CSR Club

10.07.2023. 13:02

Saopštenje

Autor: Coca-Cola HBC Srbija

Coca-Cola HBC Srbija osnažuje vlasnike malih trgovinskih radnji

Održana treća po redu Coke Academy

Foto: Coca-Cola HBC Srbija

CSR Club

10.07.2023. 13:02

Coke Academy, specijalizovana akademija koju za svoje kupce realizuje kompanija Coca-Cola HBC Srbija, održana je po treći put. Ovo izdanje Coke Academy bilo je posvećeno vlasnicima malih trgovinskih radnji, koje su, prema podacima istraživačkih agencija, u Srbiji u 2022. godini činile oko 40 odsto ukupne prodaje u industriji robe široke potrošnje.

O važnosti Coke Academy svedoče i utisci učesnika, koji su imali prilike da prisustvuju edukaciji.

’’Ovaj događaj je odličan. Naučio sam mnogo korisnih stvari koje ću da upotrebim u svom poslovanju.

Ono što bih mogao da izdvojim je da sam naučio jeste kako da bolje upravljam mrtvim lagerom kako bih imao veću uštedu i nju preusmerio na visoko frekventnu robu. Do sada sam imao druge poslovne strategije i shvatio sam u čemu grešim i na meni je da sada sve to ispravim’’ –  rekao je Milan Tošić iz Pančeva, vlasnik trgovine Jelena 2.

’’Ja kao mlada osoba koja nisam predugo u ovom poslu sam prezadovoljna jer sam deo ovog događaja jer sam dobila odgovore na neka od pitanja koji me muče ovih dana, a to su kako da na najbolji način komuniciram sa zaposlenima, kako da ih motivišem i uopšte kako da u trgovini imamo bolju radnu atmosferu’’  izdvojila je Milica Aćimović – trgovina AS prevoz Bajina Bašta.

Tokom jednodnevne edukacije, predstavnici malih trgovinskih radnji, njih preko 70, imali su priliku da dobiju znanje i čuju iskustva zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, ali i eksternih predavača, stručnjaka sa kojima su razgovarali na teme kao što su: upravljanje zaposlenima, povećanje prodaje, korišćenje podataka za upravljanje biznisom, promene u navikama potrošača u Srbiji i kako to afektuje male trgovinske radnje, zašto su važni planogrami i kako ih napraviti i sl.

Posebno zanimljiva bila je panel diskusija „Kako do radnika u današnje vreme i kako ih zadržati?“, na kojoj su govorili Sanja Živić, HR direktor kompanije Bambi, Gordana Vujić, Executive Reqruitement Manager Coca-Cola HBC, Miloš Turinski, PR menadžer platforme Infostud i Katarina Aleksić, direktorka Fortuna Marketa.

Coke Academy je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija, osmišljen sa ciljem pružanja podrške kupcima i osnaživanju njihovih biznisa, a ove godine, podršku realizaciji projekta pružila je i kompanija Bambi.

Naredna Coke Academy, četvrta po redu, za HoReCa kupce, planirana je za početak oktobra meseca.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.