Da se učenje, dobro vladanje i ostvareni rezultati uvek nagrađuju, još jednom je potvrdila kompanija Neoplanta koja je treću godinu zaredom najboljim učenicima osnovnih i srednjih škola Novog Sada poklonila 20 široooko bicikala uz podršku kompanije Capriolo.
U okviru Sajma ekologije na Novosadskom sajmu, Neoplanta je nastavila sa promocijom održivog razvoja i podstakla ekološku svest kod mladih generacija, istovremeno nagrađujući njihov trud i postignuća.
„Kompanija Neoplanta je već dugo posvećena podršci zajednici i očuvanju okoline, a donacijom bicikala najboljim učenicima, pored toga što želimo da nagradimo njihov trud, namera nam je i da ih inspirišemo da biraju održive načine prevoza i doprinesu zdravijem okruženju, a ujedno urade i dobru stvar za sebe baveći se fizičkom aktivnošću“, istakla je Jelena Kanazir, specijalista za PR i komunikacije kompanije Neoplanta.
Donacijom bicikala kompanija Neoplanta želi da podstakne održive načine prevoza i promoviše zdrav život među mladima, ujedno nastavljajući tradiciju podrške svom gradu, Novom Sadu i ekološkim projektima. Ovo je samo jedan od načina na koji Neoplanta ostvaruje svoju viziju održivog razvoja i aktivno doprinosi zajednici.
Kao društveno odgovorna kompanija, Neoplanta je na svim nivoima posvećena zaštiti životne sredine. Pored toga što je svoje poslovne procese uskladila sa najvišim evropskim ekološkim standardima i što ima savremeno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda koje sprečava uništavanje biodiverziteta u kanalu Dunav–Tisa–Dunav, Neoplanta realizuje i lokalne ekološke inicijative kao što su sadnja platana na teritoriji Novog Sada i uređenje renovirane Železničke stanice.
Pored toga, u septembru ove godine, Neoplanta je u saradnji sa Nacionalnim parkom Fruška gora organizovala akciju čišćenja, čime se pridružila globalnoj akciji „Očistimo svet“.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Lidl Srbija, u saradnji sa izdavačkom kućom JRJ, objavila je edukativnu knjigu za decu pod nazivom „Planeta Spelta“. Kao deo strateške posvećenosti kompanije društveno odgovornom poslovanju i konce...
ProCredit banka pokrenula je prvi NetZero kalkulator, inovativni digitalni alat koji malim i srednjim preduzećima (MSP) omogućava da na jednostavan način izmere svoj karbonski otisak, razumeju gde nastaju nj...
Apatinska pivara, članica Molson Coors Grupe, tradicionalno je i ove godine objavila svoj godišnji Izveštaj o održivosti pod nazivom „Dali smo održivu reč“, koji prikazuje najznačajnije rezultate u oblasti o...
Prijave za Festival društveno odgovorne komunikacije Kampanje sa svrhom – prvi i jedini festival ovog tipa u Srbiji – su otvorene! Festival, od 2021. godine, prepoznaje kampanje koje koriste moć komunikacije...
Poslednje dve nedelje, jedna od glavnih tema kada se govori o odnosima srpskih vlasti i Evropske unije jeste status Srpske napredne stranke u Evropskoj narodnoj partiji, čiji je pridruženi član. Iako je sam predsednik EPP naveo da će se tome razgovarati unutar s...
Studenti u blokadi pozvali su na protest večeras od 18.30 časova u nekoliko gradova u Srbiji u znak podrške pritvorenom Bogdanu Jovičiću, studentu Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, koji poslednjih dana štrajk...
Srbija vidi svoju šansu da iskoristi diplomatske promašaje Prištine i ojača svoju poziciju, pre svega u odnosima sa SAD, ali i zapadnim partnerima, a da nam to prikaže kao rezultat svoje diplomatske akcije....
Izjavu ministarke državne uprave i lokalne samouprave Snežane Paunović (SPS) da nema osnova za ponavljanje lokalnih izbora u Zaječaru naši sagovornici iz opozicije pre svega ocenjuju kao bahatost, ali i neznanje, ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost