„Novogodišnja kutija” i ove godine donosi paketiće za 1.000 mališana
Hiljadu mališana iz beogradskih vrtića dobilo je danas novogodišnje poklon paketiće u okviru humanitarne akcije „Novogodišnja kutija“ koju za decu slabijeg materijalnog polož...
Hiljadu mališana iz beogradskih vrtića dobilo je danas novogodišnje poklon paketiće u okviru humanitarne akcije „Novogodišnja kutija“ koju za decu slabijeg materijalnog polož...
U izazovnoj 2020. godini koja nas je uvela u svet takozvane nove normalnosti i promena, iz kompanije dm drogerie markt poručuju da je humanost ostala jedina konstanta. Vođen misijom da poslovni uspesi i društvena odgovornost treba da budu ista strana medalje, drogerijski lanac, nakon finansijskih rezultata, sumira i realizovane aktivnosti koje imaju za cilj da našu zajednicu učine boljim mestom za život svih nas i generacija koje dolaze. Prilagođavajući se neizvesnim okolnostima u kojima se našla globalna zajednica, kompanija dm ostvarila je promet od 15,6 milijardi dinara i porast od 17,7 odsto u poslovnoj 2019/20. godini. Pored novih investicija i projekata, dm je u 2020. godini učvrstio poziciju jedne od kompanija sa izraženim društveno-odgovornim poslovanjem, nižući nove humane inicijative. Drogerijski lanac dm od početka poslovanja pruža podršku zdravstvenim institucijama širom Srbije, dok je pomoć zdravstvu ove godine bila naročito dragocena, budući da je dm u svim zemljama u kojima posluje donirao medicinske respiratore. U novembru 2020. kompanija je donirala Institutu za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ dva medicinska respiratora, anesteziološka ventilatora Primus, nemačkog proizvođača Dreger, ukupne vrednosti od 36.000 evra, s ciljem da doprinese borbi protiv virusa korona, ali i da olakša oporavak hroničnim bolesnicima koji se leče u zdravstvenim ustanovama širom zemlje. Svoju poslovnu vodilju „Zajedno jedni za druge“ dm je nastavio da potvrđuje i prilikom svakog otvaranja novih i preuređenja postojećih drogerija kada donira deo prometa zdravstvenim i obrazovnim institucijama kroz tradicionalni humanitarni sat. Samo tokom ove godine kompanija je na ovaj način prikupila više od 3,5 miliona dinara koji su raspoređeni različitim ustanovama u vidu robe i kupovine neophodne opreme. Još jedna aktivnost koja prerasta u tradiciju jeste davanje novog značenja Crnom petku pod sloganom „Giving is the new black“, kada kompanija dm umesto ponude popusta tog dana donira pet odsto celokupnog prometa u humanitarne svrhe. Tako je dm i ovog poslednjeg petka u novembru, dok su izlozi prodavnica širom sveta pozivali na vrtoglava sniženja, usmerio 3.000.000 dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, a slična akcija sprovedena je i u drugim zemljama dm koncerna. Pored toga, dm je donirao robu u vrednosti od 1.750.000 dinara koja je, između ostalih, upućena Sigurnoj kući u Beogradu, Udruženju „Nada za životinje – Riska“, kao i Opštoj bolnici u Novom Pazaru u vidu maski, rukavica i dezinfekcionih sredstava. Na polju zdravstva, drogerijski lanac svakog novembra, u okviru kampanje dMovember, podseća na važnost uroloških pregleda i samopregleda kao ključne prevencije kobnih muških bolesti koje se najčešće javljaju bez ikakvih simptoma, kao što su rak prostate i rak testisa. Pored niza edukativnih aktivnosti, dm je u okviru ove kampanje opredelio 490.800 dinara Klinici za urologiju u Novom Sadu za obezbeđenje prateće medicinske opreme koja je neophodna za detektovanje ovih bolesti. Kao kompanija koja svaki segment poslovanja boji u zeleno, dm od 2019. godine, u saradnji sa Adria Media Groupom i institucionalnim partnerima, sprovodi projekat „Zasadi drvo“ koji ima za cilj stvaranje zdravije budućnosti. Na samom početku projekat je zabeležio istorijski rekord u našoj zemlji kada je u samo jednom danu posađena čak 51.000 sadnica, dok je za novu sezonu postavljen novi cilj koji uključuje pošumljavanje na više od 100 lokacija širom Srbije. Poslednje tri godine dm podržava akciju „Čepom do osmeha“ koja ima za cilj obezbeđivanje pomagala deci s invaliditetom i smetnjama u razvoju širom Srbije. Za njih je, zahvaljujući saradnji kompanija dm drogerie markt, Loreal (brend Garnier) i Udruženja „Čepom do osmeha“, kao i podršci kupaca, kroz sve dm prodajne objekte prikupljeno čak 63 tone plastičnih čepova i time obezbeđeno 1,4 miliona dinara za nabavku 54 pomagala. Još od davne 1973. godine, kada je osnovan, dm ima jedan princip: „Čovek u centru poslovanja“. Do dana današnjeg ova vodilja ostala je ista, zbog čega će drogerijski lanac nastaviti da bude oslonac zajednice u godinama koje dolaze, ali i motivacija drugim kompanijama i pojedincima da čine dobra dela koja pokreću svet.
I u godini obeleženoj pandemijom koronavirusa, nastavlja se tradicionalna akcija „Podrška porodici” u okviru koje MK Group dodeljuje novčane subvencije zaposlenima u sistemu koji su tokom godine postali roditelji. Za 146 novorođeih beba u 2020. u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, čiji je jedan od roditelja zaposlen u MK Group, obezbeđeno je više od pet miliona dinara. Na događaju u Hotelu Sheraton, na kome su se na video konferenciji okupili novi roditelji iz kompanije, Aleksandar Kostić, potpredsednik MK Group, rekao je da je kroz akciju „Podrška porodici“ u protekle četiri godine nagrađeno 620 porodica i više od 1 000 dece ukupnom sumom u iznosu od više od 31 milion dinara. „Strateška opredeljenost MK Group jeste negovanje pravih vrednosti, pre svega porodičnih vrednosti i zato sam ponosan što i ovu godinu završavamo sa podrškom porodicama koje su postale bogatije za novog člana“, istakao je Kostić i dodao da je svima jasno da živimo u vremenu kada je neizvesnost postala svakodnevica, ali ono što MK Group ne prepušta okolnostima jeste podrška svojim zaposlenima i društvenoj zajednici u kojoj posluje. Kompaniji MK Group je prošle godine za ovu akciju uručeno i priznanje Privredne komore Srbije, „Prijatelj porodice”, a ove godine je na događaju prisustvovao i predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež. „Akcijom “Podrška porodici” i današnjim događajem kompanija MK Group, prvi laureat priznanja “Prijatelj porodice”, koje dodeljuju Privredna komora Srbije i Vlada Srbije, slavi život, nešto što je najvažnije za svakog roditelja, slavi decu i budućnost. MK Group je kompanija koja 35 godina neguje vrednosti stvaranja, odgovornosti i održivosti“, ocenio je Marko Čadež, predsednik PKS. On je roditeljima poručio da svoju decu uče onako kako i sami rade u ovoj kompaniji – da budu vredni, istrajni, borci, kakvi su i osnivač kompanije Miodrag Kostić i potpredsednik Aleksandar Kostić. Koliko je važna podrška poslodavca, naglasila je i Ana Micić, zaposlena u MK Group. „Drago mi je što je akcija kompanije MK Group „Podrška porodici“ postala jedna lepa tradicija. Sad kada se završio jedan deo briga i poteškoća sa kojima smo se mi, koji smo dobili bebu ove godine suočavali, mnogo nam znači ovakav gest poslodavca“, rekla je Micić. MK Group je jedna od najuspešnijih regionalnih grupacija, koja posluje u domenu agrara, finansija i turizma. Kroz brojne aktivnosti i društveno odgovorne projekte kompanija nastoji da pruži adekvatan doprinos lokalnoj zajednici i podršku zaposlenima u sistemu. U 2020. godini fokus kompanije je bio na pomoći zdravstvenom sistemu Republike Srbije u borbi protiv pandemije COVID-19, u koju svrhu je donirano preko milion evra za nabavku respiratora, medicinsku opremu, hranu i drugu pomoć ugroženim grupama stanovništva i medicinskim radnicima.
Regionalna manifestacija „Noć knjige” održaće se od 14. do 18. decembra pod pokroviteljstvom Eurobank. Ova manifestacija sa dugom tradicijom realizovaće se pod nazivom „Ipak zajedno“,...
Wiener Stadtische osiguranje u 2021. godinu ulazi zajedno sa humanitarnom organizacijom za podršku osobama sa smetnjama u mentalnom razvoju „Dečje srce“ iz Beograda. Društveno uklj...
Dolazak novogodišnjih praznika budi one najlepše emocije koje pokreću prazničnu čaroliju. Coca-Cola novogodišnje kampanje, već tradicionalno, deo su praznične magije i svake godine nas podsećaju da vreme darivanja stiže. I ove godine, kada je pandemija sa kojom se suočio ceo svet donela puno neizvesnosti i teških trenutaka, Coca-Cola poručuje da je najvažnije da budemo zahvalni na vremenu koje provodimo sa svojim najdražima. I zato: Ove godine, najlepši poklon si ti! Nakon, po mnogima, najemotivnijeg TV spota koji govori o ljubavi između oca i ćerke, i podseća nas da vreme provedeno sa najdražima treba uvek da nam bude na prvom mestu, Coca-Cola je lansirala nagradnu igru pod nazivom “Igraj za 1000 poklona svakoga dana” koja traje do 30.12.2020. godine. Potrebno je samo kupiti jedan od promo proizvoda, pronaći kod ispod čepa, ulogovati se na www.coca-cola.rs i dobijate mogućnost da osvojite neku od 1000 nagrada. Kao i svake godine do sada, novogodišnja Coca-Cola kampanja, ima i humanitarni karakter. Ove godine donacija je usmerena ka deci i mladima bez roditeljskog staranja u SOS dečijim selima u Srbiji u vidu neophodne opreme koja će omogućiti da više od 200 dece unaprede svoje školovanje. Međutim, to nije sve. Sa željom da podseti i inspiriše ljude da stvaraju one male dragocene trenutke sa dragim osobama, za koje nam nije potreban razlog, već vreme, Coca-Cola poziva sve građane da 27. decembra odlože svoj telefon, tablet ili kompjuter, jer #idemoOFFline. “Novogodišnja Coca-Cola kampanja stavlja vreme i zahvalnost na svemu što imamo u prvi plan i poručuje nam da se čarolija praznika krije u nama, bez obzira na to gde se nalazimo. Usled ubrzanog tempa života, sve manje vremena provodimo sa dragim osobama, i zato je potrebno da izdvojimo vreme za one koje volimo, jer su zajednički trenuci koje stvaramo ono najdragocenije što imamo. Zato ove godine, izdvojite vreme za svoje najmilije, jer najlepši poklon koji nekome možete da date ste upravo vi.“, rekla je Andreea Dragan, direktorka marketinga kompanije Coca-Cola. Coca-Cola, novogodišnjom kampanjom, želi da pokrene praznično raspoloženje i pruži ljudima da i u ovim izazovnim vremenima osete čaroliju praznika i bezbedno provedu zajedničke trenutke sa dragim osobama, jer novogodišnji praznici nas upravo podsećaju na radost i vreme provedeno u krugu najmilijih.
Umesto novogodišnje proslave, zaposleni u Lidl prodavnicama, iz 30 gradova širom Srbije, izabrali su pojedince ili institucije kojima će njihova kompanija donirati novac. Oni su imali priliku d...
Veliki nagradni konkurs SBB fondacije rEKOnstrukcija završen je 24. novembra, a nakon mesec dana prijavljivanja i izuzetno kreativnih ekoloških rešenja, žiri je imao veoma težak zadatak. Na adresu neprljajnemasizgovor.rs pristiglo je 510 predloga, među kojima se kao najbolji izdvojio Pošumljavanje kako bi nadoknadili za svoju emisiju ugljenika. Realizatori pobedničkog rešenja na 37 ari zemljišta u blizini Kruševca sade šumu i doprinose borbi protiv klimatskih promena. Drugo mesto osvojio je predlog Oživljavanje sela Pakleštica u okolini Pirota, a treće Ulepšaj svet oko sebe. Četvrto mesto osvojilo je pet rešenja, a zbog velikog broja izuzetnih ekoloških projekata žiri SBB fondacije je odlučio da dodeli još 10 specijalnih nagrada. Sve ostale učesnike obradovaće i mali znak pažnje. Konkurs rEKOnstrukcija, koji je deo inicijative Ne prljaj. Nemaš izgovor!, počeo je 23. oktobra a učesnici su slali snimke ili fotografije u kojima se vidi na koji način oni brinu o svojoj okolini svakodnevnim životnim navikama. Rekonstrukciju su podržali i brojni saradnici i javne ličnosti među kojima su poznati glumci, voditelji, ekološki aktivisti i mnogi drugi koji su prepoznali značaj ovakve akcije čiji su prioritet i misija borba za očuvanje životne sredine.
Kompanija PepsiCo donela je odluku da će do 2022. godine na devet tržišta Evropske unije izbaciti iz upotrebe plastiku dobijenu od sirove nafte koja služi za izradu ambalaže. Naime, ambalaža čitavog asortimana brenda Pepsi biće izrađena od reciklirane plastike (reciklirani polietilen tereftalat ili rPET), a kompanija će i dalje kontinuirano raditi na unapređenju modela za ponovnu upotrebu i dopunu, kao što je Sodastream model. Kompanija procenjuje da će prelazak na izradu boca od 100% reciklirane plastike godišnje eliminisati preko 70.000 tona plastike na bazi fosilnih goriva i ujedno smanjiti emisiju ugljenika po boci za približno 40%. Godine 2018. kompanija je najavila da će do 2030. dostići procenat od 50% kada je u pitanju upotreba reciklirane plastike na tržištima Evropske unije i do sada je već dostigla čak 30%. Najava o prelasku na 100% upotrebe rPET ambalaže predstavlja značajno ubrzanje ka postizanju tog cilja. Nemačka, Poljska, Rumunija, Grčka i Španija preći će na korišćenje 100% rPET ambalaže do 2021. godine, dok će ambalaža brenda Pepsi u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Belgiji i Luksemburgu biti 20% rPET do 2022. godine. Ovo se odnosi na sve punionice u vlasništvu kompanije PepsiCo, koje se nalaze na pomenutim tržištima, kao i njihove franšize. „Posvećeni smo akciji za rešavanje problema sa plastičnim otpadom. Radimo na tome da naše boce za piće budu izrađene od 100% reciklirane plastike kako bismo smanjili upotrebu pakovanja izrađenog na bazi fosilnih goriva. Ostvarenje ovog cilja započinjemo na devet tržišta Evropske unije i radimo na njegovom proširenju i na druga evropska tržišta, čim se budu stvorili uslovi“ izjavio je Silviu Popovici, izvršni direktor kompanije PepsiCo za Evropu i dodao: „Saradnja između svih zainteresovanih strana širom EU je ključna za rešavanje ovog problema. Potrebno je dizajnirati ambalažu koja se može reciklirati, zatim smanjiti količinu plastike i olakšati potrošačima njeno recikliranje. U saradnji sa predstavnicima sistema za upravljanje otpadom i drugim zainteresovanim stranama, moramo prikupiti što više boca tako da plastika nikada više ne postane otpad. Svako može i treba da zauzme određenu ulogu u razvoju cirkularne ekonomije”. Ključna stavka u pogledu povećanja dostupnosti reciklirane plastike pogodne za ponovnu upotrebu za ambalažu hrane i pića jeste omogućavanje da se boce što lakše recikliraju. Skoro 90% ambalaže PepsiCo portfolija je već biorazgradivo, pogodno za recikliranje i kompostiranje. Posvećenost kompanije PepsiCo izradi reciklirane plastike u skladu je sa kampanjom Evropske komisije, a sve u cilju omogućavanja da se 10 miliona tona reciklirane plastike iskoristi za kreiranje novih proizvoda na tržištima EU do 2025. godine. Za više informacija o održivom pakovanju posetite www.pepsico.com/sustainability/focus-areas/packaging
Multifunkcionalna aplikacija kompanije Glovo i globalni lider u digitalnim plaćanjima Visa započeli su zajedničku saradnju u Srbiji, kako bi pružili podršku lokalnim trgovcima i komšijskim radn...
Peta donacija u okviru samostalnog projekta Eurobanke „Škola kao nacrtana za Vas“ realizovana je u Drugoj ekonomskoj školi u Beogradu. Nova računarska oprema obezbeđena je sredstvim...
Promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz medijsku podršku lista Nedeljnik, organizovana je na šestom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2...
Drugu godinu zaredom kompanija dm drogerie markt Crnom petku daje novo značenje usmeravajući pet odsto prometa tog dana u humanitarne svrhe. Kako su saopštili iz kompanije, u petak, 27. novembra, prik...
U periodu kada su svi na tržištu usmereni na potrošnju i vrtoglave popuste, kompanija dm drogerie markt odlučila je da i ove godine takozvanom Crnom petku da novo značenje tako što će pe...
Kompanija dm drogerie markt donirala je dva medicinska respiratora ukupne vrednosti od 36.000 evra Institutu za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ s ciljem da doprinese borbi protiv virusa ko...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE