u Srbiji u sektoru robe široke potrošnje. U protekloj godini uveli su i nove pogodnosti za kolege i trude se da uživaju u pogodnostima koji će im omogućiti dobar balans između posla i porodičnog života.
Kompletan Izveštaj o održivosti možete pogledati na sajtu Apatinske pivare OVDE ili jednostavnim skeniranjem QR koda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Deonica puta Kruševac - Trstenik - Vrnjačka Banja na Moravskom koridoru dužine 30 kilometara danas je otvorena, a predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će građani moći da je koriste od ponedeljka ...
„Kompanija Starting odgovorna je za projekat renoviranja stanice Novi Sad i perona“ - To je rečenica koju je u svom dopisu od 3. novembra 2021. naveo konzorcijum kineskih kompanija CRIC i CCCC, objavio je Fo...
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će vrednost prvog dela programa stambenog kreditiranja mladih biti oko 400 miliona evra."To je 5.500 stambenih jedinica. Ako to uspemo da uradimo, produži...
Republički zavod za statistiku objavio je danas analizu podataka visokog obrazovanja za 2023/24 godinu. Prošle godine upisano je 249.768 studenata, na svim nivoima visokoškolskog obrazovanja, što je 1.260 st...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok