Kompanija HEINEKEN Srbija dobitnik je priznanja „Dobročinitelj 2024“ za društvenu odgovornost i izuzetan doprinos zajednici u prethodne tri godine kroz raznovrsne inicijative u oblasti kulture, umetnosti i održivog razvoja. Nagrada je uručena na svečanoj dodeli, koju već petnaest godina organizuje udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije.
„Nagrada Dobročinitelj 2024 predstavlja priznanje našem kontinuiranom radu i posvećenosti društveno odgovornom poslovanju u različitim oblastima. Posebno smo ponosni na to što je zahvaljujući značajnim projektima, naša kompanija osvojila ovo prestižno priznanje za sveukupni doprinos zajednici. Ova nagrada podstiče nas da nastavimo da stvaramo pozitivne društvene promene“, izjavili su iz kompanije.
Kompanija je prethodnih godina započela i realizovala brojne projekte, kao što je REZERVOAR, u okviru kog se sprovodi obnova javnih česama i arteških bunara u Srbiji i podiže svest najšire javnosti o važnosti očuvanja i oporavka prirodnih vodnih resursa Srbije, ali i kampanja posvećena odgovornoj konzumaciji alkohola Kad ide tura, ne ide gas. Osim toga, brend Birra Moreti podržao je mlade umetnike koji su dobili priliku da se usavršavaju u inostranstvu, a u okviru projekta Zaječarskog piva pružena je podrška kulturno-umetničkim društvima u našoj zemlji.
Zaječarsko četvrti put zaredom dobitnik prestižne nagrade „Moj izbor“
Zaječarsko pivo je i ove godine, četvrti put zaredom, a sedmi put ukupno, po mišljenju potrošača iz Srbije, dobilo nagradu „Moj izbor“ u kategoriji „Pivo“. Ovo priznanje je jedinstveno po tome što je namenjeno omiljenim domaćim proizvodima i brendovima isključivo na osnovu glasova potrošača.
Nagrade „Dobročinitelj“ i „Moj izbor“ dodeljuje udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda. Cilj je da se priznanjem „Dobročinitelj“ podstaknu organizacije, kompanije i pojedinci u našoj zemlji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, dok se nagradom „Moj izbor“ podstiče domaća proizvodnja i ulaganje u poboljšanje kvaliteta robe i usluga u Srbiji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Hemofarm, vodeća farmaceutska kompanija u Srbiji i regionu, je na čelu održive poslovne prakse sprovodeći ekološku, društvenu i upravljačku (ESG) odgovornost više od jedne decenije. U nedavnom intervjuu za ...
Da li ste znali da su kardiovaskularna oboljenja uzrok 50.000 prerano ugašenih života u toku samo jedne godine u Srbiji i da kao takva spadaju u vodeći zdravstveni problem u našoj zemlji?
Za poboljšanje ova...
„Uživaj, recikliraj i odgovorno konzumiraj“ snažna je poruka Apatinske pivara na 30. jubilarnoj Drinskoj regati, koja je u jubilarnoj godini okupila preko 20 hiljada posetilaca
Teme reciklaže, očuvanja...
Ovu tropsku julsku nedelju istraživači biolozi provode na Staroj planini, istražujući lokalitete na kojima žive barske kornjače. Pre toga su bili u okolini Bujanovca i Kuršumlije, a poslednja nedelja jula re...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok